Ang bråket mellan TIR & PBZ

terazzi
8 april 2007 ·

hehe hade ingen aning om att dem ens hade bråkat,men bra det e löst iaf big_smile

Ztone
8 april 2007 · 4 Inlägg

Det som hände var tråkigt. Bizarra rykten har cirkulerat om händelsen som har varit långt ifrån sanningen. De som har träffat oss på PBZ vet att vi inte är några bråkstakar. Någon inne på festen var lite för full och satte igång det hela som snabbt blev rätt tumultartat. Det var en tråkig avslutning på kvällen för båda parter.

Det var bra att Deamon kunde arbeta fram en lösning på det hela. Jag uppskattar hans hjälp mycket.

Vi drar ett streck över detta nu.

Mvh
Arash

GrebyAxel
8 april 2007 · 524 Inlägg

Va fan? Tala om va som hände istället för att bara be om ursäkt till varann på ett offentligt forum.

Lindgren_
8 april 2007 · 2 644 Inlägg

GrebyAxel skrev:
Va fan? Tala om va som hände istället för att bara be om ursäkt till varann på ett offentligt forum.

Dom verkar inte villa skriva ut vad som hände om du LÄSER och vill dom inte de lär dom inte göra de för att folk tjatar om de heller..

Johan Lindgren
262turbo
8 april 2007 · 1 004 Inlägg

tänk vad det har snackats om "raggare" som är lite fulla och förstör för hela "bil sverige".... är väll ganska tydligt att spojler gubbarna eller vad det nu är kan dom oxå smile....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Kettunen
8 april 2007 ·

Hörde ang detta igår på P4 tongue Då han sa att troligtvis så har han som bet av tummen svalt den då den ej gick att hitta. Jag vek mig utav skratt just då. Det låter ju kul. Men stackars dig som blev av med tummen sad
Hoppas det lönar sig i alla fall!

Burken Utanlem
8 april 2007 · 895 Inlägg

262turbo skrev:
tänk vad det har snackats om "raggare" som är lite fulla och förstör för hela "bil sverige".... är väll ganska tydligt att spojler gubbarna eller vad det nu är kan dom oxå smile....

oj där åkte dom dit:lol:

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
precision
8 april 2007 · 2 652 Inlägg

allvarligt vem fan bryr sej om erat bråk ?

dallelito med lem
8 april 2007 · 1 147 Inlägg

Kettunen skrev:
Hörde ang detta igår på P4 tongue Då han sa att troligtvis så har han som bet av tummen svalt den då den ej gick att hitta. Jag vek mig utav skratt just då. Det låter ju kul. Men stackars dig som blev av med tummen sad
Hoppas det lönar sig i alla fall!

bör man inte märka om man sväljer nåns tumme?? =S

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Hee-Maan
8 april 2007 · 3 113 Inlägg

verkligen tråkigt när sånthär händer.. hmm

Semper Fi
Muttley
8 april 2007 ·

hur kan man bita av någons tumme ? skäms man inte lite då ???

Albertoo
8 april 2007 · 538 Inlägg

var det TIR eller PBZ killen som blev av med tummen, fan han som gjorde det måste skämmas asså, HUR kam man bita av nån tummen,väldigt manligt o bita av den!

baca Os Difuntos
8 april 2007 · 1 822 Inlägg

MilleN skrev:
Tummen upp för er som har löst det så smidigt. wink hoppas det blir bra.

HAHAHA tummen upp,,,, klockrent.lol

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
newkie
8 april 2007 · 250 Inlägg

Var det Mr insane själv som blev av med tummen? det är var jag har hört... Hur jävla patetisk är man om man biter av nån tummen då? förövrigt måste man ju vara helt störd...

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Sjodda
9 april 2007 · 88 Inlägg

Verkar som om det är konstaterat att man inte har alla hemma om man biter av någons tumme smile nästan lite Holeyfeild `stavning´ Tyson men då va det ett öra smile

Cwrille
9 april 2007 · 84 Inlägg

finns ju flera historier iaf

mr_persiano *GULAN*
9 april 2007 · 647 Inlägg

Alltså är dom som gäng eller?

Fattar inte riktigt vad dom olika parterna sysslar med.

Nån som vet som kanske kan berätta?

Hurricane DRIVER @ HWR.se
9 april 2007 · 621 Inlägg

Kanibalism kanske??? :S

. . . å som sagt, snacka ALDRIG mer illa om raggare!!!

det här slår ju tom Tysons "öronmiddag".

Nån som vet hur lång tid kroppen tar på sig att bryta ner en tumme??
med ben och godsaker i??? Usch jag ryser bara av tanken. . . sad

- V8 - 4 ever . . .
_________________
Sleepy69
9 april 2007 · 24 Inlägg

Tummen mitt i handen! Kul att ni är vänner igen, har ni tummat på det?!
Men hur mår drakula utan tänder???

En dag blir jag duktig också...
Janina Modell & modeskribent
9 april 2007 · 280 Inlägg

Usch :S Fattar inte hur man ens kan komma på tanken att stoppa in nån tumme i munnen när man bråkar =S & att sen bita av den.. ojoj.. då måste det varit bra mkt sprit inblandat! Trodde inte ens det var möjligt med tanke på alla ben i tummen :S Men man lär sig nått nytt varje dag! Tråkigt att det blev sådär bara men bra att ni va mogna nog att reda ut det smile Stort plus enligt mig.

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang