Äckligaste filmen?

bound
14 juni 2007 · 55 Inlägg

Ja vill ha bra tips om riktigt äckliga/blodiga filmer man blir riktig skraj av och som får en att inte vilja somna på kvällarna! big_smile

Living life sideways!
THEBADGUY Gorgilus addictus
14 juni 2007 · 4 737 Inlägg

Bad taste tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
peter_1976 JDM
14 juni 2007 · 2 201 Inlägg

bad taste är ju mer löjlig

saw filmerna är nog det värsta jag sett, eller motorsågsmasseker filmerna

evilmaster
14 juni 2007 · 385 Inlägg

Den äckligaste filmen jag har sett, alltså äcklig som i att man mår illa är; Salo, or the 120 Days of Sodom -eller- Slaughtered Vomit Dolls...

Äcklig som i skrämmande..? Nja, sådana filmer finns nog inte tongue

När folk tittar på dom ovan nämnda filmerna så kommer jag nog framstå som en väldigt sjuk och rubbad person big_smile Hahaha!

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
peter_1976 JDM
14 juni 2007 · 2 201 Inlägg

evilmaster skrev:
Den äckligaste filmen jag har sett, alltså äcklig som i att man mår illa är; Salo, or the 120 Days of Sodom -eller- Slaughtered Vomit Dolls...

Äcklig som i skrämmande..? Nja, sådana filmer finns nog inte tongue

När folk tittar på dom ovan nämnda filmerna så kommer jag nog framstå som en väldigt sjuk och rubbad person big_smile Hahaha!

haha, då måste jag kolla dom filmerna o se om det stämmer smile

evilmaster
14 juni 2007 · 385 Inlägg

peter_1976 skrev:

evilmaster skrev:
Den äckligaste filmen jag har sett, alltså äcklig som i att man mår illa är; Salo, or the 120 Days of Sodom -eller- Slaughtered Vomit Dolls...

Äcklig som i skrämmande..? Nja, sådana filmer finns nog inte tongue

När folk tittar på dom ovan nämnda filmerna så kommer jag nog framstå som en väldigt sjuk och rubbad person big_smile Hahaha!

haha, då måste jag kolla dom filmerna o se om det stämmer smile

Jag skulle inte ens be min värsta fiende se dom big_smile

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
bound
14 juni 2007 · 55 Inlägg

evilmaster skrev:

peter_1976 skrev:

evilmaster skrev:
Den äckligaste filmen jag har sett, alltså äcklig som i att man mår illa är; Salo, or the 120 Days of Sodom -eller- Slaughtered Vomit Dolls...

Äcklig som i skrämmande..? Nja, sådana filmer finns nog inte tongue

När folk tittar på dom ovan nämnda filmerna så kommer jag nog framstå som en väldigt sjuk och rubbad person big_smile Hahaha!

haha, då måste jag kolla dom filmerna o se om det stämmer smile

Jag skulle inte ens be min värsta fiende se dom big_smile

då måste dem vara väldigt äcklig du big_smile

Living life sideways!
evilmaster
14 juni 2007 · 385 Inlägg

bound skrev:

evilmaster skrev:

peter_1976 skrev:

haha, då måste jag kolla dom filmerna o se om det stämmer smile

Jag skulle inte ens be min värsta fiende se dom big_smile

då måste dem vara väldigt äcklig du big_smile

Salo såg jag hela.. Och mådde grymt illa av den.. Alltså nu snackar vi spykänslor!
Slaughtered Vomit.. såg jag nog bara 30 minuter av, sen kände jag mig helt psykotisk i huvudet, ungefär som om man hade blivit hypnotiserad eller nåt. HELT JÄVLA SJUK film..

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
bound
14 juni 2007 · 55 Inlägg

evilmaster skrev:

bound skrev:

evilmaster skrev:

Jag skulle inte ens be min värsta fiende se dom big_smile

då måste dem vara väldigt äcklig du big_smile

Salo såg jag hela.. Och mådde grymt illa av den.. Alltså nu snackar vi spykänslor!
Slaughtered Vomit.. såg jag nog bara 30 minuter av, sen kände jag mig helt psykotisk i huvudet, ungefär som om man hade blivit hypnotiserad eller nåt. HELT JÄVLA SJUK film..

kollade på slaughtered vomit dolls trailern, ser helt sjukt ut! men de är bra de är bra big_smilebig_smile

Living life sideways!
evilmaster
14 juni 2007 · 385 Inlägg

bound skrev:

evilmaster skrev:

bound skrev:

då måste dem vara väldigt äcklig du big_smile

Salo såg jag hela.. Och mådde grymt illa av den.. Alltså nu snackar vi spykänslor!
Slaughtered Vomit.. såg jag nog bara 30 minuter av, sen kände jag mig helt psykotisk i huvudet, ungefär som om man hade blivit hypnotiserad eller nåt. HELT JÄVLA SJUK film..

kollade på slaughtered vomit dolls trailern, ser helt sjukt ut! men de är bra de är bra big_smilebig_smile

Filmen har typ ingen dialog eller handling verkar det som... Det är en och en halv timme av blod, spyor och allmänt sjuka saker.. Blanda allt det med riktigt freaky musik så har du SVD som i en liten ask..
Ljudet/musiken är nog det värsta faktiskt. :S

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
MilleN
14 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Jag hade faktiskt rätt svårt att somna efter att ha sett The Grudge ensam big_smile Lite pinsamt wink

S-Larsson
14 juni 2007 · 514 Inlägg

Dom 2 sjukaste filmerna jag har sett är nog Irreversible och ichi the killer.. Fy fn smile

http://www.filmtipset.se/film/irr%C3%A9 … /8583.html

http://www.portlandstreet.com/ichi%20the%20killer.htm

Senast redigerat av Ormfn (14 juni 2007)

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
evilmaster
14 juni 2007 · 385 Inlägg

MilleN skrev:
Jag hade faktiskt rätt svårt att somna efter att ha sett The Grudge ensam big_smile Lite pinsamt wink

Väldigt många tycker att The Grudge är läskig verkar det som.. tongue

När Blair Witch Project kom så såg jag den ensam i ett hus från 1800-talet, med alla lampor släckta och värsta stormen utomhus.. DET var läskigt.. Jag kunde inte sova den natten, och jag hade svårt för att tänka på tält hela sommaren.. big_smile

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
peter_1976 JDM
14 juni 2007 · 2 201 Inlägg

kollade på dolls trailern, hela filmen verkar handla om att spy bara. rent sjuk
det verkar ju mer vara än amatör/privat film.

jag som tyckte saw var sjuk o äcklig. men den är bra gjord i alla fall

men jag har hört fler såna äliga filmer, om kannibaler o sånt, kommer inte ihåg vad dem heter

bound
14 juni 2007 · 55 Inlägg

Skriv ner fler om ni vet, har lagt upp dem här filmerna på min "WANTED Films" lista big_smile

Living life sideways!
Kettunen
14 juni 2007 ·

The Hills have eye´s 1 & 2
OBS måste se 1an för att förstå 2an

Mäki Långsam Perfektionist
14 juni 2007 · 4 800 Inlägg

SAW 1&2 var ganska bra tycker jag, 3an har jag inte sett (om den nu kommit)
The grudge vågade jag inte kolla på hahah! (kollade på datorn, är inte lika rädd vid Tv:n :S)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
engineaddict
14 juni 2007 · 1 060 Inlägg

saw 1, 2 & 3 e grymma, har du känslig mage så titta inte!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
ErskPersk Svindåre
14 juni 2007 · 1 433 Inlägg

Den film jag mesta har mått dåligt av är Exorcisten (originalet). såg den när jag var runt tio år, tror ni att jag kunde sova den natten??

det finns ju filmer där dom dödar folk på riktigt ochså(Hur sjuk får man va??) som tex Faces of death, där dom har gjort en rulle med bara folk som tar självmord och sådant :S har ochså hört att det har varit folk som har lurat in folk i ett hus eller liknande, och därefter gått in med kamera och knivar, yxor m.m. och huggt ner dom allesammans. och filmat hela skiten.

jag har inte sett några sånna filmer, och tänker alldrig se det heller...

Och vet ni att killen som gjort saw 3. har gjort tidigare filmer, som har varit så hemska att man måsta banna de filmerna över hela världen.

Ps. förr kunde jag inte sova efter jag hadde sett en skräckfilm, men nu har det vänt och jag kan se en scräckfilm och sedan sova gott. måste bara säga att rädslan man får i tex motorsågsmasaker eller likande är ganska skön. (alla börjar undra vad jag är en för figur, men så är det big_smile ). men så fort det blir en film om spöken så håller ja på att skita ner mig och kan inte sova big_smile Ds.

men back to topic.

Kan rekomendera children of the corn och motorsågsmassakern.

Senast redigerat av ErskPersk (14 juni 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Svenss0n
14 juni 2007 · 643 Inlägg

min favorit film cannibal holocaust är fruktansvärd bra! den är nog rätt hemsk om man inte gillar stympningar, döda riktiga djur och saker smile

jag tror dom dödade 7 riktiga djur i den. inkl en landsköldpadda.

Volvo 850R (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang