Den dummaste lögnen/kommentaren du hört från en bilintresserad :P

Edman Busdriver
18 maj 2007 · 389 Inlägg

__Marcus skrev:

fritzo skrev:
Tjejen kom hem en dag och berättade att hon hade sett en sån där bil jag gillar!

-Jaha, vaddå för nån sa jag.
-Ingen aning......men den var RÖD

Hon är lite lustig ibland.....

Min dam brukar säga att "där är ju en sån bil som du har",
då kan det va en 740/760/940/960/V70 osv..ja alla olika volvomodeller tongue

Ja men alla volvo ser ju likadana ut tongue fyrkantiga saker. wink

Senast redigerat av Edman (18 maj 2007)

ironhead volvoraggare
18 maj 2007 · 4 776 Inlägg

__Marcus skrev:

ironhead skrev:

__Marcus skrev:

Min dam brukar säga att "där är ju en sån bil som du har",
då kan det va en 740/760/940/960/V70 osv..ja alla olika volvomodeller tongue

var glad att hon inte pekar på en saab min tjej brukar ha fel på  alla bilmärken  utom toyota

Hehe jo men det har hon gjort någon gång, men det händer inte igen cool

hehe då är det mycket illa när man pekar på en saab och säger volvo  fast är det bara en gång det hänt så är det väll lungt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Morge Underbetald
18 maj 2007 · 29 Inlägg

Min tjej hävde ur sej -"Du ha ingen farthållare" Nehe? Som att ja inte vet d tyckte ja då , "men då kan man ju inte se hur fort d går" få ja då till svar..
Samma tjej ha även fråga varför ja aldrig lägger in sista växeln , gissa vilken hon mena hmm

Kan tilläga att ja inte är tillsammans me den tjejen idag smile

Pappa till två underbara pojkar =)
E30Tompa Rörpulare
18 maj 2007 · 1 453 Inlägg

Ja Satt och blädrade i FHM för ett par dagar sedan i ett gammalt nr när de km upp om va roliga saker tjejer säger! Då va de e tjej som satt me några polare när 2 av killarna satt och snackade om hur stor v8 i en bil var och tjejen frågan va innebär en v8? Så sa dom de e hur många cylindrar motorn har! Jaha men då måste ju min farsa ha en jätte stor motor för han har ju en volvo v70 tongue va iaf nått åt de hållet smile Bra me lirare som kan sin sak hehe

Senast redigerat av nissan 200sx (18 maj 2007)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E61 m5 (2007)
ironhead volvoraggare
18 maj 2007 · 4 776 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Ja Satt och blädrade i FHM för ett par dagar sedan i ett gammalt nr när de km upp om va roliga saker tjejer säger! Då va de e tjej som satt me några polare när 2 av killarna satt och snackade om hur stor v8 i en bil var och tjejen frågan va innebär en v8? Så sa dom de e hur många cylindrar motorn har! Jaha men då måste ju min farsa ha en jätte stor motor för han har ju en volvo v70 tongue va iaf nått åt de hållet smile Bra me lirare som kan sin sak hehe

snacka om blond asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
mr_persiano *GULAN*
18 maj 2007 · 647 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Ja Satt och blädrade i FHM för ett par dagar sedan i ett gammalt nr när de km upp om va roliga saker tjejer säger! Då va de e tjej som satt me några polare när 2 av killarna satt och snackade om hur stor v8 i en bil var och tjejen frågan va innebär en v8? Så sa dom de e hur många cylindrar motorn har! Jaha men då måste ju min farsa ha en jätte stor motor för han har ju en volvo v70 tongue va iaf nått åt de hållet smile Bra me lirare som kan sin sak hehe

HAHA nu hann du före mig... big_smile
satt och tänkte just på samma historia...
Jag höll på dö av skratt när jag läste den.

ronne
18 maj 2007 · 796 Inlägg

var o tittade på en 745 i vintras som såg fin ut på blocketannonsen men när jag var o tittade på den. För det första gick den inte igång och sen i mörkret såg jag överallt där han hade bättrat med lack. inredningen var sprucken på flera ställen och innertaket var nerfläckat. sen efter provkörning sa jag att jag skulle fundera på köpet. då sa han nåt som jag inte kunde hålla mig för. -Det här är en av dom finare 740s som finns kvar. typ nåt i den stilen. JAHA DU tänkte jag och åkte hemåt sen.. bilskojare lol

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
Bostrom RS
18 maj 2007 · 886 Inlägg

dusty skrev:
"visste ni att man kan växla utan att hålla ner kopplingen" den fick jag höra från en kompis en gång. en vecka senare mitt i natten ringde han mig och sa att hans bil gått sönder och han behövde skjuts. växellådan hade rasat smile

Det går faktiskt på min pegga! big_smile Växlar man vid rätt varvtal så.

Focus RS
2jzinside Fartygsingenjör
18 maj 2007 · 550 Inlägg

Niklasw skrev:
Detta gäller prat kring 2,2L femman som sitter i gamla Audi S4. Då yttrar sig någon och säger att:" en sån där har min brorsans bästa kompis lyft ner sin Audi, fast de har tagit bort en cylinder för att få mer vrid"................

HAHA tveklöst den dummaste hittils big_smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
TommyGT
18 maj 2007 · 113 Inlägg

Hörde om en snubbe som kom in på macken o handlade olja till sin bil.. 2L betalade o gick, efter x antal min kommer han in igen o köper en liter till... när han för tredje gången kommer in o hämtar en flaska frågar killen bakom disken om det e ngt han behöver hjälp med.. Ja! svara snubben jag undrar hur mkt olja det ska vara, jag har fyllt på 3 liter igår o 3 idag o ändå syns det inget när man tittar i hålet hmm

Volvo S60 T5 "Sessan" (2001)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
18 maj 2007 · 991 Inlägg

TommyGT skrev:
Hörde om en snubbe som kom in på macken o handlade olja till sin bil.. 2L betalade o gick, efter x antal min kommer han in igen o köper en liter till... när han för tredje gången kommer in o hämtar en flaska frågar killen bakom disken om det e ngt han behöver hjälp med.. Ja! svara snubben jag undrar hur mkt olja det ska vara, jag har fyllt på 3 liter igår o 3 idag o ändå syns det inget när man tittar i hålet hmm

HAHAHAHAHA big_smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Bostrom RS
18 maj 2007 · 886 Inlägg

Kommer ihåg en kille som skulle försäkra moppen sin. Och då skulle en annan kille va lite rolig, och frågade den andra killen: - Vet du vart man försäkrar mopeder då? Då svarar han: - På Försäkringskassan, pucko!

Focus RS
P-G Säl-Tämjare...
18 maj 2007 · 1 024 Inlägg

oj, smart svar big_smile

Vilket jävla drag :)
street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
18 maj 2007 · 426 Inlägg

dusty skrev:
"visste ni att man kan växla utan att hålla ner kopplingen" den fick jag höra från en kompis en gång. en vecka senare mitt i natten ringde han mig och sa att hans bil gått sönder och han behövde skjuts. växellådan hade rasat smile

No problemas!!! se bara till att ha rätt varv och dra ur växel precis efter att du släppt gasen. kom hit ska jag visa hur man gör utan växelskrap eller något. doch inte på saaben då den har för klen låda. men lastbilen är det lungt med.

/Street
MizzMalin
19 maj 2007 · 6 Inlägg

en sann historia
En kompis ja känner tror på allvar att fälgkorset fungerar som en momentnyckel, för det "klickar" ju när man drar åt bulten... vi garva så vi höll på å dö...
De värsta är att han fortfarande tror det....

Kör före du så väntar ja på dig där framme=)
nicke_b2
19 maj 2007 · 266 Inlägg

Inte hört detta personligen men farsan berätta att en gång när han parkerade sin bil med stor motor kom det fram en "bilintresserad" och sa att han hade minsann en rak v8 under sin huv!! finns spån överallt säg........



mvh niclas

M3rL
19 maj 2007 · 110 Inlägg

De dummaste jag hört är en som sa att man kan ha svart neon under bilen. Alltså neon som gör att det blir mörkare. Typ som skugga fast det är ett neon som lyser så det blir mörkare=D

Fattar inte hur vissa tänker=)

Senast redigerat av M3rL (19 maj 2007)

Pillevinken
19 maj 2007 · 406 Inlägg

Måste mobba min kusin lite här då. 

Jag och min andra kusin (hennes bror) försökte övertala henne att INTE köpa en ny Seat Ibiza -05 med lille motorn och ingen utrustning. Vi gick igenom alla nackdelar (begagnatpriser och dylikt) och sen frågar vi henne varför hon bara MÅSTE ha en sån..
-Men den är ju gul

My way or the highway? I take both sideways
Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
19 maj 2007 · 277 Inlägg

TommyGT skrev:
Hörde om en snubbe som kom in på macken o handlade olja till sin bil.. 2L betalade o gick, efter x antal min kommer han in igen o köper en liter till... när han för tredje gången kommer in o hämtar en flaska frågar killen bakom disken om det e ngt han behöver hjälp med.. Ja! svara snubben jag undrar hur mkt olja det ska vara, jag har fyllt på 3 liter igår o 3 idag o ändå syns det inget när man tittar i hålet hmm

Ahahahahahaha snacka om skadad snubbe alltsåbig_smile

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
us-only
19 maj 2007 · 16 Inlägg

Läste i en tidning för x antal år sen.

Det var en prao elev på en lastbilsverkstad som hade fått i uppdrag att fylla på olja i motorn.
-Jaha hur mycke ska jag fylla på då frågade prao eleven.
- fyll fullt fick han som svar.
Killen fyllde och fyllde...
När det sen var dags att starta lastbilen ville det sig inte.

Jaa ni kan ju gissa varför roll

Senast redigerat av us-only (19 maj 2007)

V8 är det enda som duger
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang