du har ingen mer hatthylla med typ plastade hål för 6/9or eller 8or eller nått? o sälja har precis köpt in en 190e 2,3 som förstabil. är ochså 90:a så snart dags o ta ut den:D
Jo de blev en hel annat inredning me svarta mattor, ska montera lite mer inne när jag kommit hem
Hehe, så skönt är det, dock så ska vi åka till fjället under morgondagen och 700an min cusin har är upptagen av honom så ska åka en hedelig gamal skoter (tycker dom är coolast )
Jo de är bra roligt
Desamma! Mvh Kim
tobbe_205
Nä har ingen gjuten.. Ska bygga upp 3 styckna reflexrör från baslådan upp i den så den ska fixas om..
Av nån anledning så tänkte ja på dig när ja såg denna på Elmia i Lördags
Snygg som satan ju
Hehe, jo så där ska väl min bli med hehe Mvh KIm
Streckkoden
Tackar, får hålla med där
Nu idag ska jag precis åka och köpa mdf skiva till bandpasslådan och lite reflexrör osv, får oxå hem ett paket i veckan, ni får väl vänta och se va det är Mvh Kim
Tjeeenare Kimpa, hur går det för dig?? sluppit mer bakslag nu?? Mvh/Englund
Tjenare Englund!
Jorrå det går frammåt, Kom hem från härjedalen i går så idag vart de en shopping runda på stan och köpte reflexrör och 19" Mdf skiva så ska börja bygga ihop min bandpasslåda snart och sedan kommer förhoppninggsvis lite godsaker me posten i veckan
Igår kom man hem från Härjedalen och idag kände man för att shoppa lite till bandpasslådan så den blir klar snart
Så de vart lite tommare på kontot, men roligt kommer det bli att bygga
Nya reflexrör till bandpass lådan
Sedan vart det en 19mm Mdf skiva så man har lite att bygga med
Ritningar och så finns redan så ska börja byggas på lådan snart, har hört att det ska bli 15+ i helgen så det blir nog lite byggande då tror jag så man kan spela in basarna sen
Dock så kommer det komma något paket i veckan, men mer om det får ni se när det anlänt!
Blev bjuden på lite killkväll me några polare ikväll så blir inge meck idag, men ska försöka hinna ut i morrn annars om man mår bra och så hehe
Ritningar och så finns redan så ska börja byggas på lådan snart, har hört att det ska bli 15+ i helgen så det blir nog lite byggande då tror jag så man kan spela in basarna sen
Dock så kommer det komma något paket i veckan, men mer om det får ni se när det anlänt!
Blev bjuden på lite killkväll me några polare ikväll så blir inge meck idag, men ska försöka hinna ut i morrn annars om man mår bra och så hehe
Hare gött alla! Mvh Kim
Tjuuusiga grejer du införskaffat det är jul nästan året runt ser fint ut! hur har det gått med bromsoket?? Mvh/Englund
Hare gött alla! Mvh Kim
Tjuuusiga grejer du införskaffat det är jul nästan året runt ser fint ut! hur har det gått med bromsoket?? Mvh/Englund
Hehe, jo de är bra fina, ska nog hjälpa ljudet in i kupen lite sen tror jag precis hehe
Nä de går inte så bra faktiskt ingen som verkar ha ett som de vill skänka för en bilig peng.. får leta vidare.. men fått reda på att mercedes modellerna w201 (som jag har) och w124 karosserna har samma bromsgrejer, så bara att leta vidare
Dock så måste jag få tag på ett ok snart eftersom grejerna ska funka och sitta på i maj månad eftersom man måste besikta då om man får några 2or så hinner man fixa till dem innan man fyller 18, och den årliga mercedes träffen hålls den 4-5 juli.. Mvh Kim
Hare gött alla! Mvh Kim
Hehe, jo de är bra fina, ska nog hjälpa ljudet in i kupen lite sen tror jag precis hehe
Nä de går inte så bra faktiskt ingen som verkar ha ett som de vill skänka för en bilig peng.. får leta vidare.. men fått reda på att mercedes modellerna w201 (som jag har) och w124 karosserna har samma bromsgrejer, så bara att leta vidare
Dock så måste jag få tag på ett ok snart eftersom grejerna ska funka och sitta på i maj månad eftersom man måste besikta då om man får några 2or så hinner man fixa till dem innan man fyller 18, och den årliga mercedes träffen hålls den 4-5 juli.. Mvh Kim
Okej, men fan måsteväl finnas MASSOR av grejer till den dom modellerna?? Knepigt! Då förstår jag om det är lite stressigt :S
Idag hände inte mycket me bilen, träffade lite kompisar idag och igår och hade lite trevligt
Dock fick jag ett samtal idag och de visade sig att jag ska lacka lite grejer i morrn på mitt sommarjobb.. så man får lite pengra i fickan, Så de kommer absolut användas på mercan sen Så uppdate kommer nog till helgen Mvh Kim
Idag hände inte mycket me bilen, träffade lite kompisar idag och igår och hade lite trevligt
Dock fick jag ett samtal idag och de visade sig att jag ska lacka lite grejer i morrn på mitt sommarjobb.. så man får lite pengra i fickan, Så de kommer absolut användas på mercan sen Så uppdate kommer nog till helgen Mvh Kim
Låter mycket trevligt!! Fan vad roligt sommajobb du har!! Skulle man haft! Låter himla bra det där Kim!! Keep it up! Mvh/ Mats
Låter mycket trevligt!! Fan vad roligt sommajobb du har!! Skulle man haft! Låter himla bra det där Kim!! Keep it up! Mvh/ Mats
Jorrå, roligt och roligt.. man känar ju cash haha Tackar! de ska jag Mvh Kim