Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

_Wallis_
21 maj 2007 · 4 506 Inlägg

Jag har te.x en polare som är väldigt blåst, Vilket jag ärligt kan säga utan att vara taskig mot han. Då blåst bara är förnamnet..lol

Han sa att Tsunami'n kom i Ljusets hastighet.....
Då var det inte lätt att hålla sig för skratt.

Senast redigerat av _Wallis_ (21 maj 2007)

Kan du andas kan du dö.
Aerodynamik ...
21 maj 2007 · 7 120 Inlägg

Finns en likadan tråd typ.

Men känner en volvo-raggar som tror Volvo 740 Turbo drar vilken Skyline som helst. Original.

Joo, visst.

Angelicque
21 maj 2007 · 222 Inlägg

Många ägare av blandrashundar hävdar å det bestämdaste att blandrashundar är mycket friskare och lever längre än renrasiga hundar.

hmm

Hellre chips än sex på festival!!!!
TheFinnishFlash Avstängd
21 maj 2007 · 1 266 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Finns en likadan tråd typ.

Men känner en volvo-raggar som tror Volvo 740 Turbo drar vilken Skyline som helst. Original.

Joo, visst.

Ja men det är ju sant wink

Jag känner ett jävla psyko...som ljuger om allt...han säger tex att när han föddes så kom han ut, men han ville inte vara ute i världen...så han kröp in igen ! ????

Sedan så påstod han att han hade sett en kille klippa en stor gräsmatta, men det tog för lång tid för killen tyckte han..så han hämtade en helikopter och vände den upp och ner och klippte gräsmattan med rotorbladen !! HAHA eller hur ?????????

Hoppas inte han ser att jag skrivit detta big_smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
_Wallis_
21 maj 2007 · 4 506 Inlägg

Om det du skriver är sannt så har den killen värkligen problem big_smile haha

Kan du andas kan du dö.
pUs Ûbersturmstekare
21 maj 2007 · 534 Inlägg

En polare till mig hävdar med bestämdhet att unga, bilintresserade män i regel är riktigt allmänbildade, välartikulerade och alls inte vardagsdyslektiker sådär till mans, rent generellt. Att dom tvärtom är riktigt klipska snubbar om vi ska generalisera lite.

Ja, ni fattar själva. Har ni hört nåt så idiotiskt..

kohler
21 maj 2007 · 671 Inlägg

Det dummaste är ju ändå att jorden skulle vara rund!! Då skulle man ju ramla av fattar ju vem som helst !! ok inte vi som bor uppe på jorden men dom i afrika typ!!

Second is the first loser
jesseboy
21 maj 2007 · 67 Inlägg

Spelar innebandy och brukar bli hämtad dit av en bekant.
Det roliga är att jag måste stå ute och vänta tio i sju då kommer han tydligen, men han åker hemifrån tio i sju.

Batta
22 maj 2007 · 1 353 Inlägg

Min kusin är inte heller världens ljusaste person ;P

Lyckades lura i henne att månen var gjord av OST, oc hon trodde seriöst på det i kanske 1-2 månader, sen kunde vi inte hålla oss längre tongue

"Varför står det vårat namn på våran brevlåda? - vi vet ju redan vilken som är våran?"

citat av samma person ;P
och hon var 16 när detta inträffade smile

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
Fredrik89 Bilmekaniker
22 maj 2007 · 274 Inlägg

en tjej jag känner säger att man gör smör på smörblommor och det roliga är att hon går hr:D

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
BMW635_Robban
22 maj 2007 · 1 277 Inlägg

En kille som varit på garaget tidigare men blivit avstängd för sina mytomanmetoder, sa en gång till mig att hans polare som vunnit 8 miljoner på lotto utrustade sin volvo 745 med biljud för för 300.000kr.

Men första kommentar var: är han dum eller? Inte fan väljer man att stoppa in det i en sån gammal häck när nu kan köpa vilken jävla bil som helst i och slänga in ljud den.

Sen sa han: Nja, han gillade väl sin bil...och då kom ju han på att det var en ganska korkad lögn han sa.

Kettunen
22 maj 2007 ·

En tjejpolare - Hej jag vill beställa en kebabpizza utan kebab  HAHAH big_smilebig_smilebig_smile Mobbar henne än idag för det. Detta sa hon för ca 2 år sen tongue

Matuniz Galning =)
22 maj 2007 · 96 Inlägg

Kettunen skrev:
En tjejpolare - Hej jag vill beställa en kebabpizza utan kebab  HAHAH big_smilebig_smilebig_smile Mobbar henne än idag för det. Detta sa hon för ca 2 år sen tongue

min kompis köpte en kebabpizza men skrapade bort kebaben istället roll

mobbar honom fortfarande smile

FireTraXX DFFL
22 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Käkade frukost med min familj och en vän till familjen.
Plockade av äggen från spisen och sa: Det är getägg, vill du smaka?
Hennes svar: ÄR DET???

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
22 maj 2007 · 277 Inlägg

jag var med en polare å min släkting på en pizzeria å skulle beställa käk.jag hade beställt en hamburgertallrik och polarn en kababrulle..så kulle min kusin beställa men han stod å velade som fan om vad han skulle ha! men tillslut så sa han jag vill ha en tonfisksallad utan tonfisk och ist skinka.pizza gubbe tittade länge på han å sa - ska du han en skinksallad?
nä jag vill ha  en tonfisksallad utan tonfisk och ist skinka! alla i hella pizzerian garvade..
men han stod där som ett fån och fattade inte ett skit. utan sa - hur lång tid tar det att fixa min mat?

sen när vi då satt oss vid bordet och det gott en stund så får vi vår mat. när sen min kusin får maten så frågade han -kan jag få lite tonfisk oxå? det skulle kanske vara gott roll

Senast redigerat av Sheriffen_ (22 maj 2007)

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
_Wallis_
22 maj 2007 · 4 506 Inlägg

Hahahaha:O) Fans en del roliga komentarer och funderingar där ute!

Kan du andas kan du dö.
hedley Saaboholic
22 maj 2007 · 3 129 Inlägg

haha finns många börjar med denna.

1. Vi hade lektion om eu och allt sånt, och pratade om G18 som var ett stort viktigt möte osv.. sen efteråt skulle jag jobba med en tjej i klassen så jag fråga henne - vet du vad G18 är?

hon - näe..?

Jag- jo alltså det är så här..alla dessa rika mäktiga gubbar kommer med flyget och alla kommer ut ur GATE 18 på flygplatsen!

Hon- jaha, okej! smile

HAHAHA sjukt roligt vare smile

2. Sen har vi syrran "jag vill ha en kebabrulle utan kebab"/samma sak med kebabpizza.

3. Tjejens lillebror "asså har du värsta dumpen på din bil eller?! för det ska jag ha på min 240 och det är as ballt"

Haha stor äkta dump på en icke-turbo bil? (han hade en 240GL) klyftig kille..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
ironhead volvoraggare
22 maj 2007 · 4 776 Inlägg

Sheriffen_ skrev:
jag var med en polare å min släkting på en pizzeria å skulle beställa käk.jag hade beställt en hamburgertallrik och polarn en kababrulle..så kulle min kusin beställa men han stod å velade som fan om vad han skulle ha! men tillslut så sa han jag vill ha en tonfisksallad utan tonfisk och ist skinka.pizza gubbe tittade länge på han å sa - ska du han en skinksallad?
nä jag vill ha  en tonfisksallad utan tonfisk och ist skinka! alla i hella pizzerian garvade..
men han stod där som ett fån och fattade inte ett skit. utan sa - hur lång tid tar det att fixa min mat?

sen när vi då satt oss vid bordet och det gott en stund så får vi vår mat. när sen min kusin får maten så frågade han -kan jag få lite tonfisk oxå? det skulle kanske vara gott roll

vid det laget hade man ju tryckt ner salladen i halsen på han. om man vart ägare av resturangen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
22 maj 2007 · 4 776 Inlägg

hedley skrev:
haha finns många börjar med denna.

1. Vi hade lektion om eu och allt sånt, och pratade om G18 som var ett stort viktigt möte osv.. sen efteråt skulle jag jobba med en tjej i klassen så jag fråga henne - vet du vad G18 är?

hon - näe..?

Jag- jo alltså det är så här..alla dessa rika mäktiga gubbar kommer med flyget och alla kommer ut ur GATE 18 på flygplatsen!

Hon- jaha, okej! smile

HAHAHA sjukt roligt vare smile

2. Sen har vi syrran "jag vill ha en kebabrulle utan kebab"/samma sak med kebabpizza.

3. Tjejens lillebror "asså har du värsta dumpen på din bil eller?! för det ska jag ha på min 240 och det är as ballt"

Haha stor äkta dump på en icke-turbo bil? (han hade en 240GL) klyftig kille..

en kebabrulle utan kebab. hmm det blir ju en vegetarisk rulle

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Brink88 President över Brinkland
22 maj 2007 · 465 Inlägg

Konveration:
Han: Vad äre bilarna har som pyser?
Vi: Ja? en dumpventil!
Han: Okej, sån ska jag fan sätta på epan!
Vi: ja då måste du turbokonvertera först.
Han: Varför de?

Smart kille

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang