Vad gjorde ni för bus när ni var små?

KBerglund Bilskadeentusiast
16 oktober 2008 · 291 Inlägg

Själv var jag ganska försiktig men hade galna polare...

Hasa ner snö från broar var poppis.  En polare blev tagen så tog offret med han sin bil och skjussade  honom till närmaste kyrkogård...

En polare fick en räkning på 27000 för att ha kastat ägg på buss

En stängde av elverket till ett valborgs firande allt slocknade utom brasan tongue dock åtgärdade dom det snabbt smile

Tog en sparkcykel men jag blev jagad av en friidrottare.

En polare som blev jagad av en arme snubbe där blev det hårda tag.....

Raketer i brevlådor var poppis

Rökbomb i skolan. (Alla fick stanna hemma pga röken i 2 dar.)

Släcka alla reklamskyltar till köpcentrum.

Alex_M Steker som aldrig förr
16 oktober 2008 · 503 Inlägg

haha nu måste jag berätta alltså. de var faktiskt pånyår 2007/2008. alltså inte så länge sedan. haha big_smile

Jag å två polare gick å köpte dom största jävla raketerna vi hitta. sen så hitta vi en plåtbrevlåda. la ner fanskapet där i. tände på. Å fyFAN va de small. herreminjävla gud. å de var ju inte mycket kvar av brevlådan smile

8-)
NIzmO Ollikkala Racing
16 oktober 2008 · 1 724 Inlägg

Gjorde faktiskt ganska mycker dumheter förr och tar endast upp några mildare bus här då roll .

Lekte misshandel som flera andra skrivit, var nog i låg/mellanstadiesåldern.
Flyttat ut vägarbeteskonor på vägen
Börnat sönder fotbollsplan med moppen, åkte dit och fick "samhälltjänst men eftersom att jag inte bodde i det samhället slapp jag unden på nått sätt men kompisarna som var med fick jobba lol .
Körde bil i 15års åldern, kompisar som "stal" sina föräldras/syskons bilar som vi åkte omkring i.

Finns mycket men vill inte gå ut med mer hmm .

- Time Attack -
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
17 oktober 2008 · 13 806 Inlägg

vet inte om man törs och skriva allt stolligt man gjorde som liten

eldade upp en myrstack (blev ett JÄVLA liv)
eldade lite oskyldigt nere i källaren..dock var polaren inte lika smart som eldade bigtime i samma källare
dock gick jag iväg pga att något sa att det var dumnt..utanför stog brandkåren och polis
klarade mig på något sätt hur vet jag inte smile

pallade äpplen då menar jag inte 2-3st utan påsar med äpplen sen hade jag o polarna krig med dom smile
kastade smällare genom brevlådor öppna fönster och annat idiotiskt

sen minns jag inte så mycket mer men det var garanterat mer dumheter

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
bollen1986
19 oktober 2008 · 3 714 Inlägg

hmm några dumheter gjorde man väl som liten

pallade äpplen
kastade snöbollar på bussar/bilar/cyklister + annat
sprängde brevlådor med smällare
repade lacken på några bilar som var fula (jag var bara med jag repade aldrig nån bil)
busringt till folk/på dörrar

sen kommer jag inte på mer

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Germax
19 oktober 2008 · 12 086 Inlägg

Autonom skrev:
Vi satte eld på en kompis hus, därefter när hans föräldrar kom ut-springandes med lågor i huvudet, tryckte vi av våra paint ball bössor.

Haha, vissa pallar äpplen och ringer på dörrar. Andra eldar upp bebodda hus lol
Jag är någon stans där emellan, men jag diggar de mesta!

Krink
19 oktober 2008 · 260 Inlägg

"busat" med smällare o raketer.. ett par kompisar har lyckats att, elda ner ett hus, elda ner en lekplats, elda ner en stort järde inne i ett bostadsområde.. ^^

Dodge Ram 2500 "Cummins" (2004)
bollen1986
21 november 2008 · 3 714 Inlägg

kom på lite mer skit man gjort nu: big_smile

spann sönder en gräsmatta på typ 10*15 meter
störde folk på nätterna genom att åka moppe bland husen
stoppade upp trafiken med moppen genom att åka i typ gåfart på vägen (i mitten)
jagade småbarn när man var typ 13-15
samt sprängt en å annan sak i luften med smällare

vill höra mer saker ni gjort nu tongue

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
firefreak Eldknast
21 november 2008 · 915 Inlägg

Jag tände fyr på en dunk spill-olja när jag var 7... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)
liddan Oldschool
21 november 2008 · 299 Inlägg

Jag och en kompis tände på grannens gräsmatta var väl en 6-7år.

M103
21 november 2008 · 1 570 Inlägg

Jag repade min pappas sprillans nya Ford Granada, guldmetallic, med min vattenpistol. Oj vad glad han blev..

Danne_90 =)
23 november 2008 · 23 Inlägg

ja och en kompis måla mina föräldrars nya röda 945a med vit färg:)

janz0rz Avstängd
23 november 2008 · 168 Inlägg

När man var lite yngre stod misshandlar, inbrott och lite annat högt upp på listan.

FreddeK
23 november 2008 ·

janz0rz skrev:
När man var lite yngre stod misshandlar, inbrott och lite annat högt upp på listan.

sånt hör inte hemma i denna tråden.

LasseMan underordnad allfixare
23 november 2008 · 696 Inlägg

Freddeponken skrev:

janz0rz skrev:
När man var lite yngre stod misshandlar, inbrott och lite annat högt upp på listan.

sånt hör inte hemma i denna tråden.

isåfall är det rätt så mycket mera som inte hör hemma i denna tråd

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Lady_Milla Alecci's fästmö
24 november 2008 · 708 Inlägg

LasseMan skrev:

Freddeponken skrev:

janz0rz skrev:
När man var lite yngre stod misshandlar, inbrott och lite annat högt upp på listan.

sånt hör inte hemma i denna tråden.

isåfall är det rätt så mycket mera som inte hör hemma i denna tråd

Typ de med skada djur och människor ser inte jag som bus. sad det är ren oförståelse/brist på respekt för livet. Men när man är liten så fattar man väl inte allt sån, men jag tror ändå att man vet att det är fel innerst inne bara att man skiter i de.


Mina bus har väl inte varit allt för många precis...palla äppel är rätt så vanligt...

Vi tyckte ibland att vi fick för lite post och ville göra våra föräldra glada..så vi gick och sammlade in från alla grannar, typ räkningar reklam och lade ner det i vår postlåda..varv mamma och pappa fick gå tillbaka med det till alla och be om ursäkt tongue Detta gjorde vi nog mer än tre gånger iaf innan vi fick förklarat för oss att det var fel. 

Och någong gång tyckte vi det var häftigt med, tro det heter banderoller, som hänger över vägen vid festtillfällen. Det tyckte vi att vi skulle ha på våran gata så vi tillverkade egna och band upp dom i träden. Sen kom det en liten lastbil som inte kom under dom och en arg gubbe som skällde ut oss och tvingade oss att plocka ner alla.(han skulle längst ner på gatan) 

Kommer inte ihåg så mycket mer faktist...Jag var nog rätt så lugn av mig som liten tongue
Systrana gjorde nog mer. Typ ena systern lurar den andra att kissa i en kopp på bordet medans föräldrana e ute och välkomna gästerna. Vet inte om det e nått riktigt bus men men.

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Tuntematon Avstängd
24 november 2008 · 12 Inlägg

NewYorker skrev:

TheFinnishFlash skrev:

ErskPersk skrev:

du var en vilding du big_smile


jag har gjort mycket... skutit svalor med luftgevär och blåsrör. skutit svartvinbär på hästar som var på ridbanan. eldat upp en 2 meters kabeltrumma så brandkåren fick komma. kladda på hus med kritsten. pallat äpplen. jagad av polismotorcykel , jag åkte moppe. kört cross nere i byn, så folk har ring polisen. åsså massa busringningar big_smile

Hehe ! jo jag var nog det hmm

Kom på en till sak, jag tände på ett lägenhethus med, så brandkåren kom dit, de brann som fan, men dom lyckades släcka det ! big_smile

Och du kan inte stava, samt du kör Volvo. Lyckat liv, looser!

Men moget, desutom kör du själv volvo...och diesel desutom hahahaha

Volvo 740 Turbo Intercooler "Monstret" (1986)
FreddeK
24 november 2008 ·

Tuntematon skrev:

NewYorker skrev:

TheFinnishFlash skrev:

Hehe ! jo jag var nog det hmm

Kom på en till sak, jag tände på ett lägenhethus med, så brandkåren kom dit, de brann som fan, men dom lyckades släcka det ! big_smile

Och du kan inte stava, samt du kör Volvo. Lyckat liv, looser!

Men moget, desutom kör du själv volvo...och diesel desutom hahahaha

Håll er till ämnet nu och läs första inlägget småbarn. Har ni inget att tillföra tråden så hoppa vidare bara...ganska enkelt.

Erico_4 Mekaniker
25 november 2008 · 181 Inlägg

Jag o polarn smeta in deras gavel på huset helt i lera. blandade rabbatt jord och vatten, inte så populärt kan man säga tongue

Ringa / Kancka på och springa i från dörren är ju en klassiker också wink haha:D

Skjutit med hemma gjorda ärt-bellor på bilar och cyklister tongue

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
Jimmy_N Makaronborrare
26 november 2008 · 993 Inlägg

Har inte gjort så mycket i jämförelse med andra kanske big_smile
Men pangat rutor och gatlampor har man gjort, kastat snöbollar på bilar som körde förbi.
Haft krig i skolbussen med gamla torra scones som bakats i hemkunskapen, busschauffören var senil så han körde vidare som om inget hänt men ägaren till bussen skällde ut oss rejält dagen efter tongue

Stoppade en hiss i skolan så att den stannade 4-5cm under kanten men dörren gick att öppna så vi gick där i från. 10min efter kom rektorn med en vagn med kaffe och annan fika som han skulle bjuda ett gäng studiebesökare. Men han märkte inte kanten när han skulle in med vagnen i hissen så den välte och allt kaffe rann ut i hisschaktet.

Sen så har man släppt loss några ekor som legat i ån så dom flutit nerströms.

Jävlats med scouter som hade läger i närheten av där jag bodde.

Mitt allra första bus var nog när jag 5-6år och jag gick in i skogen där hemma och sågade ett stort snitt i ett träd med hjälp av en liten såg som följt med i en leksaksverktygslåda tongue

Senast redigerat av calibra1992 (26 november 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang