Eddie Meduza!

volvo_Tobias
18 juni 2007 · 687 Inlägg

Eddie var bra som fan jag kommer aldrig tröttna helt på hans musik. Jag kommer heller aldrig glömma första gången man hörde klassikerna, volvo, skinnet,epa traktor, mm. man var typ 14 år och tyckte han var så jävla bra och rolig. Yngwie är för skicklig så han blir för jäkla tråkig,sitter ju bara o spelar massa skalor o skit.
Maizer: carola hon tror ju att hon sjunger bra bara för att hon gapar på 200db och darin är en liten fjolla.

Maizer
19 juni 2007 ·

rideharddiefree skrev:
Maizer: Du tycker att Carola och Darin sjunger bra, gör dom bra musik ? Eller du kanske sitter i din Lancia Delta och diggar svetten till dom? Smaken är som baken delad, men din smak är åt helvete!big_smile

Haha din jävla tattare. De sjunger bra, för det gillar jag inte musiken, jag lyssnar på metal men jag såg ju nu också att du inte ens klarar den genren med fake metal som slipknot. "diggar svetten till dom?" Det var det mest töntiga jag någonsin hört, var får du det ens ifrån? *Dem* stavas det om du nu gått i skolan.

Niklas1987 NO
19 juni 2007 · 2 182 Inlägg

Eddie Meduza var kungen, större än Elvis,Större än Göran Persson, till och med större än Kung Kalle själv, kommer ihåg när jag var en liten grabb (5-8 år), och farsan hade beställt hem en ny skiva, första låten som man hörde, Mera Brännvin är fortfarande en av favoriterna som han gjort, men även en låt som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på, tror den hete "till the end of time"?, lugn å fin låt.

Här hittade jag en liten sak på Youtube som ni nog kommer skratta gött åt, den är gamal kan tillägas.

http://www.youtube.com/watch?v=DRh098R4mK0

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Niklas1987 NO
19 juni 2007 · 2 182 Inlägg

Hitta en till härlig video på Eddie Meduza cool

Runke Ball
http://www.youtube.com/watch?v=1Q2LjbkW … mp;search=

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
pz_racing VAG entusiast
19 juni 2007 · 277 Inlägg
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
_Wallis_
20 juni 2007 · 4 506 Inlägg

16 Januari år 2002 dog Eddie (Errold Nordstet) Meduza av en Hjärtatack. Alkohål var boven.

Citat ur Rännhola Rockers låt om Eddie Meduza:

Den 16 januari år 2002, Slutar Eddies hjärta helt plötsligt att slå, En rocklegend har tystnat en epok har tagit slut. Men musiken lever vidare "ja" den dör aldrig ut!!!!!

Det finns Eddie låtar för alla. Seriösa Låtar och dom goa Raggar raggarlåtar!!!

Kan du andas kan du dö.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
20 juni 2007 · 5 753 Inlägg

eddie meduza både är och var bäst! men eddie nilsson kommer nog ta efter för han är nästan en eddie meduza nr 2 wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
laazy vorsprung durch teknik
20 juni 2007 · 886 Inlägg

Är det bara jag här som tycker att hans musik är helt värdelös?

baen
20 juni 2007 · 220 Inlägg

var säkert ett par år sen jag lyssnade senast. har 73 album förövrigt.

Japs-Jens
20 juni 2007 · 1 503 Inlägg

R.I.P. Eddie! Du va och e kung för alltid!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Maizer
20 juni 2007 ·

laazy skrev:
Är det bara jag här som tycker att hans musik är helt värdelös?

Värdelös kan jag inte säga att den är, passar ju ganska bra vid vissa tillfällen när man är 15 år.. Och kan faktiskt inte förneka att vissa låtar är lite sköna.
Men att Eddie skulle va kung? Va i helvete ni kan inte ha hört mycket musik.

Volvo_Mannen Volvoskadad
20 juni 2007 · 6 017 Inlägg

han e bra!  förresten vet någon vad skivan heter, när han sitter i någon amerikansk bil i öknen?

Jonas
twin_cam Smålänning
20 juni 2007 · 7 877 Inlägg

Volvo__Mannen skrev:
han e bra!  förresten vet någon vad skivan heter, när han sitter i någon amerikansk bil i öknen?

Finns två, en där man ser på marken att han är i öknen, och en där man bara ser himlen.

Den där man ser marken heter Eddie Meduzas Bästa, och den andra heter Eddie Meduza På Begäran.

Eddie Meduza Lives!!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
twin_cam Smålänning
20 juni 2007 · 7 877 Inlägg

Niklas1987 skrev:
Eddie Meduza var kungen, större än Elvis,Större än Göran Persson, till och med större än Kung Kalle själv, kommer ihåg när jag var en liten grabb (5-8 år), och farsan hade beställt hem en ny skiva, första låten som man hörde, Mera Brännvin är fortfarande en av favoriterna som han gjort, men även en låt som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på, tror den hete "till the end of time"?, lugn å fin låt.

Här hittade jag en liten sak på Youtube som ni nog kommer skratta gött åt, den är gamal kan tillägas.

http://www.youtube.com/watch?v=DRh098R4mK0

Så jävla skön video tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Volvo_Mannen Volvoskadad
20 juni 2007 · 6 017 Inlägg

twin_cam skrev:

Volvo__Mannen skrev:
han e bra!  förresten vet någon vad skivan heter, när han sitter i någon amerikansk bil i öknen?

Finns två, en där man ser på marken att han är i öknen, och en där man bara ser himlen.

Den där man ser marken heter Eddie Meduzas Bästa, och den andra heter Eddie Meduza På Begäran.

Eddie Meduza Lives!!

den heter väl Eddie Meduza För jaevle braa, snackar LP allstå

Jonas
twin_cam Smålänning
20 juni 2007 · 7 877 Inlägg

Volvo__Mannen skrev:

twin_cam skrev:

Volvo__Mannen skrev:
han e bra!  förresten vet någon vad skivan heter, när han sitter i någon amerikansk bil i öknen?

Finns två, en där man ser på marken att han är i öknen, och en där man bara ser himlen.

Den där man ser marken heter Eddie Meduzas Bästa, och den andra heter Eddie Meduza På Begäran.

Eddie Meduza Lives!!

den heter väl Eddie Meduza För jaevle braa, snackar LP allstå

Jasså, jaha... LP-skivorna har jag inte så stor koll på, har inta så många Eddie LP, och dom jag har lysnar jag nästan aldrig på, för jag vill vara rädd om dom.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
rideharddiefree Höbonde
20 juni 2007 · 228 Inlägg

Maizer skrev:

rideharddiefree skrev:
Maizer: Du tycker att Carola och Darin sjunger bra, gör dom bra musik ? Eller du kanske sitter i din Lancia Delta och diggar svetten till dom? Smaken är som baken delad, men din smak är åt helvete!big_smile

Haha din jävla tattare. De sjunger bra, för det gillar jag inte musiken, jag lyssnar på metal men jag såg ju nu också att du inte ens klarar den genren med fake metal som slipknot. "diggar svetten till dom?" Det var det mest töntiga jag någonsin hört, var får du det ens ifrån? *Dem* stavas det om du nu gått i skolan.

HAHAHA, tattare och tattare. Bra att du är så jävla korrekt Maizer, dina förläldrar har gjort ett utomordentligt jobb med dig. DEM sjunger fortfarande inte bra och jag kommer aldrig att tycka det, förresten är du svengelsk eller? "FAKE"! Darin är bara framtagen för att småflickor ska tvätta hans tandställning och springa och gråta på hans spelningar, sedan växer dem upp och glömmer honom!:S Ha en trevlig midsommar Maizer!

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
Maizer
20 juni 2007 ·

rideharddiefree skrev:

Maizer skrev:

rideharddiefree skrev:
Maizer: Du tycker att Carola och Darin sjunger bra, gör dom bra musik ? Eller du kanske sitter i din Lancia Delta och diggar svetten till dom? Smaken är som baken delad, men din smak är åt helvete!big_smile

Haha din jävla tattare. De sjunger bra, för det gillar jag inte musiken, jag lyssnar på metal men jag såg ju nu också att du inte ens klarar den genren med fake metal som slipknot. "diggar svetten till dom?" Det var det mest töntiga jag någonsin hört, var får du det ens ifrån? *Dem* stavas det om du nu gått i skolan.

HAHAHA, tattare och tattare. Bra att du är så jävla korrekt Maizer, dina förläldrar har gjort ett utomordentligt jobb med dig. DEM sjunger fortfarande inte bra och jag kommer aldrig att tycka det, förresten är du svengelsk eller? "FAKE"! Darin är bara framtagen för att småflickor ska tvätta hans tandställning och springa och gråta på hans spelningar, sedan växer dem upp och glömmer honom!:S Ha en trevlig midsommar Maizer!

Att stava fake=fejk är som fjortispåfundet "mejl"
Ja visst har dem det?
Detsamma.

PLPerformance
20 juni 2007 · 213 Inlägg

Eddies låter tröttnar man aldrig på, blir bara bättre och bättre.

Var och såg Eddie Nilsson live för några veckor sedan och måste säga att det var förjävla likt alltså!

FULLGAS Mångsysslare
20 juni 2007 · 303 Inlägg

Eddie meduza är helt klart jävligt bra ...... han är heltklart en fest höjjare och glädje spridare , sångerna gör en glad ( dom flesta )

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang