Vilken är den sämsta reklamen?

Nordh ><((((º>
18 oktober 2007 · 115 Inlägg

Det jävliga är väl ändå att dom höjjer volymen i reklamen?
Så om man glor på en film med lagom voly om springer iväg för att kissa när reklamen börjar så ska man ändå höra in på toan "ILLALUKTANDE FLYTNINGAR KAN BERO PÅ OBALANS I UNDERLIVET" och "MOOOOOOOOOOOOOONSTERJAAAAM" som väcker halva grannskapet trots att man har så låg volym som går.

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.
-Bergan-
18 oktober 2007 · 178 Inlägg

Nordh skrev:
Det jävliga är väl ändå att dom höjjer volymen i reklamen?
Så om man glor på en film med lagom voly om springer iväg för att kissa när reklamen börjar så ska man ändå höra in på toan "ILLALUKTANDE FLYTNINGAR KAN BERO PÅ OBALANS I UNDERLIVET" och "MOOOOOOOOOOOOOONSTERJAAAAM" som väcker halva grannskapet trots att man har så låg volym som går.

Hahaha, ja de e ju fan så. Och man kan ju inte hålla för ören när flytkärringen sätter igång för man håller i slangen.

Monsterjamreklamen är me irriterande som fan, hehe lol

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!
aenfors
18 oktober 2007 · 375 Inlägg

henkebenke skrev:
Värst måste väl vara den med dendär äckliga läkartanten som sitter och pratar om illaluktande flytningar från vaginan.

Den borde fan ha en varningsskylt så man hinner byta kanal.

Hahaha aa håller med där. Sånt vill man inte höra när man myser med tjejen!

LotL
18 oktober 2007 · 135 Inlägg

gainomax relkam e rätt världelös,, då när apan får gå fram o välja mellan en banan eller en gainomax, o så säger dom "bananas are for monkys" men va fan, apor e ju skit starka, så menar dom att man ska köpa bananer då eller?

Senast redigerat av LotL (18 oktober 2007)

Om man kan gasa fullt, så har man trimmat för lite.
John87 Stolt Volvoägare
18 oktober 2007 · 4 913 Inlägg

twin_cam skrev:
Hatar också halebops reklam.

Parlinos är inte mycket bättre.

Tycker också att dom borde sänka volymen lite på reklamen, så slipper man sänka och sen höja igen när reklamen är slut.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
18 oktober 2007 · 2 456 Inlägg

Kan nog vända på det hela allreklam suger förutom If reklamen med Råttorna ...
Skrattar till varje gång fast det bolagets försäkringar suger ...

Reklam på Tv=Zappar frenetiskt mällan kanalerna på boxen för att hitta något utan reklam .. wink

För en annan gör sina inköp baserat vad man just på tillfället behöver .... för att klara sin vardag utan att slösa på onödigt krafs sen köper man det som man vet funkar å köpt tidigare ...

//SWIH

Senast redigerat av lonewolf-holm (18 oktober 2007)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
bazooka_
18 oktober 2007 · 406 Inlägg

Jag hatar den där festis reklamen med den där moppe snubben som välter sin moppe och det ramlar ut festis flaskor på vägen, kan inte hjälpa det tycker den är så grymt värdelös, och så kör dom den så jävla ofta också.

:DPlattan i mattan:D
BMW-328I
18 oktober 2007 ·

bazooka_ skrev:
Jag hatar den där festis reklamen med den där moppe snubben som välter sin moppe och det ramlar ut festis flaskor på vägen, kan inte hjälpa det tycker den är så grymt värdelös, och så kör dom den så jävla ofta också.

håller med!!!

Gujen
18 oktober 2007 · 406 Inlägg

som många sagt paralino, ENIRO! hatar deras vidriga reklamer med äckel trollen så barnsligt att man blir tokig!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
Gujen
18 oktober 2007 · 406 Inlägg

falloutboy skrev:
"ånej... diarré...." vad nu medlet mot diarré heter som de gör reklam för. Brukar själv ha med en flaska anti-diarré i kavajen. smile

Eller den där självgoda, dryga jävel som gör reklam för en Bag in box Gato Negra.... "och hur får man ut de sista dropparna? Jo så här. Gästerna väntar!" Gaaaah! Vill strypa den jäveln varje gång ha flinar.

hahahaa... "folk trodde inte jag gillade boouux viiiiner, men deeeät heeär booux viinet" försöter stava med hans uttal haha big_smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
kohler
18 oktober 2007 · 671 Inlägg

finns ju 2 sätt en reklam kan vara sämst på.

Antingen som Parlino... som bara är irriterande å kanske kostade 50 spänn att göra (inköp av två tomtar) men den kommer ni ju ihåg i alla fall !! å det e ju det dom vill !!

Sen finns det andra reklamer... där dom har ansträngt sig som fan... för mycket oftast.. så man knappt vet vad den handlar om ... typ Saab reklamen... okej här på garaget vet alla vad den handlar om för vi e bilnördar men vanligt folk e det nog sämre med.
Dom reklamerna är ju dåliga för företaget.

Personligen hatar jag alla antirynkreklamer... känns så jävla fejkade å bryr mej inte ett skit om antirynkkräm...

Second is the first loser
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
18 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

kicker_simon skrev:
hehe den sämsta reklamen ä den som kmr i postlådan
hehe

näää men skämt o sido så gillar jag inte den jävla rädda barnen reklamen
jamenar, vad fan ska vi bry oss för ä de vårat fel???

Ha ha! Nej, jag tycker att dem som skrämt dem där rädda barnen borde skänka pengar eller säga förlåt ist ;P HA HA!

Dåligt jag vet... *skäms*


Halebop suger hårig purjo, den senaste med töntarna i båten är nog värst.

I do it my way
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
18 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

kohler skrev:
finns ju 2 sätt en reklam kan vara sämst på.

Antingen som Parlino... som bara är irriterande å kanske kostade 50 spänn att göra (inköp av två tomtar) men den kommer ni ju ihåg i alla fall !! å det e ju det dom vill !!

Sen finns det andra reklamer... där dom har ansträngt sig som fan... för mycket oftast.. så man knappt vet vad den handlar om ... typ Saab reklamen... okej här på garaget vet alla vad den handlar om för vi e bilnördar men vanligt folk e det nog sämre med.
Dom reklamerna är ju dåliga för företaget.

Personligen hatar jag alla antirynkreklamer... känns så jävla fejkade å bryr mej inte ett skit om antirynkkräm...

Ha ha! Ja, det är ju verkligen lyckat när man inte ens fattar vad i fasiken dem gör reklam för ;P

I do it my way
richardoo290 VOLVO for life..
18 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

iprem   -  den jävla dvärgen har gjort sitt för längesedan!

ikea - han som äger ikea råka utala sig lite rasistiskt, därför visas numera en afrikansk kvinna i deras reklamer  fyfan vad jag hatar sådant.

dressman - vem fan vill se 30-åriga gubbar gå runt i kalsonger i slowmotion!?


top model - det är fel att lura i dagens normala tjejer att bli så äckliga som dem! usch för både porammet och reklamerna!

lotto - den där utländska dvärgen som låtsas vara en "ande i flaska"




den bästa reklamen jag sett är nog glocalnets, vissa är bre andraa okey..  men när ett stridsflygplan flyger mot båten och dom säger "you´r comin in too low gooze over?"
you think this is low?   hahaha.. fan va bra den va!! lol


de e va ja kommer på nu, fyller kanske på mer senare...

Senast redigerat av richardoo290 (18 oktober 2007)

BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
18 oktober 2007 · 2 009 Inlägg

Ikea ägaren är gammal nazist och inte någon som har råkat uttala sig rasistiskt.
Så rätt ska va rätt wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Sushikocken Sleeper
18 oktober 2007 · 3 084 Inlägg

richardoo290 skrev:
dressman - vem fan vill se 30-åriga gubbar gå runt i kalsonger i slowmotion!?

Mena det skulle vart snygga tjejer i kalsonger istället!

haha jag är så dålig att jag skrattar åt mig själv big_smile

Senast redigerat av Sushikocken (18 oktober 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
richardoo290 VOLVO for life..
18 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

Sushikocken skrev:

richardoo290 skrev:
dressman - vem fan vill se 30-åriga gubbar gå runt i kalsonger i slowmotion!?

Mena det skulle vart snygga tjejer i kalsonger istället!

haha jag är så dålig att jag skrattar åt mig själv big_smile

aa, men inga smala fula tjejer som de e i alla dagens reklamer... finns en reklam med fina normal-feta brudar... tror det är åhlens eller H:M....   dom står iallafall 3 styck i mörkret och så tänds en lampa..  sådär normalt byggda borde brudarna va i alla reklamer.. istället för att påverka tonåringarna att få anorexia.. mad

Senast redigerat av richardoo290 (18 oktober 2007)

GrebyAxel
18 oktober 2007 · 524 Inlägg

De e typ nivea eller nått, men överlägset sämsta reklamen nu e JC-reklamen, hatar den!!
Så fruktansvärt fula människor i den JC reklamen asså,

Waho Allmänt Jobbig
18 oktober 2007 · 1 200 Inlägg

MilleN skrev:
Raderade offtopic, chat är inte tillåtet.

Sämsta reklamen är antingen IKEA-tanten, Hårfärgningsgrejen med Pernilla Wahlström eller Vanish oxi-action.... Vanish lyckas ju dock förbannat bra med sitt koncept.. Alla vet vad det är.

Pernilla Wahlströn är ju så EXTREMT kass. Har alltid tyckt det tongue
Det fina fejkade smilet hon drar på i slutet får mej att vika mej av skratt varje gång ^^

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
LindeMan allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
18 oktober 2007 · 252 Inlägg

Bästa e ju endåst abbas reklam med makril på tub, polarna kommer å hoppar med deras subaru över krön sen efter dom har smetat makril i ansiktet så kör dom i diekt tongue
Aldrig skrattat så mycket som då men de e ju för att dom e "utklädda" med mustach å grejer.
Sen finns de ju en till med en wrc focus, kmr inte ihåg vad dne handlar om dock,

Dom flesta av telias e bra också.



Sämst måste nog vara

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang