nån mer än jag som skiter i sport?

Lindberg88
4 juli 2007 · 1 418 Inlägg

ähh håll käft wink

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
peter_1976 JDM
4 juli 2007 · 2 201 Inlägg

nåt som är ännu bättre, är att sitta i en bar, med en iskall öl o bara njuta medan alla andra trängs o skriker framför tv medan 22 idioter jagar en boll   smile

twin_cam Smålänning
4 juli 2007 · 7 877 Inlägg

Bättre ändå är att sitta och slösurfa på gorg med en kall pilsner som sällskap, särskilt i tiderna kring fotbolls/hocky-vm, då man får vara ifred wink

Men allra bäst är att åka omkring och cruisa i sin bil, och hånglo och idiotförklara folk som trängs bara för att få se någon med felkopplat nervsystem bli trampad på foten så att han  får ont i huvudet innan han sparkar iväg bollen in i ett grovmaskigt fiskenät som hänger på tork...

Fan roligare att kolla på regn som faller på en nyvaxad bil, som man f.ö var ute och rekondade medans dom andra satt inne och glodde på bråkstakarna.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
_Wallis_
5 juli 2007 · 4 506 Inlägg

Vad är sport?

Kan du andas kan du dö.
Tweak
5 juli 2007 · 379 Inlägg

Om man bortser från motocross (framförallt amerikansk sådan) så är sport ganska tråkigt, speciellt världens mest överskattade skit, dvs fotboll!

Tyskstuk är äckligt.
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
5 juli 2007 · 1 098 Inlägg

twin_cam skrev:
Bättre ändå är att sitta och slösurfa på gorg med en kall pilsner som sällskap, särskilt i tiderna kring fotbolls/hocky-vm, då man får vara ifred wink

Men allra bäst är att åka omkring och cruisa i sin bil, och hånglo och idiotförklara folk som trängs bara för att få se någon med felkopplat nervsystem bli trampad på foten så att han  får ont i huvudet innan han sparkar iväg bollen in i ett grovmaskigt fiskenät som hänger på tork...

Fan roligare att kolla på regn som faller på en nyvaxad bil, som man f.ö var ute och rekondade medans dom andra satt inne och glodde på bråkstakarna.

Så sant som det är sagt.. kunde inte sagt det bättre själv...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 juli 2007 · 8 197 Inlägg

De flesta sporter kan jag hålla med om är otroligt jobbigt att se på. Ingen får mig att sitta genom t.ex en fotbollsmatch! Än mindre golf....
Fy 17.. Men däremot, motorsport, det är en annan femma. Men med ett undantag. F1... (Sorry alla fans, bara min uppfattning)
Torrare motorsport får man leta efter. Den är alldeles för överdrivet teknologiserad. Vore dock kul att se toppförarna i en gammal rallybil utan datorer på blankisen här uppe i skogarna. Då finge dom nog fullt upp. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Finnmerchant Oseriös Aktör
14 november 2007 · 592 Inlägg

laazy skrev:

BMTech skrev:
Sport är gay smile

^^

=true

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
gregolt teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
14 november 2007 · 444 Inlägg

Sport är bara en ursäkt för vuxna män/kvinnor att duscha ihop.

Lindberg88 skrev:

Brink88 skrev:
Tillåt mig bryta trenden och säga, Att det är bland det bästa man kan göra är att sitta på sportbaren med en iskall mariestads och se sverige spela fotboll;)

Nått som är ännu bättre är att sitta i en bar och ta en iskall mariestad och SLIPPA se sverige försöka spela fotboll

Dagens sanning smile

Senast redigerat av gregolt (14 november 2007)

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå
good_year
14 november 2007 · 755 Inlägg

en till!!!!! bara motor sport sedan kan man gå och träna lite eller så för att man inte4 ska bli helt förstörd på jobbet av alla lyft och skit man gör..

beemern .......
14 november 2007 · 2 655 Inlägg

vet inte om nån nämt de tidigare men:


idrott luktar svett, sport luktar bensin/diesel tongue big_smile...

Senast redigerat av beemern (14 november 2007)

NiMroD
14 november 2007 · 264 Inlägg

Freddeponken skrev:
den mesta sporten är sunktråkig måste jag säga...hör på jobbet hela tiden om att vårt lag vann osv...bla bla det måste vara människor som har ett grymt tråkigt liv som orkar engagera sig i andra fånar som jagar en puck eller en boll. bläääääääääää

haha tror nog alla sportfånar tycker att vi har grymt tråkigt liv som sitter på gorg hela dagarna tongue big_smile

Volvo V60 "D4 awd" (2013)
Volvo XC 60 "Gubbens" (2008)
v8rickard Gammelbilsnörd
14 november 2007 · 450 Inlägg

Ja fy fan asså, som jag brukar säga folk utan intresse har fotboll/hockey som intresse. Finns inte tråkigare asså. Men motrosport det funkar ju te viss del men varför bry sig om nån jävla zlatan kan sparka boll, det är väl fan inte mitt bekymmer om han gör mål eller...tongue Tror det e rätt få som är riktigt bilintresserade som verkligen brinner för fotboll, iaf inte vad jag känner till.

Sonnbring Opelfreak
14 november 2007 · 431 Inlägg

sport är skit i mitt tycke!! För utom Rally förstås.

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095
melodic_death_metal
14 november 2007 · 622 Inlägg

älskar fotboll!! finns inget roligare att titta på smile. känns som att jag e ganska ensam om att både gilla bilar och fotboll tongue. däremot så är jag allergisk mot hockey och andra sporter. biltävlingar kan vara kul, iaf rally. däremot så hatar jag nascar. finns inget tråkigare wink.

blacken
14 november 2007 ·

jajamensan, big_smile här har du en själsfrände. Om man bortser motorsport förståss.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" lol

richardoo290 VOLVO for life..
14 november 2007 · 2 113 Inlägg

att se sverige spela sista matchen i hockey vm är helt ok,
annars de 364 dagarna på året hatar jag all sport över huvud taget.

och när arbetskamraterna snackar fotboll och ställer en fråga till mig och jag inte kan svara eftersom jag inte bryr mig ett skit om fotboll så tycker dom jag är korkad.. hmm

tex:  vi snackar på lunchen och plötsligt säger en av dem ett namn jag alrig hört förr.. och att han avr så jävla bra/kass i lördags..  vem är de frågar ja?
- e du dum eller vet du inte vem de är har du inte mkt innan för pannbenet .. - får man höra då hmm

TheBabe
14 november 2007 ·

Jag hatar sport extremt mycket, jag tål inte att titta på det... Enda gången jag MÅSTE titta på sport är när jag har idrott i skolan...

Aerodynamik ...
14 november 2007 · 7 120 Inlägg

richardoo290 skrev:
att se sverige spela sista matchen i hockey vm är helt ok,
annars de 364 dagarna på året hatar jag all sport över huvud taget.

och när arbetskamraterna snackar fotboll och ställer en fråga till mig och jag inte kan svara eftersom jag inte bryr mig ett skit om fotboll så tycker dom jag är korkad.. hmm

tex:  vi snackar på lunchen och plötsligt säger en av dem ett namn jag alrig hört förr.. och att han avr så jävla bra/kass i lördags..  vem är de frågar ja?
- e du dum eller vet du inte vem de är har du inte mkt innan för pannbenet .. - får man höra då hmm

lol Skämtar du? Det där lät jävligt kul

mercedes_driver
14 november 2007 ·

TheBabe skrev:
Jag hatar sport extremt mycket, jag tål inte att titta på det... Enda gången jag MÅSTE titta på sport är när jag har idrott i skolan...

Hah där sa du något. tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang