Är ni trevliga mot polisen?

terazzi
6 april 2007 ·

Beror på helt o hållet,har man inte gjort ngt dumt så kan man ju likväl va trevlig.. haha satan vad dumt d måste låta ^^
men tex,sist jag mötte polisen så åkte jag i en gammal rutten 323a med nån fattig baslåda och alla diggade hårdrock o vi fick en flygande besiktning och alla blev skitnervösa o polisen undrade om vi hade druckit, men det hade vi inte.. men det såg ut så sa hon.. hahaha, men sen så blåste då vår chafför*ursäkta felstavingen* men det va inget o sen fick vi åka vidare.. men bilen va inte det vackraste denna världen sett så tongue haha men den funkade iaf..
Men denna polisen va ganska trevlig iaf, så på den frågan JA smile

FireTraXX DFFL
6 april 2007 · 9 020 Inlägg

Oavsett om jag gjort fel eller inte så är jag alltid trevlig.
Att bli förbannad och skrika och spotta och svära hjälper inte oavsett situation.
Det bästa man kan göra är att ge raka (o)ärliga svar och vara kort och koncis.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
DeLorean Live the dream
6 april 2007 · 358 Inlägg

Jag är trevlig mot polisen, så länge de är trevlig mot mig...
Oftast är farbror blå söta och gulliga...
Men om det dyker upp en rockiee som vill vara bättre...
Då går jag i gång.
Nää .. de gör bara sitt jobb, så varför jobba sig på dem?

I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82 Vin#10429"
Min bil underhålls här!!
De Lorean DMC-12 "Rostfri" (1982)
newkie
6 april 2007 · 250 Inlägg

tobi skrev:
På match dagar (fotboll) så är jag alltid otrevlig pga att dom är typ alltid ivägen! dock så är jag trevlig mot dom på stan för där behövs dom! Bland alla jävla våldteksmän, moppe legister osv osv...

Fotboll borde dom ju för fan förbjuda, eller supportrarna i alla fall wink bara hulliganer jue haha

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
VictorD Med Jetplan i generna
6 april 2007 · 413 Inlägg

Jag har bara blivit stoppad av trevliga poliser än så länge så då har jag naturligtvis varit trevlig mot dom. Ser ingen anledning till att tjafsa med en polis. De gör sitt jobb.

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
BBAD Utbildad hobbymekare
6 april 2007 · 1 125 Inlägg

är dom trevliga så e ja trevlig tbax

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang