ser bra ut blir sugen på att börja göra nått själv igen:D
Tackar Jo jag tyckte det va bra roligt så mer kommer det nog bli men dock så kommer jag nog aldrig bli så bra som dj_aggwa.. men försöker och jag blir nöjd
Bara att gå ut och börja Mvh Kim
ju mer du håller på ju bättre kommer det att bli. men vist är det kul:D luktar mycket bara;P haha men vad är det för tyg du har andvänt? själv hade jag biltemas högtalartyg när jag provade lite hemma men tyckte inte om att jobba med det. och det blev en STOR skarv som du kan se på min sida.
//mackan
Precis
Jag använde en lite tjockare t-shirt, elestiskt och dörg för mig för kommer nu lägga något glasfiber lager på sen
Okej, har aldrig tetstat det men får testa runt lite sen, ska kika in bilderna med
köp lite fleece pläd (från jysk eller ikea) ju fulare färg på den desto billigare brukar det vara, det suger åt sig mycket polyester o sedan stärker du bara upp det med glasfiberväv o polyester (om du vill)
köp lite fleece pläd (från jysk eller ikea) ju fulare färg på den desto billigare brukar det vara, det suger åt sig mycket polyester o sedan stärker du bara upp det med glasfiberväv o polyester (om du vill)
Tackar för tipsen du gett mig Men är me det här tyget jag har nu men ska anväda det som du tipsar om i fortsättningen Mvh Kim
Olzzon
Japp tycker det är bättre nu Mvh Kim
twostroke
Okej, men svårt att komma åt nu inget hål på baksidan kommer bara bli ett för högtalarkablarna.. ne jag tackar för tipset men har lite kanter på utsidan som ska fixas Men tackar för tipset Mvh Kim
WaoW
Hehe, Klart man ska fortsätta hålla igång bilen hehe Tackar Mvh Kim
Ska börja Gratta dj_aggwa För han gissade helt rätt igår blev en liten makeover för takluckan, dock fick jag ett smsm nyss om att min telefon är lagad men hos telia, får svänga förbi där på söndag
Men fick låna en kamera hos flickvännen men dock lite Mörka bilder..
Men läs detta!
Ni får säga va ni vill om det som gjorts på takluckan..
Men jag och en kompis ville bara göra något personligt och roligt på bilen.. så tyck va ni vill men jag är nöjd och kommer nog se coolt ut nu när jag tiltar upp den
Men tyck va ni vill!
Ursäkta den dåliga bilden! Bättre bilder kommer i morgon!
Ursäkta den dåliga och mörka bilden, men det är "Döden" men bättre bilder kommer i morgon
Kommentera gärna! men som jag skrev mitt val och min bil, jag är iallefall nöjd Mvh Kim
nästan så man blir sugen att greja med sin egen bil.. det blir hur fräckt som helst ju.. keep up the good work grabben. jag vill också känna nån som motivlackar..
men satan vilken motivlack!! Har du gjort den?? såå underbart! Mvh/Englund!!!
Bra att de flesta gillar den
Min kompis Anton i klassen, grym på handen Men bättre bilder kommer
Ska vidare befoga orden till hn sen
Tack återigen Mvh Kim
Gör du SÅÅ rätt i !! Vad roligt! du.. jag tänkte testa att lacka min bil själv sen..Är det nått jag ska ge mig på tycker du?? har även funderingar på att testa airbrush.. är det dumt? vill testa.. Mvh/englund
men satan vilken motivlack!! Har du gjort den?? såå underbart! Mvh/Englund!!!
Bra att de flesta gillar den
Min kompis Anton i klassen, grym på handen Men bättre bilder kommer
Ska vidare befoga orden till hn sen
Tack återigen Mvh Kim
Gör du SÅÅ rätt i !! Vad roligt! du.. jag tänkte testa att lacka min bil själv sen..Är det nått jag ska ge mig på tycker du?? har även funderingar på att testa airbrush.. är det dumt? vill testa.. Mvh/englund
Japp
Okej, hm kan vara lite svårt om du vill ha samma "yta" på klarlacken som de får på firma, men hellacken av bilen tycker jag du ska låte en firma göra men airbrusha kan du ju göra, fast bara om du ska ha samma färg som nu.. Annars målar ju lackerarna över dina motivlackeringar.. Mvh Kim