Vilken jävla tabbe...

Kinnastreet
23 april 2007 · 362 Inlägg

har satt mig i en jävligt jobbig sits, mår skitdåligt över det och vet fan inte vad ja ska göra... lyckades på påskafton vara otrogen mot min tjej, nu fick hon reda på det i helgen och vill inte veta av mig... känns jävligt tungt... det som känns värst är att jag svikit henne.. vi har vart ihop i 1år och snart 4 månader.. någon som vart i samma sits??

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!
bojboj
23 april 2007 ·

Det skulle du tänkt på innan du va otrogen. Tänk istället på hur din brud mår!! Ha det

Jukkas :]
23 april 2007 · 469 Inlägg

hur kan man äns vara så dum ? :S

Cascade
23 april 2007 · 264 Inlägg

Vi kan vända på det och tänka att jag är din tjej (!) Då kan jag lova att jag aldrig mer skulle ta tillbaka dig. Tyvärr, men jag skulle aldrig har överseénde med ngt sådant. Det handlar ju om förtroende. Det kan ta flera år att bygga upp ett förtroende för en person, men det tar inte mer är några sek att rasera det... Det var sjukt idiotiskt av dig faktist  hmm  Jag tror att du får släppa henne och stå ditt kast.

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
Ena Colaberoende
23 april 2007 · 1 219 Inlägg

Förlorade min också i påskas. Inte pg.a otrohet utan pg.a svalnade känslor i ett oroligt förhållande.
Vi hade lite väl mycket upp och nergångar med 4,5 år känns inte kul alls.

Man lär sig av sina misstag. Ser inte det som ett misstag att älska någon.
Men otrohet är ett grovt misstag. Förstår henne till 100%

/Ena

bojboj
23 april 2007 ·

Cascade skrev:
Vi kan vända på det och tänka att jag är din tjej (!) Då kan jag lova att jag aldrig mer skulle ta tillbaka dig. Tyvärr, men jag skulle aldrig har överseénde med ngt sådant. Det handlar ju om förtroende. Det kan ta flera år att bygga upp ett förtroende för en person, men det tar inte mer är några sek att rasera det... Det var sjukt idiotiskt av dig faktist  hmm  Jag tror att du får släppa henne och stå ditt kast.

Tummen UPP!!!

dusty Living in the fastlane
23 april 2007 · 2 616 Inlägg

jadu känner folk som vart i samma sits och även för dom som försökt gått vidare så har det inte hållt länge allt förtroende försvinner. så du kan nog glömma din tjej tyvärr.

Kinnastreet
23 april 2007 · 362 Inlägg

det är ju just det. att veta att man sårat henne... att veta att man sårat en person så mycket är nog det värsta som finns..

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!
D_MAN ?
23 april 2007 · 1 038 Inlägg

Som man bäddar får man ligga å tösen i fråga gör HELT RÄTT.....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Maizer
23 april 2007 ·

Jag och mitt ex var tillsammans i tre år. Hur full jag än vart har jag aldrig varit otrogen mot henne. Det är bara ren idioti, duger inte hon åt dig, så du måste söka spänning hos henne ska ni nog inte ha ett förhållande och du skulle gjort slut innan så du slapp såra henne.
Bara min åsikt..

hedley Saaboholic
23 april 2007 · 3 129 Inlägg

Skyll dig själv, vad fan tänkte du med när du tror att det inte ska komma fram?

jag skulle aldrig ta tillbaka en tjej som var otrogen mot mig så jag ser ingen anledning till varför en tjej ska tebax en kille som betèr sig som ett svin.

glöm henne move on..gör inte nåt sånt igen.

/Mr B

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Cascade
23 april 2007 · 264 Inlägg

amazon_jonsson skrev:
det är ju just det. att veta att man sårat henne... att veta att man sårat en person så mycket är nog det värsta som finns..

Lider med dig polar´n, men ändå inte... (lite dubbelmoral) Lider mer med din tjej. Synd att man inte kan skruva tillbaka tiden. Man måste vara stark fastän man druckit, jag vet hur det kan va (äger också en dick) när man druckit och det blir lätt att man går dit ballen pekar. Jag har ifs aldrig svikt ngn av mina flickvänner men du får ta lärdom av detta och behandla nästa tjej med respekt...

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
RichardC Fartdåre
23 april 2007 · 378 Inlägg

Fan försök snacka med henne och se, det kanske går att lösa, ingen idé ge upp utan försöka!

TICen är till salu säljs billigt.
mebben Troligen galen...
23 april 2007 · 567 Inlägg

Ingen mer än ditt ex kan förlåta dig. Är du säker på att du vill ha tillbaka henne får du se till att kämpa för det. Har du tur så förlåter hon dig till slut.



Jag tänker inte leka moralkärring och uttala mig om hur smart det du gjort är, du vet nog tillräckligt bra själv hur läget är...





Lycka till, och ge inte upp utan ett helhjärtat försök.

Kettunen
23 april 2007 ·

Hände på nyår för mig sad

FireTraXX DFFL
23 april 2007 · 9 020 Inlägg

Finns ingen ursäkt, tid och smörande är det enda du kan göra för att ens få henne att överväga dig igen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
23 april 2007 · 1 852 Inlägg

Cascade skrev:
Vi kan vända på det och tänka att jag är din tjej (!) Då kan jag lova att jag aldrig mer skulle ta tillbaka dig. Tyvärr, men jag skulle aldrig har överseénde med ngt sådant. Det handlar ju om förtroende. Det kan ta flera år att bygga upp ett förtroende för en person, men det tar inte mer är några sek att rasera det... Det var sjukt idiotiskt av dig faktist  hmm  Jag tror att du får släppa henne och stå ditt kast.

håller med, du för nog glömma henne...

man lever bara en gång så lev väl!
Machin Fartmissbrukare
23 april 2007 · 1 302 Inlägg

Cascade skrev:

amazon_jonsson skrev:
det är ju just det. att veta att man sårat henne... att veta att man sårat en person så mycket är nog det värsta som finns..

Lider med dig polar´n, men ändå inte... (lite dubbelmoral) Lider mer med din tjej. Synd att man inte kan skruva tillbaka tiden. Man måste vara stark fastän man druckit, jag vet hur det kan va (äger också en dick) när man druckit och det blir lätt att man går dit ballen pekar. Jag har ifs aldrig svikt ngn av mina flickvänner men du får ta lärdom av detta och behandla nästa tjej med respekt...

bra skrivet! håller med till 100%


d enda ja har att tillägga är att amazon_jonsson ; dags att visa att du är en man nu å stå för d du har gjort, vill hon aldri mer veta av dig så har du bara dig själv att skylla...

Senast redigerat av Machin (23 april 2007)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
alminjo SLK
23 april 2007 · 610 Inlägg

Ta hennes syster istället, det hade jag gjort !

FireTraXX DFFL
23 april 2007 · 9 020 Inlägg

alminjo skrev:
Ta hennes syster istället, det hade jag gjort !

Hoppas din flickvän/pojkvän är otrogen mot dig med din bror/syster...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang