Jag efterlyser en ritning

TiUnA
3 maj 2007 · 3 Inlägg

Tja alla ny på garaget.org och jag har försökt komma in på ppfs forum med att få tag i ett turbo grenrörs ritning för byggande av turbo till min BMW 325i coupé e36a men jag får inge svar från deras webmaster så jag prövar väll här eftersom de e en massa som har slängt i en turbo i sin bmw, och då hoppas jag nån har en ritning liggandes nånstans för att man ska kunna bygga grenröret själv. tack på förhand

p7grk
3 maj 2007 · 49 Inlägg

TiUnA skrev:
Tja alla ny på garaget.org och jag har försökt komma in på ppfs forum med att få tag i ett turbo grenrörs ritning för byggande av turbo till min BMW 325i coupé e36a men jag får inge svar från deras webmaster så jag prövar väll här eftersom de e en massa som har slängt i en turbo i sin bmw, och då hoppas jag nån har en ritning liggandes nånstans för att man ska kunna bygga grenröret själv. tack på förhand

Varför inte bara köpa ett?

TiUnA
4 maj 2007 · 3 Inlägg

billigare att svetsa att än att köpa

Anonymust
4 maj 2007 · 136 Inlägg

kanske inte billigare, men bättre.

lärorikt, och så får man ju värdera kärleken man lägger i svetsfogarna också, och tillfredsställelsen av att veta att du gjort det själv. Sen pajar det så kan du bara skylla på dig själv, istället för att svära dig fördärvad på någon kines som svettats i flera timmar....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang