A3 TsQ "Projekt Gulan" !!!!Nu fortsätter projektet efter uppehåll(K-Sport Coilover kitt)!!! =D

mr_persiano *GULAN*
26 juli 2007 · 647 Inlägg

ToXtreme skrev:
Snygga bilder roll

Va det Zairon du hade i bakrunden på ett av fotona? smile

Förövrigt så börjar bilen bli riktigt fet! Fattas bara sidokjolar nu wink

Tack tack eller jag man ska la säga tack till fotograferna smile

Yes det är han som är med på en bild hehe

Satt i hans bil och lyssnade på hans otroliga ljud big_smile

ToXtreme
26 juli 2007 · 3 627 Inlägg

Okej, då säger vi såhär! Eloge till Erick för dessa vackra bilder på en snygg bil tongue

Jo jag läste det när jag kolla på bilden igen smile Ett jävla tryck i den bilen asså, lyssnat på den 2 ggr innan så smile Trodde första gången att det satt mer än en bas i skuffen tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
mr_persiano *GULAN*
26 juli 2007 · 647 Inlägg

ToXtreme skrev:
Okej, då säger vi såhär! Eloge till Erick för dessa vackra bilder på en snygg bil tongue

Jo jag läste det när jag kolla på bilden igen smile Ett jävla tryck i den bilen asså, lyssnat på den 2 ggr innan så smile Trodde första gången att det satt mer än en bas i skuffen tongue

Jo du det ljudet är inte och leka med typ regndropprna studsade på taket *flinar*

Erick
26 juli 2007 · 4 767 Inlägg

ToXtreme skrev:
Okej, då säger vi såhär! Eloge till Erick för dessa vackra bilder på en snygg bil tongue

Jo jag läste det när jag kolla på bilden igen smile Ett jävla tryck i den bilen asså, lyssnat på den 2 ggr innan så smile Trodde första gången att det satt mer än en bas i skuffen tongue

Ska inte chatta sönder gulans tråd nu, men nuförtiden sitter där 2 basar i skuffen på jimmys bil smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
mr_persiano *GULAN*
26 juli 2007 · 647 Inlägg

Erick skrev:

ToXtreme skrev:
Okej, då säger vi såhär! Eloge till Erick för dessa vackra bilder på en snygg bil tongue

Jo jag läste det när jag kolla på bilden igen smile Ett jävla tryck i den bilen asså, lyssnat på den 2 ggr innan så smile Trodde första gången att det satt mer än en bas i skuffen tongue

Ska inte chatta sönder gulans tråd nu, men nuförtiden sitter där 2 basar i skuffen på jimmys bil smile

Mvh
Erick

HAHAHA det är bara till och tjöta på *fnitter*

Jo såg det han har väll en bild på det på sin sida.. Någon dag blir det nästa projekt för för mig att fixa bättre ljud till GULAN big_smile

calle2jz
31 juli 2007 · 371 Inlägg

ser fram emot att se gulan när den blir klar! motor till en e 34 köpes. helst ngn turbo 6:a. men det går även bra med en vanlig 3,5l 6:a. mvh calle

RHO Diesel puffare ;)
31 juli 2007 · 161 Inlägg

Grym tråd! har inte sett denna innan.. men som sagt sjukt snygg A3 har du!!!!


//Andreas

Bygger en Fabia RSI = Snabbare och Snyggare!!
BMW 320D E91 "Familjeräcer" (2010)
BMW 320DA E91 "Black Panther" (2010)
mr_persiano *GULAN*
31 juli 2007 · 647 Inlägg

RHO skrev:
Grym tråd! har inte sett denna innan.. men som sagt sjukt snygg A3 har du!!!!


//Andreas

Tack så mycket Andreas... wink

ToXtreme
31 juli 2007 · 3 627 Inlägg

Erick skrev:

ToXtreme skrev:
Okej, då säger vi såhär! Eloge till Erick för dessa vackra bilder på en snygg bil tongue

Jo jag läste det när jag kolla på bilden igen smile Ett jävla tryck i den bilen asså, lyssnat på den 2 ggr innan så smile Trodde första gången att det satt mer än en bas i skuffen tongue

Ska inte chatta sönder gulans tråd nu, men nuförtiden sitter där 2 basar i skuffen på jimmys bil smile

Mvh
Erick

Jaha, få tjötar jag på eftersom herr Persaino bara fnittrade tongue

2 basar? Sist jag såg bilen på Säve så hade den bara 1 tongue

Då vet jag vilken bil jag vill lyssna på nästa gång cool

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Zairon Tyskstuk.se
1 augusti 2007 · 630 Inlägg

Hoho, kul med en liten diskution om min bil i denna tråd big_smile
ToXtreme, kom till göta i gbg imon vettja... lär va fint väder o fullt av bilar.. jag kommer nog vara där då, o förhoppningsvis kommer väll gulan finnas på plats!

Eller?? big_smile

mr_persiano *GULAN*
1 augusti 2007 · 647 Inlägg

Zairon skrev:
Hoho, kul med en liten diskution om min bil i denna tråd big_smile
ToXtreme, kom till göta i gbg imon vettja... lär va fint väder o fullt av bilar.. jag kommer nog vara där då, o förhoppningsvis kommer väll gulan finnas på plats!

Eller?? big_smile

HAHA jo lite roligt är det väll med lite bil prat big_smile

Ja du är så välkomen, men jag är lite osäker på om Gulan kommer.. Har lite problem med fartguppen... Men det kommer säkert fixa sig men kanske inte för DTM läppen wink

ToXtreme
1 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

Klockan 20 eller? smile Kan helt klart tänka mig att komma big_smile

BTW Zairon.. eller Jimmy som du heter.. namnet vart Jimmy tongue Så jag kommer nog imon och hälsar och lyssnar gärna oxå smile

MVH Jimmy

Senast redigerat av ToXtreme (1 augusti 2007)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
mr_persiano *GULAN*
1 augusti 2007 · 647 Inlägg

ToXtreme skrev:
Klockan 20 eller? smile Kan helt klart tänka mig att komma big_smile

BTW Zairon.. eller Jimmy som du heter.. namnet vart Jimmy tongue Så jag kommer nog imon och hälsar och lyssnar gärna oxå smile

MVH Jimmy

YES kl 20.00 på Göta platsen (Poseidon) tongue

ToXtreme
1 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

mr_persiano skrev:

ToXtreme skrev:
Klockan 20 eller? smile Kan helt klart tänka mig att komma big_smile

BTW Zairon.. eller Jimmy som du heter.. namnet vart Jimmy tongue Så jag kommer nog imon och hälsar och lyssnar gärna oxå smile

MVH Jimmy

YES kl 20.00 på Göta platsen (Poseidon) tongue

Hur tar jag mig lättast dit? tongue Har bara kört i GBG 2 ggr roll .. svänga av vid Gårda där borde va kortast va? Och så köra upp på Viktor Rydbergsgatan? ... eller ligger inte Götaplatsen vid slutet av Avenyn? Hmm.. Jag är helt vilsen tongue

Jag kommer iaf från Kungsbacka hållet (nerifrån)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
mr_persiano *GULAN*
1 augusti 2007 · 647 Inlägg

Du kan ju altid kolla här big_smile

http://kartor.eniro.se/query?&what= … &pis=0

Hoppas det hjälper big_smile

ToXtreme
1 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

mr_persiano skrev:
Du kan ju altid kolla här big_smile

http://kartor.eniro.se/query?&what= … &pis=0

Hoppas det hjälper big_smile

Jag kollade där.. och då blev jag ändå mindre klok på hurfan jag skulle köra.. tror det blir till att låna farsans GPS imon ifall jag ens ska ha en chans att hitta tongue

Ursäktar för att de blev mkt OT här.. kan tillägga att din bil blir fin big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
ToXtreme
1 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

Efter en massa om och men kom jag fram till att man kan köra skånegatan och sedan svänga av upp på Bezelligatan? Sen så ligger Götaplatsen på vänster sida lite längre fram? Och där brukar ni ställa er? Är det inte många som får böter? Inte jättesugen på att få böter det första man får tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
mr_persiano *GULAN*
1 augusti 2007 · 647 Inlägg

ToXtreme skrev:
Efter en massa om och men kom jag fram till att man kan köra skånegatan och sedan svänga av upp på Bezelligatan? Sen så ligger Götaplatsen på vänster sida lite längre fram? Och där brukar ni ställa er? Är det inte många som får böter? Inte jättesugen på att få böter det första man får tongue

På höger sida är det.. Men tror att du kommer se massa bilar svänga in för det är en liten sväng gatan in typ. lite svårt att förklara..

Man får inga böter men det kan komma polis och säga till att man inte får vara där.. men då brukar man åka till focus huset big_smile

Det är bara till hänga på så.. big_smile

ToXtreme
1 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

OKajokaj smile Måste ändå till Feltema så att det är blir ju i samma veva big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
mr_persiano *GULAN*
1 augusti 2007 · 647 Inlägg

Ja äntligen så sattes sidokjolarna på i måndags big_smile


Bilderna är tagna av ERICK


http://www.garaget.org/archive/26419/31415/31415-531223.jpg

http://www.garaget.org/archive/26419/31415/31415-531225.jpg

http://www.garaget.org/archive/26419/31415/31415-531226.jpg


More to come wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang