Tja, idag julstädeade vi lokalerna i skolan och va tvungna att ta ut alla bilarna, så knäppte lite kort på bilen dock va den dammig fast de funkar ändå att bjuda på lite bilder.. Och sedan så startade jag upp den idag med har ju stått ett tag så det va skönt att kunna köra in den i lack lokalen
Riktigt jävla fint väder ute, fast jäkligt kyligt
Ute och luftar lite, dock dammig!
Sol effekt ute Dock damig..
Bilen i solljuset, dock dammig, fast fin färg
Ja de va vad jag kunde bjuda på, lite maskering är riven på fronet pg aatt jag startade den när jag körde in den.. men annars hatr man Lov nu Så inge mer fixs på lacken nu men efter lovet så
Får Önska alla trådläsare en riktigt God Jul och Gott nytt år! Mvh Kimpa
edit : var för snabb tydligen , ser jävla fint ut i solskenet !
Hehe, jo du va lite snabb Tackar, ingen som sett en lite buckla än? inge bra kost må jag säga, blir en ny kamera snart, kanske en ny telefon med missat nån buckla vet jag.. men jag är nöjd och dessutom! Bucklor på bilen = Rallylook hehe mvh kimpa
Såg riktigt härlig ut i solen! Lite mot mörk-grönt nästan, kameleont aktigt? Haha.
Ser bra ut!!
Jo Nja, det kanske ser så ut på fottorna men igentligen heter ju färgen Blauschwart.. så jag vet faktiskt inte vrf den skifftar mer mot det gröna hållerna på på fotorna, får kika på bilen efter lovet hehe
Tackar! God jul och gott nytt år på dig! mvh kimpa
Rallyhalle Tackar God jul och gott nytt år på dig! mvh kimpa
Fan vilket tålamod du har haft genom hela projektet!
Hade jag haft hälften av ditt tålamod och kunnande hade jag varit glad!
Tackar Glädjer mycket må jag säga att få en sån här kommentar
Hehe, de hr du nog, bara att kämpa på, fast dock var det jobbigt att bjuda fjädrar runtom på mercan i snöstorm haha Lycka till nu med dit nya projekt, när du känner dig trött har du alltid 50% till att ge mvh kimpa
Hehe, de hr du nog, bara att kämpa på, fast dock var det jobbigt att bjuda fjädrar runtom på mercan i snöstorm haha Lycka till nu med dit nya projekt, när du känner dig trött har du alltid 50% till att ge mvh kimpa
Hahaha, det kan vara lite jobbigt antar jag?
Jo det har du rätt i, är inte känd för mitt stora tålamod direkt med jag det här projektet ska jag ro iland!
Hahaha, det kan vara lite jobbigt antar jag?
Jo det har du rätt i, är inte känd för mitt stora tålamod direkt med jag det här projektet ska jag ro iland!
Jo satans så kallt det va hehe men nu sitter de på iallefall
Precis, bara att hålla rätt inställning.. men om det blir tungt så äre bara att ta ledigt endag från bilen och dagen efter är du garanterat meck sugen igen Lycka till! mvh kimpa
Såg riktigt härlig ut i solen! Lite mot mörk-grönt nästan, kameleont aktigt? Haha.
Ser bra ut!!
Jo Nja, det kanske ser så ut på fottorna men igentligen heter ju färgen Blauschwart.. så jag vet faktiskt inte vrf den skifftar mer mot det gröna hållerna på på fotorna, får kika på bilen efter lovet hehe
Okej, hehe. Jaa god jul å gott nytt på dig med!
Sjukt att de är bara 4 dagar till jul.. Man förstår de inte riktigt. Ingen snö, varmt ute, alla fel..
Ser bra ut!!
Okej, hehe. Jaa god jul å gott nytt på dig med!
Sjukt att de är bara 4 dagar till jul.. Man förstår de inte riktigt. Ingen snö, varmt ute, alla fel..
Precis, ingen julkännsla alls än så länge.. men kändes lite bättre nu när jag fått lov Ha en trevlig jul! mvh kimpa