En önskning vad som helst, vad skulle du önska?

TheDeadDorkster Dieselgypsy
4 juli 2007 · 538 Inlägg

En kvinna som kommer att älska mig lika mycket som jag älskar henne för resten av mitt liv.

Andra möjliga önskningar:

-Oändligt med pengar
-Vara den sista levande mannen.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Mäki Långsam Perfektionist
4 juli 2007 · 4 800 Inlägg

TheDeadDorkster skrev:
En kvinna som kommer att älska mig lika mycket som jag älskar henne för resten av mitt liv.

Andra möjliga önskningar:

-Oändligt med pengar
-Vara den sista levande mannen.

Haha, den diggade jag smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Sushikocken Sleeper
4 juli 2007 · 3 084 Inlägg

TheDeadDorkster skrev:
En kvinna som kommer att älska mig lika mycket som jag älskar henne för resten av mitt liv.

Andra möjliga önskningar:

-Oändligt med pengar
-Vara den sista levande mannen.

helvete vilket jävla tjatter... nej nog skulle jag vilja ha några "manliga" kompisar också tongue som man kan sprätta nåra bärs med

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
saabmosare
4 juli 2007 · 60 Inlägg

Skulle önska att jag inte valde at ta bort mina tandställningar när jag gjorde de. Spikraka då. Tandläkaren ville ta bort dom efter typ 5-6 år med ställning. Idag är det ett helvete. sad

FreddeK
5 juli 2007 ·

saabmosare skrev:
Skulle önska att jag inte valde at ta bort mina tandställningar när jag gjorde de. Spikraka då. Tandläkaren ville ta bort dom efter typ 5-6 år med ställning. Idag är det ett helvete. sad

fan vad surt. g¨r det inte att rätta till det nu då?

Saabo
5 juli 2007 · 224 Inlägg

Saab9oo skrev:
måste nog säga gratis bränsle till alla!!

Instämmer:)

Om jag fick en till önskan.. så skulle jag önska att min brud va bil intresserad big_smile tongue

Snurrigt...
TheDeadDorkster Dieselgypsy
5 juli 2007 · 538 Inlägg

Sushikocken skrev:

TheDeadDorkster skrev:
-Vara den sista levande mannen.

helvete vilket jävla tjatter... nej nog skulle jag vilja ha några "manliga" kompisar också tongue som man kan sprätta nåra bärs med

För det har man flator wink De är nog manliga.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
jeepe
5 juli 2007 · 217 Inlägg

fred på jorden

Tzatziki
5 juli 2007 · 452 Inlägg

Morsan skulle bli lyckligare ... och att farsans sambo skulle bli frisk från leukemin sad

Det var två men det är nog de jag vill mest just nu!

Xarion
5 juli 2007 · 76 Inlägg

Kan inte alla ba dö?.. himlar vad schyst, slut på allt. Asså, dö, som i.. att lampan släcks, man märker det inte ens, hmm.. Kanske inte mycket till önskning. Ok, Oändligt med pengar, sen avsätta varenda nations "ledare" och göra mig själv till kung och skapa världsanarki och terror och fruktan och äppelträd åt befolkningen.. hmm, kanske inte så bra heller...
Nepp, jag önskar isåfall.. Att när man dör, att man inte bara dör, utan att man kommer till någon innan man kommer till det man nu så får komma till, och hos denna någon så får man stå till svar för alla handlingar man har gjort i livet. Det du... himlar vad schyst... wink

GM_only
5 juli 2007 ·

Xarion skrev:
Kan inte alla ba dö?.. himlar vad schyst, slut på allt. Asså, dö, som i.. att lampan släcks, man märker det inte ens, hmm.. Kanske inte mycket till önskning. Ok, Oändligt med pengar, sen avsätta varenda nations "ledare" och göra mig själv till kung och skapa världsanarki och terror och fruktan och äppelträd åt befolkningen.. hmm, kanske inte så bra heller...
Nepp, jag önskar isåfall.. Att när man dör, att man inte bara dör, utan att man kommer till någon innan man kommer till det man nu så får komma till, och hos denna någon så får man stå till svar för alla handlingar man har gjort i livet. Det du... himlar vad schyst... wink

ehh... skojade du med det inlägget eller? har du pratat med phsykolog?wink haha

Hakan_J
5 juli 2007 · 380 Inlägg

En önskning,huum,svårt, isåfall får dä bli lycka å välmående till mina nära å kära,hum kanse räknas som två det där.

Rejad Maskin stundent!
5 juli 2007 · 218 Inlägg

Hmm svårt att komma på någe vettigt, finns ju massa kul prylar man skulle vilja ha osv, oändligt och grattis bränsle, som nån skrev hade ju inte varit fel. big_smile Men skulle nog vilja önska att alla jag känner (ink. mej själv alltså) får vara lyckliga och friska resten av livet, pengar kan man ju trots allt tjäna själv...

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
Bullibert Min bil var för ful för garaget
5 juli 2007 · 74 Inlägg

en gunghäst!

näe men, oändligt med pengar är väl det bästa man kan önska sig.

LadyS
5 juli 2007 · 6 Inlägg

Just nu....att det slutade regna o blev sommar istället..  *muttrar*

// Skam den som ger sig..
Porsche 911 "Arnold" (1971)
skumtezz
5 juli 2007 · 306 Inlägg

önskar mej min mormor tillbaka (helt omöjligt men men). saknar henne så jävla mycket

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
5 juli 2007 · 605 Inlägg

Just nu så skulle ju 48 timmars dygn inte suttit helt fel....:S

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
dalmasens
5 juli 2007 ·

jag önskar att polarn som krocka med en Stadsjeep utanför Axvall i Tisdags hade överlevt.
Men de slog inte in denna gång. Ta de lungt alla i trafiken

MrTurbo Better than God \o/
7 juli 2007 · 1 883 Inlägg

En MYCKET stor förmögenhet kanske? roll

Men viktigare är nog att alla nära och kära får ett friskt och bra liv. Så vi kör på det!

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
7 juli 2007 · 545 Inlägg

Att ja o alla runt mig skulle få vara friska:( o evigt liv...

Två ord räcker, SAAB knäcker
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang