2887
Sök

Gjerdingen´s Mercedes Benz 190, w201 \\ Bilen såld vidare!

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
17 januari 2008
Coola switchar wink
Måse väl finnas vita neonrör att köpa nånstanns ?  har för mig att brl har haft det förr iaf smile

keep working cool

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
dj_aggwa skrev:
Coola switchar wink
Måse väl finnas vita neonrör att köpa nånstanns ?  har för mig att brl har haft det förr iaf smile

keep working cool

Mvh Magnus

Jo men de blåa rörerna går på 50 kr styck tongue hehe
Så jag kanske ska börja me att nöja mig med blåa tongue
Va tycker du? röda hade dom inte heller på rean på sidan :S
mvh kimpa

4 299 Inlägg
17 januari 2008
Switcharna e astuffa ju smile

Tror nog att blått blir bra ändå, så de kan du nog köra på. Om du skulle ändra dig me tiden å hitta vita så e de ju bara å byta wink

EDIT: 50 KRONOR STYCK, vart kollar du nånstans. berätta snälla big_smile
Senast redigerat av Rallyhalle (17 januari 2008)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 januari 2008
Tycker inte du ska ha någon neon hmm
Får den här fjortis känslan då om det inte blir ett extreme bygge sorry
Har fått känslan av att du är en seriös kille o ingen epa raggare lol
Men dom killswitch:arna var ruskigt snygga!
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (17 januari 2008)

C H E V R O L E T <3

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:

Okej, jag förstår va du menar, men kan ju vara roligta att ha.. hmm
Får se hur det blir..
Men tackar för din åsikt!

Oj, tackar de va en bra tanke om mig wink hehe

mvh kimpa
Senast redigerat av kimpan_90 (18 januari 2008)

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Switcharna e astuffa ju smile

Tror nog att blått blir bra ändå, så de kan du nog köra på. Om du skulle ändra dig me tiden å hitta vita så e de ju bara å byta wink

EDIT: 50 KRONOR STYCK, vart kollar du nånstans. berätta snälla big_smile

www.realcar.se.. fast frakten kostar 187.50 va än du väljer för liten grej hmm ska ringa till dem i morrn..
mvh kimpa

4 299 Inlägg
17 januari 2008
Okej, kollade lite. Såg också att de va 187.50 spänn i frakt. Va fan, 4 switchar kan dom ju få ner i ett 50 kronorskuvär hmm Nee, man får nog ringa å kolla me dom.

EDIT: de värsta e ju att de ligger så jävla långt bort hmm
Senast redigerat av Rallyhalle (17 januari 2008)

volvo 740 GLE -87 :)
50 Inlägg
18 januari 2008
kan inget annat göra än att lyfta på hatten och säga , FYFAN va fint smile keep it up!! smilecool

NO Turbo Shit, Just REAL Power

Allfixare
1 475 Inlägg
18 januari 2008
Du skulle ju inte bygga nån epa sa du när jag gav lack förslag... Men neonrör vid fötterna tar väl ändå priset, eller?? LGF skylt nästa då... och du glöm inte att höja den bak å sänka den fram.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
fish skrev:
Du skulle ju inte bygga nån epa sa du när jag gav lack förslag... Men neonrör vid fötterna tar väl ändå priset, eller?? LGF skylt nästa då... och du glöm inte att höja den bak å sänka den fram.

Men jag var osäker skrev jag ju mad
Ville ha vitt ljus vid fötterna (för tycker det är stilrenare) och beställde då inga neonrör, bara switcharna..

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
zarex skrev:
kan inget annat göra än att lyfta på hatten och säga , FYFAN va fint smile keep it up!! smilecool

Tackar tackar big_smile
Mvh Kimpa

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Okej, kollade lite. Såg också att de va 187.50 spänn i frakt. Va fan, 4 switchar kan dom ju få ner i ett 50 kronorskuvär hmm Nee, man får nog ringa å kolla me dom.

EDIT: de värsta e ju att de ligger så jävla långt bort hmm

Tja,  ringde till realcar nyss och fick ner priset till 75kr om jag förskottsbetalar, och de är såklart man ska göradet, annars blir frakten för två switscharna 115kr..
Mvh kimpa

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
18 januari 2008
fish skrev:

Klart du ska ha neon inne om du vill det, är inget epa på det om du gör rätt, många exlusiva mercor och bmw med mera kan beställas med neon i fotbrunnarna, brukar kallas mood-lights eller liknande.
Senast redigerat av Trozzo (18 januari 2008)

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

volvo 740 GLE -87 :)
50 Inlägg
18 januari 2008
Trozzo skrev:
fish skrev:

Klart du ska ha neon inne om du vill det, är inget epa på det om du gör rätt, många exlusiva mercor och bmw med mera kan beställas med neon i fotbrunnarna, brukar kallas mood-lights eller liknande.

håller me dig! smile

NO Turbo Shit, Just REAL Power

96 Inlägg
18 januari 2008
jo ja tycker allt att du kan ha neon vid fötterna. bara inte rören syns men det är ju inget problem på 190in
Senast redigerat av Jox (18 januari 2008)

LillNaisarn
18 januari 2008
Tycker att du ska skippa iden med neonrör, mest med tanke på att det är vita dioder på "Switcharna" , skulle skära sig/se ut dumt enligt min mening...

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
18 januari 2008
Försök få tag i vit neon eller vit led, det skulle sitta som gjutet. Blir ingen EPA för det.

Lev livet, det kan ta slut fort

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
18 januari 2008
kimpan_90 skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Okej, jag förstår va du menar, men kan ju vara roligta att ha.. hmm
Får se hur det blir..
Men tackar för din åsikt!

Oj, tackar de va en bra tanke om mig wink hehe

mvh kimpa

ja okej, lite tudelat men till en viss del tycker jag också neon e fjortis, de kan va VÄLDIGT fjortis men de e ju ifall man har 5st hängande i taket som blinkar till musiken och 2 på hatthyllan och så!mad men har man placerat dem med stil och strategiskt så e de bara snyggt ju! smile vid fötterna e bra tycker jag, åtminstone sålänge inte själva rören syns tonguebig_smile
dåå e de ba stilrent, tycker jag! wink

mvh simon

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
Trozzo skrev:
fish skrev:

Jo precis smile
Nä rören skulle inta synas kan jag lova, skulle vara stilrent ditsatt och inget mycket spridande ljus alls..
Men beställde Switsharna idag men dock inte neonrören, blir vita när jag väl hittar några sånna smile

Precis, är ju mode wink hehe
Tackar för din tanke! big_smile
mvh kimpa

Jox
Nä de skulle ju sitta undfangömda med en skärm så ljuset inte sprider sig så mycket, bara innåt mot fötterna smile men letar efter vitlysande nu smile
Mvh kimpa

LillNaisarn
Okej, jo jag kan förstå dig.. men blått skulle nog inte passat in, vill ha vitt ljus med en ljusbrytare så det inte sprids så mycket ljus, men det kanske ordnas till senare smile
Mvh kimpa

darkwizard
Precis va jag tänkte göra smile
Nä de ska ju vara stilrent ljus och inte så mycket spridning så klart smile
mvh kimpa

Simppi
Nä usch så skulle jag aldrig vilja ha tongue vilöl bara ha lite ljus mot fötetrna lite stilrent och inte så mycket pridning..
Tackar för din tanke wink smile
mvh kimpa

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
Liten Uppdate!
Ska börja med att tacka alla som sa va de tyckte om neonet!
Det blev inget neon nu bara switsharna, letar efter vitt neon just nu, så säg till om ni ser
big_smile

Idag beställdes switsharna så får se om de kom med posten som hämtades där kl 18.00 annars får jag vänta till ungefär tisdag nästa vecka tongue
Men så kanske man fått lite mer spons men det hålls lite hemligt tills jag fått grejerna och så wink

Mvh Kimpa

Sök