"Kompis" Som raggar på min Föredetta flickvän

sexvilla Avstängd
10 juli 2007 · 28 Inlägg

jag va med om nästan samma sak jag har sutigt av 8 månader för han men jag ångrar inte ett skit bara att ge han ps han är inte din kompis när han gör så mvh ebbe

inget liv utan musiken
NorrmaN_Racing Olofström , Blekinge
10 juli 2007 · 211 Inlägg

Jonni skrev:
Våga säga ifrån istället.. Visa att du är en man, eller är du en mus?

Är det en äkta vän så säger du till honom att sluta, gör han inte det?
Då ber du han att fara å flyga.. sen detsamma med ditt ex.

Jag skulle vilja säga att det är ungefär lika känsligt som att dejta polarens syrra, (morsa?)
Se men inte röra, förräns man har frågat om lov..



Mvh Jonni

Har sakt till han att sluta nu! Vet inte om han gör det! Annars ska jag göra som du säger!

Nissan Cherry Turbo "Sleeper" (1985)
_fillan_ med lem
10 juli 2007 · 1 925 Inlägg

fd flickvän o kanske fd kompis ? ta ett snack med båda två ! o säg att du inte tycker om det dom håller på med !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
loffe007
10 juli 2007 · 905 Inlägg

tja en polare till mig är då tillsammans med mitt ex. ser inga problem med det då jag och han inte umgicks då jag var tesammans med henne. sen är det juh inte så att världen går under för en tjej? självklart är tycker jag det är fel att ta ens fd just efter man blivit dumpad eller har dumpat någon. kan juh vänta ett halvår ett år iaf. 

"Döm inte din vän förrän du har varit i hans ställe."
- Rabbi Hillel


"Svartsjuka föds alltid med kärleken men den dör inte alltid sammtidigt med den."
- Francois de la Rochefaucauld

loffe007
10 juli 2007 · 905 Inlägg

Jonni skrev:
Våga säga ifrån istället.. Visa att du är en man, eller är du en mus?

Är det en äkta vän så säger du till honom att sluta, gör han inte det?
Då ber du han att fara å flyga.. sen detsamma med ditt ex.

Jag skulle vilja säga att det är ungefär lika känsligt som att dejta polarens syrra, (morsa?)
Se men inte röra, förräns man har frågat om lov..



Mvh Jonni

det roliga är en polare är tesammans med mitt ex och själv har jag varit tesammans med en polares syrra. smile Piteå är alldeles för litet. 

Och nä min polare är inte tesammans med sin syster nu. två olika personer och hon är inte tesammans med nån polare till mig.

Aydin Avstängd
10 juli 2007 · 76 Inlägg

Det suger det som har hänt, men jag tycker du ska fråga han rakt ut om vad det är han sysslar med?
Personligen had jag sagt till han " att han är en tragisk figur som måste gå och plocka resterna efter sina vänner" och efter det hade jag bet han dra så långt åt helvete som det bara kan gå.
Lycka till och hoppas det löser sig för dig.

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
10 juli 2007 · 938 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Sluta lipa, "min kompis" snodde min tjej...nu är de tillsammans...

jag lämnade mina två små barn och sålde huset och en bil för att flytta hem till mamma igen.....hände förra veckan. ja jst det...flytten var från Piteå till min hemstad varberg...135mil typ...

Fy fan va jävligt, tycker synd om dej och barnen, hoppas kompisen är en bättre "pappa" åt dom än han var kompis åt dej, för barnens skull.
Kan säjja att jag har själv varit barn i de läget, å de var/är inte så kul, men ja antar att ja hade otur...
Hoppas också att du hittar en tjej som verkligen älskar dej å inte nån annan, och som sagt, lider med dej, du har de inte lätt just nu.
Hur gamla var barnen? Mitt tips är att försöka hålla kontakten med dom, för dom vill säkert hålla kontakten med sin pappa, även om de kanske känns svårt för dej just nu, för jag tror inte att du inte vill se och träffa dom igen, eller hur?


Bara att skriva om de är nåt du vill prata om, för du klan inte ha de lätt nu, men som sagt, tycker synd om dej och barnen...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Norde fotointresserad
10 juli 2007 · 2 307 Inlägg

Varit i samma sits med.. mitt nuvarande ex och min kompis som började hålla på med varandra 2 månader(?) efter att det tog slut mellan oss och nu skulle man väl kunna kalla dom ett par.. Detta trots att han nog visste hur hårt jag tog det när det og slut.. Förstår att det är en riktig jobbig situation och allra värst i början då man inte vet hur man ska reagera..

Senast redigerat av Norde (10 juli 2007)

Malmoe SSS -12
10 juli 2007 · 3 217 Inlägg

En tvättäkta idiot till polare skulle jag nog säga... Så gör man bara inte!

Tycker att det kvittar hur man vinklar det, kanske efter ett par år eller så! Men inte innan man vet att sorgen hos polaren har lagt sig och han har gått vidare...

Vilket jävla svin den där polaren framställs att vara!

BMW_635_Robban: Ledsen att höra vad som hänt, du bör ju känna dig helt utelämnad... Hyller dina föräldrar som tar emot med öppen famn! Hoppas att du kan starta om på nytt... smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
E30Tompa Rörpulare
10 juli 2007 · 1 453 Inlägg

Be han dra åt helvete... Såna klarar man sig gott och väl utan!! Speciellt om du kanske inte var den som gjorde slut och fortfarande tycker om henne..Stå på dej!!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Pearlfoto -:Player in the street:-
10 juli 2007 · 234 Inlägg

förbannad man blir när ja läser detta ,fan vilken idiot te kompis....be dra åt He****e när han kommer hem ,e han en riktig kompis så gör man inte så ,riktiga kompisar ställer upp för varann i vårt o torrt o ja tycker de finns en oskriven regel att man tar inte bästa polarens ex de fattar vem som helst att man person i fråga blir ledsen o sårad av bägge parter...men tyvärr visar de sej att de finns rötägg överallt som utnyttjar folk o situationer.....hoppas de löser ssej för dej o att du visar var de blå skåpet ska stå...ha de gott man

Ps. finns gott om damer som vill ha dej där ute ,vem vet den rätta står kanske bakom nästa dörr....

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Akka
10 juli 2007 · 1 174 Inlägg

Säger bara en sak! om inte våld löser problemet TA TILL ÄNNU MERA VÅLD DET LÖSER ALLT!

gamlingen
10 juli 2007 · 5 198 Inlägg

Ett Ex är väl ett Ex.... de må väl få göra som de vill...

Tänk på att din nästa tjej kanske oxå är ett Ex... kanske din polares till och med.

Senast redigerat av gamlingen (10 juli 2007)

Groggmugg Beredare
10 juli 2007 · 561 Inlägg

Jag o min sambo var på fest en gång o då hade min sambo dansat med en av mina polare. Då passade han på o säga till henne att "om du inte var tillsammans med Jonas (jag då alltså) skulle jag ha lagt in en stöt på dej."

VA FAN, gjorde han inte de då eller??????!!!!!!

Jag blev skitlack! Så säger man ju fan inte! Sa till han o tog avstånd.... Nu har han kommit tillbax krypandes..... wink

Har alltid sagt att dåliga vänner har man ingen nytta av!!

Mvh Jonas
Ford F100 "Colabilen" (1956)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
10 juli 2007 · 1 781 Inlägg

en polare raggar inte på ens ex.. helt fel! spelar ju ingen roll om det är hon som raggar på din polare efter att ni gjort slut är helt fel i min mening!

polare är alltid polare och man ska inte ragga på exen

//Malm3n

Team Insane Racing
BBAD Utbildad hobbymekare
10 juli 2007 · 1 125 Inlägg

gamlingen skrev:
Ett Ex är väl ett Ex.... de må väl få göra som de vill...

Tänk på att din nästa tjej kanske oxå är ett Ex... kanske din polares till och med.

Håller med där, ni e ju inte tesammans längre så då kan det ju inte spela någon roll

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
FireTraXX DFFL
10 juli 2007 · 9 020 Inlägg

Hon gör ju inget fel med att träffa nya, men han gör fel med att träffa henne.
Så bli inte arg på ditt ex men bryt kontakten med din "kompis".

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Atenza Never drive faster than your angel can fly
10 juli 2007 · 338 Inlägg

FireTraXX skrev:
Hon gör ju inget fel med att träffa nya, men han gör fel med att träffa henne.
Så bli inte arg på ditt ex men bryt kontakten med din "kompis".

Helbra skrivet.. Instämmer helt här

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
dusty Living in the fastlane
10 juli 2007 · 2 616 Inlägg

oj så kan man ju inte göra det är knappast en äkta vänn

tecman
10 juli 2007 · 1 741 Inlägg

ska du få en buksvåger? tongue hehe nä men seriöst är det rätt evil att göra så. kanske inte det smartaste om man vill behålla sin kompis.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang