Eurovision Song Contest. Död åt tävlingen?

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
14 maj 2007 · 4 190 Inlägg

slagern an ju läggas ner tycker jag..
De som kom tvåa sjöng fan inge bra och de va utklädda som några jävla clowner :S
Slagern handlar inte om sång längre.. bara göra roligt av sig själv.. som typ en cirkus tongue
mvh kimpa

Ena Colaberoende
14 maj 2007 · 1 219 Inlägg

Tycker skiten ska läggas ner helt och hållet.
Nu såg jag itne i helgen och jag har inget intresse för det heller men Sverige har ju sagt det förut att dom ite har råd att anordna en sådan här tävling om dom skulle vinna. Då kan man ju fundera på hur mycket det kostar. Och är det bra då? Inte alls...

/Ena

Fredrik89 Bilmekaniker
14 maj 2007 · 274 Inlägg

hur fan kunde dom j****a serberna vinna?? dom sög ju totalt

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
clio_blue
14 maj 2007 · 128 Inlägg

EUROVISION SONG CONTEST har blivit skit sen finlands rock band vann förra året... det är schlager contest inte rock contest... Sen så är det för mycket politik i själva röstningen... så borde det inte vara... men man kan inte förändra halva europa... eller kan man? Serbiens låt var skit... så som de flesta låtarna... den makedonska låten och den turkiska var bra låtar...

---2Fast 2Furious---
Clio V6
pUs Ûbersturmstekare
15 maj 2007 · 534 Inlägg

Att tävlingen numer är död vill jag kanske inte påstå.

Det jag däremot vill påstå är att svensk media, svensk publik samt våra svenska "representanter" i tävlingen ifråga är en bunt hycklande pösmunkar.

Om The Ark mot förmodan hade tagit hem hela rasket så hade vi knappast fått läsa om att tävlingen gått åt skogen, kompisröster, låg nivå, blablaba. Nej, det enda vi hade fått höra om i så fall hade varit våra svenska hjältar och hur hela Sverige nu ska fira.

Och The Ark själva hade givetvis solat sig i glansen av sin egen förträfflighet. Kort sagt ingen, inklusive gnällpellarna i den här tråden, hade gnällt överhuvudtaget.

Konklusion kolon; Som svenskar är vi inte bara dåliga förlorare, vi är dåliga vinnare också.

Mäki Långsam Perfektionist
15 maj 2007 · 4 800 Inlägg

pUs skrev:
Att tävlingen numer är död vill jag kanske inte påstå.

Det jag däremot vill påstå är att svensk media, svensk publik samt våra svenska "representanter" i tävlingen ifråga är en bunt hycklande pösmunkar.

Om The Ark mot förmodan hade tagit hem hela rasket så hade vi knappast fått läsa om att tävlingen gått åt skogen, kompisröster, låg nivå, blablaba. Nej, det enda vi hade fått höra om i så fall hade varit våra svenska hjältar och hur hela Sverige nu ska fira.

Och The Ark själva hade givetvis solat sig i glansen av sin egen förträfflighet. Kort sagt ingen, inklusive gnällpellarna i den här tråden, hade gnällt överhuvudtaget.

Konklusion kolon; Som svenskar är vi inte bara dåliga förlorare, vi är dåliga vinnare också.

Mycket bra sagt.
Sen kan ju någon förklara vart schlagern har tagit vägen, wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
börje
15 maj 2007 · 1 Inlägg

tycker att det blir sämre för varje år fast finlands låt var ju bra.....jävla skit är va det är....hela skiten är uppgord.....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang