Vilken jävla tabbe...

pippaaN
23 april 2007 · 987 Inlägg

Stå ditt kast, tragiskt att det hände. Men du får skylla dig själv. Begriper mig inte på folk som är otrogna. Speciellt inte efter såpass länge som ni hade varit tillsammans. Jag var tillsammans med min förra i cirka 2 år, hur full jag än var, vem eller vilka jag än var med så var jag aldrig otrogen, fast det fanns en del heta brudar som försökte.. aja.. Du kan nog glömma henne, tyvärr.

i like it load
Holme
23 april 2007 · 1 417 Inlägg

Du måste du ta smällen och lära dig läxan.
Om du inte känner dig själv bättre när du är full än sådär så ska du nog akta ditt sällskap på fyllan.

MickeTuncer Fotograf
23 april 2007 · 966 Inlägg

amazon_jonsson skrev:
har satt mig i en jävligt jobbig sits, mår skitdåligt över det och vet fan inte vad ja ska göra... lyckades på påskafton vara otrogen mot min tjej, nu fick hon reda på det i helgen och vill inte veta av mig... känns jävligt tungt... det som känns värst är att jag svikit henne.. vi har vart ihop i 1år och snart 4 månader.. någon som vart i samma sits??

Nej men tjejjen gjorde slut med mig idag..sad

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 april 2007 · 5 753 Inlägg

mitt ex var otrogen mot mig och jag ville inte veta av henne efter det men efter en tid så vart vi tillsammans igen men jag kunde inte riktigt lita på henne efter det så de funkade inte.... så jag vet hur det känns för henne så jag förstår fullt och fast varför hon inte vill veta av dig och tror inte heller att hon kommer kunna lita på dig igen (inte helt iaf)


men nu ska jag inte bara ta hennes parti så om du verkligen älskar henne så får du väll kämpa för att få henne tillbaka.. har du tur så kanske hon kan bygga upp ett förtroende igen... lider iaf med dig, inte roligt sånt där




en fråga, varför berättade du det inte för henne på en gång, eller det kanske inte änns var dig hon fick veta det av?


jag litade inte på mig själv på fyllan så därför slutade jag supa när jag vart tillsammans med hon som nu är mitt ex, du kanske borde börja med samma sak... fast nu när man är singel så super man ju givetvis igen smile

lycka till iaf smile

Senast redigerat av _Glenne_ (23 april 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kanelbullen
24 april 2007 · 1 722 Inlägg

skönt o vara singel big_smile wink

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 april 2007 · 5 753 Inlägg

Kanelbullen skrev:
skönt o vara singel big_smile wink

kan inte mer än hålla med dig wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Sussolita The Sassy Bitch
24 april 2007 · 198 Inlägg

*harkel* ja du grabben...jag som tjej kan juh säga att jag hade nog skurit ballen av dig när jag fick en chans, sen nej minsann för er bådas bästa så släpp henne och gå vidare tro mig,*been there done that* och det fungerar ALDRIG igen, om det skulle göra det så blir det aldrig lika bra och till slutf aller personen i fråga dit igen...tyvärr men jag är rätt övertygad om att i de flesta fall så "en gång otrogen, alltid otrogen" då med samma partner...tänk som jag gjorde shit happens ...men seriöst glöm henne det blir aldrig väl....

Sussolita-Sassy Bitch ;)
Honda Crx (1990)
Tinoz 10 sec före dig...
24 april 2007 · 540 Inlägg

inte bra det!

airam
24 april 2007 · 390 Inlägg

Tycker du ska släppa henne och gå vidare, främst för hennes skull.
Håller med tidigare åsikter om att det aldrig kommer bli riktigt bra igen ändå,
en plåga att vara med någon man inte känner förtroende för.
Hoppas hon är såpass stark att hon inte vill ha dig tillbaka och att du isf respekterar det.
Visst jättetråkigt att det blev sådär men fylla eller inte så får du ta ansvar för dina handlingar och förhoppningsvis lära dig en rejäl läxa.

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
TSQ
24 april 2007 ·

Du behöver inte vara orolig över din tjej, jag kan trösta henne

GIGGITY GIGGITY

Wenne
24 april 2007 · 4 Inlägg

Jag må säga att ni är lite väl hårda mot honom.

Tänk er själva å va inne i en svacka i ert förhållande ute å super å sen kommer de någon fin tös å visar intresse som sedan lägger in en stöt.. Inte lätt alltid heller och man lär sig av sina misstag. Gäller bara å bevisa de för henne.

Tvivlar starkt på att man är otrogen 2 gånger om man verkligen ångrar den första.

Och sedan berräta de för henne att man vart otrogen.. jadu de är inte heller lika lätt..  Man är väll rädd för att förlora sin tjej?

1år å 4 månader är mycke tid.. Bara visa att du verkligen ångrar dig å va inte rädd för att komma med en buket blommor.

My opinion/Wenne

Zpira Polack
24 april 2007 · 61 Inlägg

Ooooooh ouch! Big time bummer!

Provat med Shaggy's sätt?
Helt enkelt säga "It wasn't me"

Eller lite jedimindtrick
"Det var inte jag utan nån annan, jag satt och hade racerbajs ute i buskarna"

Nä men om man ska vara lite allvarlig.
Antingen kämpar du för henne och bevisar att du är värd en andra chans, den bollen står på hennes planhalva.
Eller så slår du knut på ballen och lär dig och kämpar vidare.
Jag har både vatt i din tjejs sits och i din och inget av dem är roliga.

Senast redigerat av Zpira (24 april 2007)

My Life - My Way
Saab 9-3 Aero 2.8T SC "StorGripen" (2006)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
24 april 2007 · 605 Inlägg

Wenne skrev:
Jag må säga att ni är lite väl hårda mot honom.

Tänk er själva å va inne i en svacka i ert förhållande ute å super å sen kommer de någon fin tös å visar intresse som sedan lägger in en stöt.. Inte lätt alltid heller och man lär sig av sina misstag. Gäller bara å bevisa de för henne.

Tvivlar starkt på att man är otrogen 2 gånger om man verkligen ångrar den första.

Och sedan berräta de för henne att man vart otrogen.. jadu de är inte heller lika lätt..  Man är väll rädd för att förlora sin tjej?

1år å 4 månader är mycke tid.. Bara visa att du verkligen ångrar dig å va inte rädd för att komma med en buket blommor.

My opinion/Wenne

Det spelar absolut ingen som helst roll hur mkt han ångrar det lr hur mkt han lärde sig av sitt misstag.
Problemet är att den tjejen antagligen aldrig kommer lita på honom igen till 110%. Hon kommer antagligen att ha en tvivlande känsla gnagandes inom sig hela tiden.

Varför klär han sig så snyggt? -Han har träffat någonannan.
Varför får jag blommor? - Han har varit med någonannan.
Varför kollar han på henne? - Han vill dra över henne.
O.s.v...

Det kommer bara att bubbla svartsjuka å misstankar i ett ihopa lappat otrohetsförhållande.
Så för er bådas skull läg det bakom om er helt. Har du tur så kanske hon någon gång i framtiden kan acceptera att ha dig som vän!

Å du....nu när du endå e singel så passa på att rasta av dig ordentligt så du kan hålla dig på rätt sida staketet nästa gång du ger dig in i ett seriöst förhållande!

Å en bukett blommor med ett blomsterbud med en riktigt menad ursäkt å  lyckoönskan inför hennes nya liv som singel kan nog allt sitta på sin plats iaf!
Men inget raggande lr försök att lappa ihop det igen okay? Har du en förbannad tur så behöver ni bara sommaren ifrån varandra, men jag tvivlar skarpt på det.

Å en sista grej bara....e du helt säker på att hon inte har ngt att bekänna oxå?!

Lycka till med ditt liv!

Å ja, jag har varit i bådas sits i mitt liv å det var tungt men nu i efterhand så kan jag bara beklaga att jag inte avslutade de relationerna tidigare, de bara sårade mig.

Idag e jag lycklig med en kille som jag inte ens trodde fanns!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
terazzi
24 april 2007 ·

En gång otrogen,alltid otrogen anser jag= Man ska inte ha förhållande!!!
Ska man ha ett förhållande ska man hålla sig till den och inte hålla på med andra,finns redan idioter så det räcker och blir över..

edit: släpp henne och du kan ju leka av dig så du inte gör om samma misstag senare!

Senast redigerat av terazzi (24 april 2007)

Maizer
24 april 2007 ·

TSQ skrev:
Du behöver inte vara orolig över din tjej, jag kan trösta henne

GIGGITY GIGGITY

Alltså vafan är ditt problem? Tror du han vill höra det där? Har du aldrig nåt vettigt att komma med!?

Malmoe SSS -12
24 april 2007 · 3 217 Inlägg

Maizer skrev:

TSQ skrev:
Du behöver inte vara orolig över din tjej, jag kan trösta henne

GIGGITY GIGGITY

Alltså vafan är ditt problem? Tror du han vill höra det där? Har du aldrig nåt vettigt att komma med!?

Tror hästarna rymt stallet...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
_fillan_ med lem
24 april 2007 · 1 925 Inlägg

jag har vart i samma sits....dock lite värre...hon fick reda på det när jag hade vatt i thailand i 2 dagar o skulle vara där i 3 veckor sad kunde inte göra ett piss

edit: glömde säga att vi vart ihop i ca 2 år,,,,hon litaade på vad jag sa o at tjag ångrade mig,,så hon gjorde inte slut,,,har nu vatt ihop i 3 år och 4 månader snart smile



vet hur jäävla dum man känner sig o allt,,,man känner sig helt värdelös o fattar itne vad som flög i en

Senast redigerat av _fillan_ (24 april 2007)

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Woogensea Volvoturbo For Life
24 april 2007 · 366 Inlägg

Du e nog tyvärr rökt....

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
Crappy_punkrocker
24 april 2007 · 268 Inlägg

var också otrogen mot en tjej en gång på fyllan, så det tog slut ( vi hade varit tillsammans i nästan 2 år) men av nån anledning höll vi kontaken och nu 3 år senare är hon en av mina bästa vänner,  vårt förhållande nu är bra mkt bättre än det va när vi var tillsammans!

så helt fucked behöver du ju inte va...!
lycka till mannen, hoppas det löser sig!

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!
simpann Living in the fastlane
24 april 2007 · 128 Inlägg

Hon kommer aldrig mer kunna lita på dej, och vill du verkligen ha en tjej som inte litar på dej? Innerst inne vet hon att du kan göra om samma sak, men kämpa på och se vad som händer...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang