Min kompis Anton i klassen, grym på handen Men bättre bilder kommer
Ska vidare befoga orden till hn sen
Tack återigen Mvh Kim
Gör du SÅÅ rätt i !! Vad roligt! du.. jag tänkte testa att lacka min bil själv sen..Är det nått jag ska ge mig på tycker du?? har även funderingar på att testa airbrush.. är det dumt? vill testa.. Mvh/englund
Japp
Okej, hm kan vara lite svårt om du vill ha samma "yta" på klarlacken som de får på firma, men hellacken av bilen tycker jag du ska låte en firma göra men airbrusha kan du ju göra, fast bara om du ska ha samma färg som nu.. Annars målar ju lackerarna över dina motivlackeringar.. Mvh Kim
Hur menar du med samma "yta"? är det apelsinskalen du menar? ska lacka om hela bilen. sen motivlack på den.. inte kan jag lacka bilen först hos firma med klarlack.. sen när jag får hem den, kan jag lägga på motivlack på bilen då?? Mvh/ mats
Gör du SÅÅ rätt i !! Vad roligt! du.. jag tänkte testa att lacka min bil själv sen..Är det nått jag ska ge mig på tycker du?? har även funderingar på att testa airbrush.. är det dumt? vill testa.. Mvh/englund
Japp
Okej, hm kan vara lite svårt om du vill ha samma "yta" på klarlacken som de får på firma, men hellacken av bilen tycker jag du ska låte en firma göra men airbrusha kan du ju göra, fast bara om du ska ha samma färg som nu.. Annars målar ju lackerarna över dina motivlackeringar.. Mvh Kim
Hur menar du med samma "yta"? är det apelsinskalen du menar? ska lacka om hela bilen. sen motivlack på den.. inte kan jag lacka bilen först hos firma med klarlack.. sen när jag får hem den, kan jag lägga på motivlack på bilen då?? Mvh/ mats
Men som jag tycker
Lacka om bilen sen mattar du ner Klarlacken igen och motivar på det, lägger på ett skyddade klarlackslager över de nermattade ytorna (Motivade) och sedan lämnar du in bilen på en lackeringsfirma så får du klarglas yta över hela bilen Mvh Kim
Olzzon
Hehe, komme nog sitta fint me döden över sig när man kör hehe Mvh Kim
Trozzo Tackar, Jo de är lite synd.. men tiltar takluckan sen när man ställer den någon stanns hehe Men går ju att köra tiltat med..
Men det är ju personligt och vi ville inte göra nåt stort på huven tycker jag förstör förmycket..
Det bästa va ju att de är gratis haha Mvh Kim
dj_aggwa
Kul att du gillar den Jo men bara att skaffa en hehe Tackar
Får nog öppna plånboken om ja vill ha nåt sånt Finns ju en inflyttad från polen lr va de va och han är grym på det han gör
Jo de kostar ju lite annars Jasså bara att lära dig polska och sen äre bara att bli kompisar hehe //Kim
Mäki
Hehe
/Kim
Lindgren_
Tackar, får visa han alla de här inläggen sen , kul me sån bra backup
//Kim
RPMDennis
Hehe, Jag vet att han är begåvad, så jävla bra på handen Om man bara var som han hehe
Galad8
Jo jag får väl sätta mig och testa, men jag är inge bra på att rita förhand heller ingen fantasi men ska införskaffa mig en airbrusch nu sen.. och göra lite som en hobby
Återigen, grymmt impad av han "skills", skulle också vart kanon nöjd med den om jag var du
Jo han är bra duktig och jag är grymt nöjd
isak90
Hehe Tackar Mvh Kim
darkwizard
Tackar!
Nja det tycker jag blir för stort eller för flottigt på en bil, ville ha på taket för där kan det vara lite "Stilrent" för vill inte ha något på huven men det får vi se till sommaren Men jag och kompisen kan ju ändra oss