Uppdate!Alltså idag när man klev upp så känndes det inge bra

Jag ska börja med att be om ursäkt för mitt lata jag.. Vill så gärna ha bilen klar tills ungefär maj månad.. men känns så hopplöst nu, Tjejen va borta i helgen och i en vecka till nu (nästa helg ska jag va me henne, då hon är hemma) och i helgen har jag kapat ut några mdf bitar bara

(dåligt väder kan vara orsaken eller lathet) vafan, känns som jag inte kommer hinna, har mycket kvar och nu snöar det ute..

Känns som hoppet börjar tryna bort och det bara är skitväder när man ska mecka, och då försvinner lusten, men jag vill ju ha klart bilen.. dock känner jag mig nere när man tänker på hur mycket som är kvar, men jag kommer göra så här nu, allt som inte har att göra med besiktningen kommer läggas på is, som baslåda, dörrhögtalar lådor osv..
Vill verkligen ha klar bilen nu så nu jävlar!
Men ska be om ursäkt för att jag inte uppdaterat så mycket som i början, jag har inte lessnat utan känner mig bara nere efterom det är så mycket kvar och jag allmänt varje dag när det är lite kallt eller blåsigt "ger upp"..

Men hoppas på bättre väder och ska väl ut och småpilla med något idag, men känner inte så jätte mycket för det just nu

Men Ha en fortsatt trevlig söndag!

Mvh Kim