Hur får ni tiden att gå snabbare på jobbet?

Bullibert Min bil var för ful för garaget
28 juni 2007 · 74 Inlägg

Alecci skrev:
Snackar mycket i telefon, lyssnar på talböcker eller musik, svär över bilister och funderar på bilprojektet... Kan inte direkt påstå att det går fort (E4:an mellan Jkpg och Sthlm ToR är rätt segt), och inte mycket kan man göra för att påverka det heller.

Gasa roll

Greatsnyggo saabtok
28 juni 2007 · 1 306 Inlägg

Jobbar som personlig assistent , och när man jobbar nätter så kan man ligga i soffan o kolla på film och ta sig en liten lur ibland .På dagarna  gör man som man vill man är ju sin egen Chef kan man säga bara brukaren  trivs med en och hittar på saker mm

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
M1cha
28 juni 2007 · 645 Inlägg

Sova. :-)

Annars att prata med mina roliga arbetspolare och titta på youtube-klipp på rasterna..

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
c0nne
28 juni 2007 · 401 Inlägg

Går på fys tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
enberg_187 Snabb =)
28 juni 2007 · 247 Inlägg

hmm typ jobba tongue smita omkring och kolla vad dom andra pysslar med på jobbet slänga på kaffe och kanske ibland pyssla med egna grejjer big_smile

Just real power no turbo shit =)
Engen HEAVY METAL
28 juni 2007 · 765 Inlägg

Jobbar själv så sova är em bra sysselsättning... MVH/ adde

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
Alecci
28 juni 2007 · 2 014 Inlägg

Bullibert skrev:

Alecci skrev:
Snackar mycket i telefon, lyssnar på talböcker eller musik, svär över bilister och funderar på bilprojektet... Kan inte direkt påstå att det går fort (E4:an mellan Jkpg och Sthlm ToR är rätt segt), och inte mycket kan man göra för att påverka det heller.

Gasa roll

Det kan du lita på att jag gör, men fartspärren slår ju i vid 89 km/h på min slöa dragare...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
THEBADGUY Gorgilus addictus
28 juni 2007 · 4 737 Inlägg

Alecci skrev:

Bullibert skrev:

Alecci skrev:
Snackar mycket i telefon, lyssnar på talböcker eller musik, svär över bilister och funderar på bilprojektet... Kan inte direkt påstå att det går fort (E4:an mellan Jkpg och Sthlm ToR är rätt segt), och inte mycket kan man göra för att påverka det heller.

Gasa roll

Det kan du lita på att jag gör, men fartspärren slår ju i vid 89 km/h på min slöa dragare...

Säkringen? big_smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
ErskPersk Svindåre
28 juni 2007 · 1 433 Inlägg

jobba på och inte kolla på klockan, samt lyssna på p3. då flyger tiden iväg big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Alecci
28 juni 2007 · 2 014 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Alecci skrev:

Bullibert skrev:

Gasa roll

Det kan du lita på att jag gör, men fartspärren slår ju i vid 89 km/h på min slöa dragare...

Säkringen? big_smile

Nja, har varning på körkortet och vill gärna behålla det... lol Bättre att hålla sig någorlunda laglig, åtminstone ett tag till...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
GranatMagnuS Scania, javisst.
28 juni 2007 · 237 Inlägg

Axor skrev:
vet inte om jag blir förbannad eller bara anvundsjuk när det är så många som har jobb där dom verkar ha den lyx att bara slappa, sova, spela, sitta vid datorn eller vad de nu är, en annan sliter satan så mycket det bara går! många verkar ha jobb som betalar bra så dom kan köra fina bilar o ändå slappa. Säger inte era chefer nått? Dom måste ju märka nått? Inget angrepp mot någon, undrar bara hur folk kommer undan med det? Så ta inte illa upp!

då gör du dig förtjänt av pengarna åtminstone.

zybrid
28 juni 2007 · 47 Inlägg

hänger på garaget.org såklart!

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
28 juni 2007 · 1 632 Inlägg

Undvik att kika på klockorna. skämta mycket o rör på dig hela tiden.. då går det fort smile

Bostrom RS
28 juni 2007 · 886 Inlägg

Fika, snacka skit, och jobba utav heeeeeeeelvete brukar få tiden att gå big_smile

Focus RS
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
29 juni 2007 · 607 Inlägg

Verkligen inte titta på klockan, å läsa en bok funka med. Va gla för ni har raster, själv jobbar man 10-17 rätt upp och ner å får lov å gå ifårn lunchen om nån "dum" turist passar på att komma in just då..

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Sir_x
29 juni 2007 · 945 Inlägg

Jag står och tittar på en grävmaskin, ibland kilar man iväg på en halvcigg. Sen tillbaka, ner i gropen. Har slarvat bort mitt headset men annars är det P3 som gäller i örat.Verkar som att det är många som lyssnar på det? Kan personligen inte förstå hur folk orkar lyssna på reklamkanalerna...

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
TheDeadDorkster Dieselgypsy
29 juni 2007 · 538 Inlägg

Tja.. för mig är det bara jobba på hårdare, eftersom det annars tar ännu längre tid. (jag jobbar förövrigt ungefär 12-16 timmars dagar i snitt.

Den här veckan har det varit lugnt med enbart 41,5 timmar (varav 16 var igår) på 4 dagar hittils.

Senast redigerat av TheDeadDorkster (29 juni 2007)

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Mäki Långsam Perfektionist
29 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Spelar worms på telefonen tongue
Sitter och sköter maskinen som är i princip helt automatisk! smile Så under tiden det går spelar jag bara wink

Senast redigerat av Mäki (29 juni 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
sic988
2 juli 2007 · 20 Inlägg

kör timmerbil, så när man inte lastar så pratar man i telefon eller funderar på vad man ska göra när man är ledig.

watch the Rockbitch go down.
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
2 juli 2007 · 1 290 Inlägg

jobbar så in i helvete för tiden går mkt fortare när man gör nånting

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang