ToXtreme skrev:
Hur gåre mä fronten Kim?

Fan du får bli klar snart, vill ju se hur den ser ut som färdig bil

Tjernare!
Fronten kommer att arbetas med efter lackering av bilen.. orginalet kommer lackas med bilen iallefall, men ska små pyssla me fronten och huven och takvingen som kommer landa förhoppningsvis före lackeringen.. annars blire småpyssel under vintern då bilen är färdiglackad..
lyserna är iallefall rätt ditsatta och passformen är rugikt snygg, och rostfri

hehe
Skaffade en ny rostfri huv i går, kort kommer!
Jo jag pratade me minlackerare ida och vi prata om färg och kostnader och så, kommer förmodligen få en riktigt bilig färg eftersom jag kanske ska ha en liten logga från "upplandsbilfärg" på trösklarna.. men men de får gärna sitta där

Färgen blev min lackerare fundersam över, svart färg framför mycket skavanker.. så får se va han luskar fram, ska kolla in lite nya färger och så, ny lack börjar iallefall närma sig med ruggig fart, kanske efter höstlovet (2 veckor dig tror jag) ska den vara klarslipad, får spacklet en vecka innan lovet

Så nu blire sätta fast trösklar och ta bort lister och handtag, så nu gåre undan

Fick dessvärre inte låna grannens garage pga motorcyklar ska ställas där över vintyern.. men ska passa in slipningen me lackering, och prata lite me deras chef om vilken helg man kan vara där

men nu ska jag ut igen!
mvh kimpa