Världens mest UNDERSKATTADE bil?

Mr_Gear Biltokig
31 maj 2007 · 870 Inlägg

Vilken är världens mest Underskattade bil?
Endast seriöst åsikter och MOTIVERA...



Subaru en värdig kandidat, bortsett från imprezan är inte så många medvetna om hur stryktåliga bilar de gör!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Malmoe SSS -12
31 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Honda Civic VTi...

En liten, till synes i stuk med en vanlig normalstor stadsbil med maskinell banegenskap...!

En underskattad bil är väl lite som en sleeper eller tänker jag fel nu?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
tecman
31 maj 2007 · 1 741 Inlägg

volvo 340/360

inse hur man kan sladda med dom på vintern och på sommaren(om man plågar kopplingen) men ingen verkar ju komma på att dom krafsar i rätt ände. motorn verkar även hålla rätt bra så trimpotensial finns ju.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Kettunen
31 maj 2007 ·

Pontiac Grand Prix 90 talarna. V6a full med lyx o behaglig att köra. Tyvär är de flesta sönder körda eller sönder rostade idag.

Germax
31 maj 2007 · 12 086 Inlägg

Nissan Maxima 3 gen big_smile

Fullutrustad premiumbil medalla fördelar på sin sida, underskattad!

Team-Adolfsson Gödseldräng
31 maj 2007 · 4 529 Inlägg

BMW E30

Bil med mycket stryk tålig motor och rolig & lätt att köra även lätt bil att leka med det är +

- är  ofta sönderrostade mycket ungdomar som kör slut på bilarna brukar börja glapa om drivaxlarna och i skärmarna nummerskyltsbelysningen bak är inte tät så den tar in vatten
det var lite av varje på BMWS fina bilar wink

BBR
31 maj 2007 · 348 Inlägg

Dom äldre Honda Civic, antagligen v-tech (vet ej riktigt), var på ett nattligt race i skaraborgs trakten, den ställde upp mot en Saab 9-5 som inte var allt för orginal, och mot den kommer en gammal Honda civic som ser ut som en gammal skabbig toyota corolla (Inget illa menat till civic ägare, men ostylade är dom äldre civic inte allt för fagra).

Startern gör klartecken... sicken förnedringen Saaben åkte på big_smile

Därför nominerar jag dom äldre Honda Civic för den mest underskattade bilen!

evilmaster
31 maj 2007 · 385 Inlägg

Audi 100 (Typ 44).
Komfort, bränsleekonomisk, stort lastutrymme, rostfritt efter 88(?), stabil i väder å vind, billig, lyxig, mäktig.
En riktigt underskattad kung på vägarna.

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
31 maj 2007 · 605 Inlägg

Miatan e utan tvekan en underskattat bil!
Så sjukt rolig bara vägen e tillräckligt kurvig! =P
Den e liten, lätt, bakhjulsdriven å så jäkla gött å kunna cabba ner på sommaren å bara ligga å glida!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Germax
31 maj 2007 · 12 086 Inlägg

Observera att detta handlade om underskattade bilar, BMW E30 och Honda Civic känns inte som några bilar i skymundan

rideharddiefree Höbonde
31 maj 2007 · 228 Inlägg

En Opel Vectra, mycket bra motor, billiga att köra och bra med fart i!big_smile
Enda felet med dom är ju att de rostar men men, allting kan ju inte vara perfekt!

Senast redigerat av rideharddiefree (31 maj 2007)

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
940R
31 maj 2007 · 1 567 Inlägg

Tror Skoda  är ganska underskattade!! 100% Audi/VW teknik fast för hälften av pengarna.
Gissar på att många fortfarnade tänker och gemför med äldre skodor.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Enjoii Språkfascist
31 maj 2007 · 109 Inlägg

en bil som definitivt är underskattad är scorpio cosworth!

inte mycket att kolla på, men vilken körglädje! du sitter som shejken i arab emiraten! fett soft alltså!komfort!

Syns man inte, så finns man inte.
Rojpen
31 maj 2007 · 2 230 Inlägg

en underskattad bild som jag personligen tycker är då iaf Nissan micra dom runt 00-02 där. det är en sån otrligog körglädje på dom dom väger väll typ 8-900kg och ligger på 75hk, visst kanske ingen racing bil men efter en grusväg så är det rena drömmen:) jag nominerar en Micra jag:D

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Akka
31 maj 2007 · 1 174 Inlägg

940R skrev:
Tror Skoda  är ganska underskattade!! 100% Audi/VW teknik fast för hälften av pengarna.
Gissar på att många fortfarnade tänker och gemför med äldre skodor.

Många gemför med äldre bilar, tex min svärfar han bah fan du kan ju inte köpa en jävla opel den kmr ju rosta upp innom 2 år! (Ja om det vorre en 100 år gammal bil ja)

så inte bara skoda det e så smile

jokke_b
31 maj 2007 · 315 Inlägg

aldre japanska bilarna med vtec crs, civic osv grymt bra prestanda i dom

Allt eller inget!!!
peter_1976 JDM
31 maj 2007 · 2 201 Inlägg

japanska bilar överhuvudtaget. när folk tänker på dom så tänker dom på hur bilarna var på 80 talet. vilket dom inte är idag

dusty Living in the fastlane
31 maj 2007 · 2 616 Inlägg

peter_1976 skrev:
japanska bilar överhuvudtaget. när folk tänker på dom så tänker dom på hur bilarna var på 80 talet. vilket dom inte är idag

håller med dig smile minns min toyota starlet 85 den gick och gick och gick big_smile

ironhead volvoraggare
31 maj 2007 · 4 776 Inlägg

ja äldre japanska bilar går ju jämt det som knäcker dom är ju rosten ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Mr_Gear Biltokig
31 maj 2007 · 870 Inlägg

Rojpen skrev:
en underskattad bild som jag personligen tycker är då iaf Nissan micra dom runt 00-02 där. det är en sån otrligog körglädje på dom dom väger väll typ 8-900kg och ligger på 75hk, visst kanske ingen racing bil men efter en grusväg så är det rena drömmen:) jag nominerar en Micra jag:D

Min morbror krockade med en sån på en parkering en gång, i LÅG fart - han krockade med en ford scorpio... scorpion fick en liten buckla på kofångaren, knappt synlig om man inte kollade noga - micran trycktes halva fronten in och hela framvagnen blev skev... snacka om kvalitet wink

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang