Hur många var på Metallica igår?

ronne
13 juli 2007 · 796 Inlägg

Var på metallica igår fan vad dom ägde. Helt sjukt har gått o sjungit Metallica låtar hela dagen idag!! lol Nån mer som var där o gapade?! XD

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
MrSpeed
13 juli 2007 · 242 Inlägg

Jag va oxå där och gapade, är helt svullen i halsen idag...Va ett jävla tryck på konserten speciellt längst fram där jag stod smile HIM blev lagom utbuade också, så det ska va tongue

Ford Focus (2012)
Stream Statstjänsteman
13 juli 2007 · 125 Inlägg

Jag var där, dök in lagom till att Metallica drog igång vid halv nio, efter att ha suttit och ölat med polarna innan.

Grymt bra konsert! Såg dom i Globen oxå för länge sedan.

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
TheFinnishFlash Avstängd
13 juli 2007 · 1 266 Inlägg

MrSpeed skrev:
Jag va oxå där och gapade, är helt svullen i halsen idag...Va ett jävla tryck på konserten speciellt längst fram där jag stod smile HIM blev lagom utbuade också, så det ska va tongue

Vart him utbuade ? dom har ju några bra låtar faktist !

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Quantic
13 juli 2007 · 645 Inlägg

Fan va illa att HIM vart utbuade.... dom e ju grymt bra smile

MrSpeed
13 juli 2007 · 242 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

MrSpeed skrev:
Jag va oxå där och gapade, är helt svullen i halsen idag...Va ett jävla tryck på konserten speciellt längst fram där jag stod smile HIM blev lagom utbuade också, så det ska va tongue

Vart him utbuade ? dom har ju några bra låtar faktist !

Längst fram var det ganska många som buade och räckte fuck you åt dem iallafall, tyckte det va dåligt mixat och sångaren verkade ju helt borta...

Ford Focus (2012)
Maizer
13 juli 2007 ·

Mina kompisar var Nr1 och 2 in på ståplats big_smile Jag skulle med också, men snålade i sista sekund, nåt jag ångrat sen biljettsläppet sad

ronne
13 juli 2007 · 796 Inlägg

fffinfan vad folk de var stod kanske en 30-40 meter från sen i mitten, var helt fult med folk men en nisse som var helt galen som stod o skrek o dansa som fan ha n hade en sissådär 1x3m för sig själv men han var cool hehe.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
Akka
13 juli 2007 · 1 174 Inlägg

2 polaker från jobbet va där big_smile

Senast redigerat av Akka (13 juli 2007)

Zoe The world is mine
16 juli 2007 · 82 Inlägg

MrSpeed skrev:

TheFinnishFlash skrev:

MrSpeed skrev:
Jag va oxå där och gapade, är helt svullen i halsen idag...Va ett jävla tryck på konserten speciellt längst fram där jag stod smile HIM blev lagom utbuade också, så det ska va tongue

Vart him utbuade ? dom har ju några bra låtar faktist !

Längst fram var det ganska många som buade och räckte fuck you åt dem iallafall, tyckte det va dåligt mixat och sångaren verkade ju helt borta...

Njaa håller inte riktigt med dig, han såg jävligt samlad ut för att vara Ville Valo tongue han stod ju iaf inte med en cigg i käften samtidigt som han sjöng och bolmade mellan varje paus som sist jag såg han..då vart jag rätt besviken smile

Bäst: Allsången på slutet i The Memory Remains, fy fan det var magiskt!!! Är det inte fler som håller med mig?

Bad like I wanna be
sliimjiim kör raggar traktor
16 juli 2007 · 203 Inlägg

såg dom i Danmark den 13/7... i andra låten for whom the bell tools så försvinner ljudet helt... så jävla störigt en paus på 15 min så kommer de ut o james skyler det på att lars fixade sin make-up... sen jävlar drog de på o herrejävlar va man sjöng o hoppade...
så jävla mäktiga de var... så vi drar dit nästa år igen o ser dem då de släpper nya albumet..!!! big_smile big_smile big_smile

BTW KIRK sabbade solot i ENTER SANDMAN på slutet i det... hördes knappt men på tanke att man kan snart 40-50 låter me dom på bas och spelar ju i ett band så hörde man när de inte blev helt rätt...

STÖRSTA METALLICA KONSERTEN I DANMARK VAR DET OCKSÅ 50 000-60 00 inte helt säker de har gått ut med olika svar!! big_smiletongue

Senast redigerat av saab_viggen12 (17 juli 2007)

Burn tire not your soul
smacke Go Gubbe...
16 juli 2007 · 136 Inlägg

såg dom i Oslo vilket va riktigt nice..  Lite liten arena, men bra ljud..  smile

Har nu sett alla turnéer utom när dom spela på något mindre hak i stockholm -84a
Stod iof utanför Frölundaborg -86 i 15 minusgrader å frös röven av mig så den räknas väll bara lite halvt..  big_smile

Hade iof "snakepitt" pass när de va i Scandinavium..  big_smile big_smile

Super Seven Replika "Budda" (1971)
Tweak
16 juli 2007 · 379 Inlägg

Självklart var man där! Hade ståplats, stog kanske 50m från scenen big_smile

Tyskstuk är äckligt.
Ponuts
16 juli 2007 · 220 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

MrSpeed skrev:
Jag va oxå där och gapade, är helt svullen i halsen idag...Va ett jävla tryck på konserten speciellt längst fram där jag stod smile HIM blev lagom utbuade också, så det ska va tongue

Vart him utbuade ? dom har ju några bra låtar faktist !

Finland kan inte göra musik...

mggolf
16 juli 2007 · 15 Inlägg

Jag var också där. Hade ståplats.  Det var så jävla grymt   

Bästa konserten jag varit på

Jackeman
16 juli 2007 · 64 Inlägg

Man fick ju rysningar när seek and destroy spelades!

matte778 Chef
16 juli 2007 · 103 Inlägg

smacke skrev:
såg dom i Oslo vilket va riktigt nice..  Lite liten arena, men bra ljud..  smile

Har nu sett alla turnéer utom när dom spela på något mindre hak i stockholm -84a
Stod iof utanför Frölundaborg -86 i 15 minusgrader å frös röven av mig så den räknas väll bara lite halvt..  big_smile

Hade iof "snakepitt" pass när de va i Scandinavium..  big_smile big_smile

så liten e den väl inte..?? 40000 pers e ju inte så lite..........?

såg dom också i Oslo ,tyckte de va skit bra dom spela ju bara bra låtar ;-)

Habere Unum Acceptabilis Dies!
smacke Go Gubbe...
16 juli 2007 · 136 Inlägg

nä....  men de finns större arenor i Oslo å dom hade garanterat sålt mer biljett om de bara funnits mer platser..  smile

å jupps..  några nya låtar smög dom iof in, men i de stora hela va de en bra setlist...
bla Orion som de iaf aldrig spelat i Sverige innan..   smile  en av mina favvolåtar så gissa om jag blev glad ?!?  lol

Super Seven Replika "Budda" (1971)
jonesono Personal- och beteendevetare
16 juli 2007 · 1 082 Inlägg

Ponuts skrev:

TheFinnishFlash skrev:

MrSpeed skrev:
Jag va oxå där och gapade, är helt svullen i halsen idag...Va ett jävla tryck på konserten speciellt längst fram där jag stod smile HIM blev lagom utbuade också, så det ska va tongue

Vart him utbuade ? dom har ju några bra låtar faktist !

Finland kan inte göra musik...

Ot: Vem är Finland? roll (Skriver man så där, förtjänar man ett fånigt svar wink )
Svensk musik har väl heller aldrig stått sig särskilt bra heller..många "färje-artister" här.

T: Lars sa väl att de återkommer '08, eller? Nya skivan som spelas in har jag hört skall vara klar till vintern.

Senast redigerat av jonesono (16 juli 2007)

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
D-No Avstängd
17 juli 2007 · 658 Inlägg

Jag va där väntade från kl 5 på morgonen. min 4 de tallica konsert, denna va nått över dom andra



FRONT ROW FUCKER
TALLICA 4-LIFE

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang