Efterlyst! Svart Audi RS4 stulen i Kista (Stockholm) i helgen

Petur
23 april 2007 · 1 Inlägg

Troligtvis beställningsjobb, men om någon ser den så ring antingen polisen eller mig på 070-3330902. Bilen har regg WLS-220, tacksam för all hjälp jag kan få. Hittelön.

Petur

wappling
23 april 2007 · 28 Inlägg

Jävligt trisst, speciellt med en sådan fin bil. Hoppas allting ordnar upp sig.

zwich Saab raggare : )
26 april 2007 · 887 Inlägg

Bilder hjälper alltid, tackvare dom kunde min bil hittas (fortfarande hos polisen)

Turbo.. Because Im worth it :)
FL3JM Inga konstigheter
26 april 2007 · 2 064 Inlägg

Ja bild skulle inte skada, dom har med största sannolikhet bytt ut regplåtarna.
Problemet är ju om man har en helt orginal bil, då kan dom byta ut plåtarna mot plåtar från en likadan bil i likadan färg, då kan man inte märka om det är fel bil eller inte. (Det kan man på USA-bilar eftersom chassienummret sitter i vindrutan, dock tittar dom inte på sånt i sverige eftersom det inte är standard.)

Carrera
26 april 2007 · 33 Inlägg

trist som fan... Ska hålla ögonen öppna

DasAuto
8 maj 2007 · 2 751 Inlägg

FL3JM skrev:
Ja bild skulle inte skada, dom har med största sannolikhet bytt ut regplåtarna.
Problemet är ju om man har en helt orginal bil, då kan dom byta ut plåtarna mot plåtar från en likadan bil i likadan färg, då kan man inte märka om det är fel bil eller inte. (Det kan man på USA-bilar eftersom chassienummret sitter i vindrutan, dock tittar dom inte på sånt i sverige eftersom det inte är standard.)

tror nog det är standard här också, på audin har du bilnummret i rutan inglasat!!

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Daaze Rent A Retard !
8 maj 2007 · 674 Inlägg

nr eller inte tongue  det är förjävligt att bli av med en sånn pass dyr och ovanlig kvalitets bil.. måste kännas ortoligt sorligt för han som äger den.. lider med ägaren alltså.. sad

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
engineaddict
8 maj 2007 · 1 060 Inlägg

shit vafan e det som händer en Supra och en RS4 har blivit stulna under en kort period. SKOTTPENGAR på sånna jävla idioter, Jag blir bara så förbannad att folk inte ser skillnad på ditt och mitt. Hoppas du hittar bilen och dom spärrar in asen som har snott den.

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
andrem1988
8 maj 2007 · 129 Inlägg

Riktigt tråkigt, det värsta är väl att de transporterar över bilen till ett annat land och säljer den där.

Kör du före så väntar jag på dig där framme.
Gör som ford köp volvo!
http://www.garaget.org/?car=42150
mr_persiano *GULAN*
16 maj 2007 · 647 Inlägg

bilstylarn skrev:
*raderat*

Men alvarligt nu tog du i lite för hårt eller???

gltrickard Truckdriver
16 maj 2007 · 25 Inlägg

lyfter tråden               trist som fan över huvudtaget att bli av med bilen

Full gas spar tid!
lingua
16 maj 2007 · 2 271 Inlägg

bilstylarn skrev:
folk bakom sig? nej nej utan man går inte nära dom områden

går inte nära dom områden? smile

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
alminjo SLK
16 maj 2007 · 610 Inlägg

Du ska inte känna folk utan folk ska veta vem DU är!!

På kompisens parkering tog dom av hjul på varenda bil förutom hans och hans vänners så man kan tro att det är han som har gjort det. Händer så hela tiden där han bor, andras bilar blir bestulna medans han bil står olåst. Kul va smile

lingua
17 maj 2007 · 2 271 Inlägg

finns ett talesätt som säger -You don´t shit in your own backyard. Kan nästa garantera att de som snott den inte bor där.

Hur som helst, håller ögonen öppna i södra förorterna och beklagar förlusten!

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
alminjo SLK
17 maj 2007 · 610 Inlägg

Det finns fan inga poliser när de behövs för de e ute o kör runt i sina fina bilar...
En narkoman bröt sig in i kusinens bil, en 240 eller nått, o han ringde polisen o svaret blev "tyvärr finns det inga poliser lediga, återkom senare"... Tänk om det varit nått viktigare!!

o du bilstylarn hur vet du att det var invandrare som stal hjulen?? typiskt att sånna kommentarer kommer som innehåller "kebab maffia"....

Izual
17 maj 2007 · 4 571 Inlägg

*Rensat olämpligt innehåll*

De berörda har blivit varnade.

Skärpning.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang