Eurovision Song Contest. Död åt tävlingen?

Lone Star
13 maj 2007 · 1 231 Inlägg

Ja man blir bra trött på hela jippot. Speciellt att det ska vara 15 deltävlingar osv här i Sverige innan vi lyckas skicka iväg nån. Bara pengar

Mitt projekt: Evo III
DasAuto
13 maj 2007 · 2 751 Inlägg

Sverige vann typ 98 sen van danmark nått år efter 2006 vann Finland, innandess va de israel ukraina, turkiet mf... så många östländer har inte vunnit...

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Mrjockos V8 Real Power - No Turbo Shit
13 maj 2007 · 544 Inlägg

Ja fy fan va värdelös tävling, jävla idiot med julstjärna på skallen ,vart e vi på väg?

V8 - 4 Life
Batongen
13 maj 2007 · 2 Inlägg

Ola Salo kan hoppa upp och klappa sig i Mumindalen:P

BMW 540 E39 (1999)
GurraG INGET ANNAT!!
13 maj 2007 · 1 725 Inlägg

Batongen skrev:
Ola Salo kan hoppa upp och klappa sig i Mumindalen:P

Kan han?? yikes

PinnE
13 maj 2007 · 16 Inlägg

Jag tyckte hela evenemanget var skit dåligt ljud dåliga artister de flesta sjöng ju falskt mer eller mindre. Det var få som sjöng bra.. Men som tur var att den låten som vann inte hade ngn show eller något liknande.. Men mina favoriter var iallafall finland och sverige o inget mer.

Saab 900 turbo se -94
just nu original men det kommer hända grejer
Martin 9-3 Fisketokig
13 maj 2007 · 2 997 Inlägg

Orkar inte med detta.

Sverige var bara överskattat.

Skickar vi dit en hårt sminkad halvhomo med kråkfjädrar i kragen och myntsamling på bröstet som dessutom inte kan hålla rösten under uppträdandet så vi kan inte begära för mycket.

Den dagen vi skickar en artist eller grupp som är värdig att representera sverige så kan vi sura över dåliga placeringar...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Machin Fartmissbrukare
13 maj 2007 · 1 302 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Orkar inte med detta.

Sverige var bara överskattat.

Skickar vi dit en hårt sminkad halvhomo med kråkfjädrar i kragen och myntsamling på bröstet som dessutom inte kan hålla rösten under uppträdandet så vi kan inte begära för mycket.

Den dagen vi skickar en artist eller grupp som är värdig att representera sverige så kan vi sura över dåliga placeringar...

kunde inte ha sagt d bättre själv!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Bi0HaZZarD Speed FMK
13 maj 2007 · 849 Inlägg

jag skrev inte att vi inte gör likadant. vi röstar på våra grannländer och de röstar på oss. men hade vi haft flera grannar hade vi vunnit pga det. Det har blivit en helt sjuk tävling. Det är inte bästa låten som vinner längre utan den sjukaste med mest grannar. Dock var faktiskt serbiens låt ganska okej som ja också skrev först. har innget direkt emot den. De e i första hand 2:an jag e upprörd över. ukrainas bidrag kan dra åt h*lvete. nu ska man plågas med den hela j*vla sommaren med........


Mvh Ludde

camaro67 Meister
13 maj 2007 · 6 763 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Orkar inte med detta.

Sverige var bara överskattat.

Skickar vi dit en hårt sminkad halvhomo med kråkfjädrar i kragen och myntsamling på bröstet som dessutom inte kan hålla rösten under uppträdandet så vi kan inte begära för mycket.

Den dagen vi skickar en artist eller grupp som är värdig att representera sverige så kan vi sura över dåliga placeringar...

Amen!

Jag måste säga att de va hemskt att se dom på scenen ockämma ut oss. Hoppas dom inte kommer hem igen. och sluta spela låten på radio! Heja Finland

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
mannen666666 preem pump
13 maj 2007 · 836 Inlägg

Bi0HaZZarD skrev:
Kikade som vanligt på eurovision song contest igår. Trots att jag sedan flera år hatat tävlingen så kikar jag vidare. Men igår satte det stop för det. Okej att serbiens låt var ganska okej som vann, och tur var väl det. Men att en folieinlindad göran persson i läppstift och fake bröst ska kunna komma tvåa? Det är ju för f*n helt sjukt. The ark hade inte bästa låten det kan jag hålla med om. Men de var f*n så bättre än många andra t.ex. ukraina.

Två citat från aftonbladet:

"Igår dog eurovision song contest"

"Vi hade inte för dålig låt, vi hade helt enkelt för få grannar"

Jag kan inte göra annat än att hålla med.

Någon som tycker som jag?

Mvh Ludde

word

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
decib3L Körv
13 maj 2007 · 3 535 Inlägg

Varför inte göra som Italien och bojkotta "skiten"? smile

Truckdriving Man
ghost_boy83 CREW
13 maj 2007 · 2 594 Inlägg

ja skälv missa man hela skiten om de nu va nått att missa vilket jag inte tror
slog på tvn vid 01.00 men då va det bara moderatbandy på tvn smile så jag slog av och satte mig vi datorn i stället..och hockeyn sög den me inte vann vi mot ryssarna heller vart är sverige på vägtongue

Hagelind
13 maj 2007 · 177 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Orkar inte med detta.

Sverige var bara överskattat.

Skickar vi dit en hårt sminkad halvhomo med kråkfjädrar i kragen och myntsamling på bröstet som dessutom inte kan hålla rösten under uppträdandet så vi kan inte begära för mycket.

Den dagen vi skickar en artist eller grupp som är värdig att representera sverige så kan vi sura över dåliga placeringar...

Hahahahaha det där var rätt åt dem!

TheDeadDorkster Dieselgypsy
13 maj 2007 · 538 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Den dagen vi skickar en artist eller grupp som är värdig att representera sverige så kan vi sura över dåliga placeringar...

Kan enbart hålla med om det.

Folk ska inte vara sura om att det gick så dåligt som det gick för the Ark. Det var enbart rätt åt dem. Många bidrag var bättre, och det syntes i röstningen. Man ska enbart inte glömma en sak:

DET ÄR ENBART UNDERHÅLLNING I TV

Senast redigerat av TheDeadDorkster (13 maj 2007)

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Kettunen
13 maj 2007 ·

camaro67 skrev:

Martin 9-3 skrev:
Orkar inte med detta.

Sverige var bara överskattat.

Skickar vi dit en hårt sminkad halvhomo med kråkfjädrar i kragen och myntsamling på bröstet som dessutom inte kan hålla rösten under uppträdandet så vi kan inte begära för mycket.

Den dagen vi skickar en artist eller grupp som är värdig att representera sverige så kan vi sura över dåliga placeringar...

Amen!

Jag måste säga att de va hemskt att se dom på scenen ockämma ut oss. Hoppas dom inte kommer hem igen. och sluta spela låten på radio! Heja Finland

ALDRIG I LIVET att dom ska stanna o skämma ut Finland heller!!! tongue
Men håller med dig till 100% annars! HEJA FINLAND oxå för den delen wink

haxer Proljece?
13 maj 2007 · 1 464 Inlägg

Molitva srbija molitva srbija .... super srbia super srbija volim te srbija

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Kettunen
13 maj 2007 ·

Sinun äitile on perkeles karvainen

djerk
13 maj 2007 · 55 Inlägg

ganska lätt att få slut på detta... att vi som svenskar skiter i vårat deltagande... att vi skiter i att rösta fram ett bidrag som skall få åka iväg och representera vårat land i en jävla sångtävling där ingen har samma smak... vi i norden gillar t ex inte generellt östländers låtar då vi i norden tycker att det låter som 80-tal (och att de även klär sig så)... nere mot medelhavet är det inte heller "våran" stil, rent generellt säger jag nu... tillbaka till problemet... vi deltar varje år... och det är vi som tittar och röstar fram detta som kan få stopp på det också... sluta titta och rösta... smile det är ändå skattepengar som går åt... nej, låt alla andra länder som vill vara med i detta fortsätta... men snälla... sluta gnäll när vi sitter och tittar på skiten! inget intresse = ingen show... bra exempel är sport... minoritetsporter ses sällan i TV då det inte finns intresse... jag personligen tittar hellre på novemberkåsan än på schlagerfestivalen... tongue

FreddeK
14 maj 2007 ·

patetiskt att ni ens kollade...jag själv var på bilträff i nyköping=) Shlager är ju gjort...komer ju inte finnas något så bra som Lordi. The Ark...men helt ärligt, skämmer ju ut Sverige. Shlager=gay!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang