Eurovision Song Contest. Död åt tävlingen?

ToXtreme
13 maj 2007 · 3 627 Inlägg

Aatos skrev:
Ukraina borde ha vunnit...

Instämmer totalt tongue Sikket jävla skämtbidrag ^^

Tkr personligen att Finlands bidrag va riktigt bra smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
beemern .......
13 maj 2007 · 2 655 Inlägg

finland va ju lätt bäst.

Sushikocken Sleeper
13 maj 2007 · 3 084 Inlägg

Slöseri med pengar tycker jag...

såg litegrann i slutet nån som vet vilken grupp som spelade basfioler?? (inte tävlande)

Senast redigerat av Sushikocken (13 maj 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
ToXtreme
13 maj 2007 · 3 627 Inlägg

Sushikocken skrev:
Slöseri med pengar tycker jag...

såg litegrann i slutet nån som vet vilken grupp som spelade basfioler?? (inte tävlande)

Apocalyptica heter dem smile E riktigt bra faktiskt big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Kettunen
13 maj 2007 ·

Apocalyptica har gjort många låtar som är hårda som fan med hårdrock. Grymma riffar o allt!!!
Dom är med finnar big_smile Passa på o skryta lite hehe tongue
Nää men tyckte finnarna skulle vinna iår igen! Bästa bidraget

Senast redigerat av Kettunen (13 maj 2007)

Aerodynamik ...
13 maj 2007 · 7 120 Inlägg

The Ark suger stenhårt. Pinsamt var hela framträdandet och allt!

Grattis serbien.

THEBADGUY Gorgilus addictus
13 maj 2007 · 4 739 Inlägg

Jag kollade lite på det. Stängde av efter 45 min. Rena rama smörjan bara =/.

Nej jag säger bara, skicka ner Lasse stefanz! tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
onej84
13 maj 2007 · 1 854 Inlägg

Riggat!!

Tigertoffel
13 maj 2007 · 43 Inlägg

Trycker också finland va bäst och svergie hämna på sin rätta plats långt ner på listan. Trode säkert dem skulle vinna för dem va lite kända utomlans ja herregud. Markolio och linda bengtzing skulle kommit högre big_smile

Audi A4 (2007)
ludde__mannen draminbil.nu
13 maj 2007 · 1 382 Inlägg

Rysslands bidrag var ju det klart bästa!

dusty Living in the fastlane
13 maj 2007 · 2 616 Inlägg

jag håller med om för få grannar det är verkligen de som gäller

Bloodhound
13 maj 2007 · 44 Inlägg

Skicka ner Ronny o Ragge så blire andra bullar big_smile

Masaru hater
13 maj 2007 · 656 Inlägg

Jävla freakshow det där asså, borde ju heta Freakshowvision istället för Eurovision. Men det är just därför det är så kul o titta på d, massa homsexuella, transvestiter, vampyrer, maffian etc. Tror snart att nått land kommer skicka dit nått djur asså smile, t.ex. en Apa hade varit rolig o se på tongue

Ukraina borde ha vunnit iaf, de var sjukast big_smile

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
BMW635_Robban
13 maj 2007 · 1 277 Inlägg

Jag har många åsikter om denna tävling....som fd musiker.

ja, det var många kompisröster från grannländerna för alla tävlande...

Finland eller Ryss-tjejerna skulle vunnit!

Sixxkiller
13 maj 2007 · 64 Inlägg

Orka skylla på grannländerna... vi fick ju me röster från våra grannländer... Så typiskt att vi alltid ska skylla på något för att sverige inte vinner..

AeroMalm BMW fantast
13 maj 2007 · 1 172 Inlägg

lägg ner den skit tävlingen nu... som några har sagt ovan så gäller det att ah grannar.. man såg klart att alla östländerna röstade på varandra... och mwr eller midre alla östländer har väl hört ihopa förr och mer eller midre samma språk också väl? tänker på albanien och bosnien och dom länderna... sen sa dom ju emd att vit ryssland ahr givit 12or till ryssland varje år sen 97.... så sverige kommer aldrig vinna... tävlingen ahr dött ut... ska nåt land i norden har chans och vinna så får varje län bli ett land istället rösta på varandra...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Sushikocken Sleeper
13 maj 2007 · 3 084 Inlägg

ToXtreme skrev:

Sushikocken skrev:
Slöseri med pengar tycker jag...

såg litegrann i slutet nån som vet vilken grupp som spelade basfioler?? (inte tävlande)

Apocalyptica heter dem smile E riktigt bra faktiskt big_smile

fan var det dem! haha har ju några låtar av apocalyptica men tänkte inte att de var dem men jaa dem e bra

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
DasAuto
13 maj 2007 · 2 751 Inlägg

Tycker inte svenskar ska va sura över att dom inte kom så bra denna gången.. Fakta e endå att sverige överlag är ett bra Melodifestival land!!!!!

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Sushikocken Sleeper
13 maj 2007 · 3 084 Inlägg

ehh för fan lägg ner skiten och fixa ett wacken open air i Sverige ist ;P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
ludde__mannen draminbil.nu
13 maj 2007 · 1 382 Inlägg

AeroMalm skrev:
lägg ner den skit tävlingen nu... som några har sagt ovan så gäller det att ah grannar.. man såg klart att alla östländerna röstade på varandra... och mwr eller midre alla östländer har väl hört ihopa förr och mer eller midre samma språk också väl? tänker på albanien och bosnien och dom länderna... sen sa dom ju emd att vit ryssland ahr givit 12or till ryssland varje år sen 97.... så sverige kommer aldrig vinna... tävlingen ahr dött ut... ska nåt land i norden har chans och vinna så får varje län bli ett land istället rösta på varandra...

Nee det är inga nordiska länder som har chansen.. Jag vet inte när de vann sist?
Så illa dåligt! (förstå tonfallet iom att det hela gick av stapeln i Finland..)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang