nån mer än jag som skiter i sport?

turbotompa fritidsprofessor
20 juni 2007 · 1 197 Inlägg

det enda man kan kalla sport är väl motorsport?!

svettsporter/lagsporter är fjolligt (förutom paintball då) tongue

linn
20 juni 2007 · 158 Inlägg

men om alla tyckte som du skulle utbudet bli ensidigt - bra att vi människor är olika ...
J B knackar på så ha d gott
kartis linn

xy
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
20 juni 2007 · 2 456 Inlägg

Motor Sport går i första hand all annan sport fåne sport går bort fattar ej soff sittarna som sitter klistrade framför tuben bara för att se en vit rund sak sparkas från den ena plan halvan till andra ... eller jaga den där svarta kolbiten runt en rink eller dom där moderat bandy spelarna som tagit marker i besitning överallt som man skulle kuna anlägga en fet motor stadium på ... fan Motor sporten e ju even den miljö vänlig då dom flästa antingen kör på Etanol eller Alcohol .... beroende av filken klass å bilar man åker ....

//S

Men vist kan det vara nice om man med ett gäng sitter live å drar ett par pilsner live på
en Hockey eller fotbols match å bara chillar .....

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
linn
20 juni 2007 · 158 Inlägg

i motorsporten - alla fall i rally - måste det finnas katalysator på bilen
sov gott
kartislinn

xy
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
20 juni 2007 · 2 258 Inlägg

Bandy, bandy, bandy... Är det boll eller puck?
När jag arbetade som pressfotograf var det en favoritreplik, sportreportrarna gick i taket varje gång... big_smile

Allvarligt, jag är fullständigt ointresserad, men visst, jag har lite koll på speedwayen och något lite på en del annan motorsport. Och så finns det faktiskt saker som inte går att undvika, för att det sänds i varenda nyhetssändning och till och med ger nyhetsrubriker på Blocket!

Men visst är det trist om ett samtal drar iväg mot sport, för då är jag lost. smile Men jag är rätt bra på att leda över folk på andra spår så det brukar lösa sig! smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Hessel
20 juni 2007 · 27 Inlägg

Alecci skrev:
Kunde nog inte bry mig mindre om sport... Det enda jag vet om hockey och fotboll är att man har en plan med två mål, X antal spelare och puck respektive fotboll. Aldrig i hela mitt liv sett mer än 5 min i sträck av en hockey- eller fotbollsmatch, och har gjort det till mitt "mission in life" att inte göra det heller.

Den enda sport som intresserar mig är kampsport (så kallade orientaliska stridskonster). Motorsport kan vara intressant ibland, men rally och F1 exempelvis intresserar mig inte.

å du som e ifrån Husqvarna, du borde ju hålla på SVERIGES bästa hockeylag...... HV71!!!

// Hessel
Frosted
20 juni 2007 · 1 878 Inlägg

jag skiter i allt förutom ishockey <3

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Mack Forum- och sitemoderator
20 juni 2007 · 26 176 Inlägg

Finns bara en sport jag följer och det är WRC.
Allt annat är bara tråkigt.

På fotbollsmatcher fejkramlar dom hela tiden och slåss på läktarna
Hockey likamed slagsmål och utvisningar
Golf likamed...nåt så in i norden tråkigt

Och så vidare..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Smajly
20 juni 2007 · 3 059 Inlägg

Ja ALLT med motor går bra, resten e ju bara för tradit. Särskilt fotboll.

Fredrik89 Bilmekaniker
20 juni 2007 · 274 Inlägg

endast motorsport som går att se på ju.. allt annat e så tråkigt

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
LocKtar Herr
21 juni 2007 · 1 722 Inlägg

All sport utom motorsport e kul tycker jag.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Slovenian
21 juni 2007 · 482 Inlägg

AirOne skrev:
Finns bara en sport jag följer och det är WRC.
Allt annat är bara tråkigt.

På fotbollsmatcher fejkramlar dom hela tiden och slåss på läktarna
Hockey likamed slagsmål och utvisningar
Golf likamed...nåt så in i norden tråkigt

Och så vidare..

Golf? Hoppas du var ironisk tongue

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
rideharddiefree Höbonde
21 juni 2007 · 228 Inlägg

GOLF SPELAR MAN INTE, GOLF KÖR MAN!big_smile

Iallafall, efter många års idrottande så funkar faktiskt alla sorters bollsporter av den tuffare typen. Fotboll kan dra för det är så jävla fjolligt som det kan bli, slänger sig för allt och grinar illa.

Rallycross,F1,WRC, Motocross och alla andra motorsporter är guld värt, MERA SÅNT Å TV!big_smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
GurraG INGET ANNAT!!
21 juni 2007 · 1 725 Inlägg

motorsport och kampsport är det bästa helt klart.. ishockey och andra sporter funkar ibland också

_Wallis_
21 juni 2007 · 4 506 Inlägg

Sport luktar bensin, Idrott luktar Svett..

Kan du andas kan du dö.
Masaru hater
21 juni 2007 · 656 Inlägg

mmmm, sport/idrott suger faktiskt.. har själv utövat fotboll i större delen av mitt liv.. fram tills typ förra sommaren då Italien vann VM.. jag tacka för mig och byte inriktning så att säga ---> gym och motorsport.. gillar mest att kolla på WRC.. fast F1, D1, stcc osv funkar också - bara bilar finns med i bilden så tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
laika
21 juni 2007 · 410 Inlägg

Asså sport kan vara kul att se på när det är något stort på gång. Bland det skönaste som finns är nog folkfesten och stämning när det är VM eller EM i fotboll och Sverige är med. Hela stan firar när Sverige vinner och alla blir helt plötsligt jätte engagerade. Sen är det roligt också med kampsporter för att det grymt att se hur mycket den mänskliga kroppen är kapabel till att prestera. Är ingen jättenörd när det gäller sport men jag följer viktigare evenemang.

Skoda Fabia (2000)
Brådhis * Voff voff *
21 juni 2007 · 10 308 Inlägg

Sport är bara en ursäkt för män att få duscha tillsammans...

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
sssvante
21 juni 2007 · 62 Inlägg

Fordofilen skrev:
Orka kolla på 22 idioter som jagar en boll, det finns vettigare saker att fördriva tiden med smile Kolla på färg som torkar tex roll

Klockrent!

Hakan_J
21 juni 2007 · 380 Inlägg

Audi_4_life skrev:
Rally, Rallycross, STCC och F1 är det kan jag se i sportväg....allt annat är likvärdigt med att sitta och se gräset växa....Speciellt fotboll, en massa meterosexuella muppar som jagar en läderkula på en gräsbeklädd åker, som dessutom faller ihop med tårar i ögonen om någon springer förbi och vindpusten träffar dom...för att sedan, efter att dommaren har blåst, ställa sig upp som om inget har hänt....Patetiska nollor....blir bara förbannad av att se skiten...

Hahaha, den bästa förklaringen av fotboll ja nånsin läst smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang