Hatreklamer just nu; få din röst hörd!

ToXtreme
22 juli 2007 · 3 627 Inlägg

dusty skrev:
"när du vaknade upp med diarre imorse så hade du två val"

den hatar jag speciellt eftersom dom får de att låta som att det är vanligt =P

kanske det är? lol

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Bobo
22 juli 2007 ·

2007 tittar på man på TV då? har inte tittar på tv på tre veckor nu, internet har allt man vill ha muhahaha

Rednik
23 juli 2007 · 304 Inlägg

cebT skrev:
hm.... jag tror att jag har missat flykting-reklamen tongue men en reklam jag har blivit j*vligt trött på är Parlino och sina tomtenissar..
dom snackar hel konsigt plus att dom har lagt in baklänges effekt när dom snackar... sen att tomtenissarna helt plötligt gör 69'an gör inte saken bättre.. mad

"vad gör du med mig hoppas jag?"
"vet inte riktigt"
"fortsätt"

När jag såg den reklamen så stirrade jag bara på TV'n neutral Fattade inte hur man kunde göra en sån reklam mad

haxer Proljece?
23 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Säger nog samma köpte en 42" plasma tv för att kunna kolla på bra tv blir mest nerladdade filmer pallar ju inte all jävla reklam den blir inte bättre för att man ser det i widescreen tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Frosted
23 juli 2007 · 1 878 Inlägg

all jävla reklam suger. förutom rolig bil reklam big_smile

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Skaune
23 juli 2007 ·

3 it´s a magic number...      Ja, världens mest irriterande nummer!

FreddeK
23 juli 2007 ·

bauhausreklamen är rätt irriterande kvart över sju en måndagmorgon!

Ertiyed
23 juli 2007 · 349 Inlägg

skont att man inte ar i Sverige om det ar sa mycket irriterande reklamfilmer pa tv. sjalv sitter jag och kollar pa japanska reklamfilmer. kan va mycket underhallande smile

Trozzo Oekonomisk, ja visst
23 juli 2007 · 966 Inlägg

Känner inget behov att se på tv, min tv ska säljas.

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Niinaskyline
23 juli 2007 · 455 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Ja hatar den jävla kärringen som börjar babbla om flytningar och skit... Varenda jävla gång man sitter och käkar eller så kommer den där vidriga äckliga reklamen upp slår fan aldrig fel!!!

Håller me hahah:D

MilleN
23 juli 2007 · 9 108 Inlägg

För tillfället hatar jag reklamen för filmen "Ett öga rött" som går i VARENDA reklampaus på sexan, "der fladderflaggish, en fin guzzilago" baaaaah.

AudiS LicensSvetsare
23 juli 2007 · 280 Inlägg

Festis reklamen, den stönande idioten, vill slänga ut tvn genom fönstret varje gång den kommer!

Slår man yxan i båten får man ro som fan!
Audi S3 (2000)
Norbro
23 juli 2007 · 263 Inlägg

jo, de finns ju stunder som man vill möta en såndär tvreklams-görare i en mörk gränd å puckla på'n allt va man har med baseboll-trä mad mest störande just nu är nog den där  cider-reklamen med den där jxvla stönande idiot-bratten..

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
FreddeK
23 juli 2007 ·

Norbro skrev:
jo, de finns ju stunder som man vill möta en såndär tvreklams-görare i en mörk gränd å puckla på'n allt va man har med baseboll-trä mad mest störande just nu är nog den där  cider-reklamen med den där jxvla stönande idiot-bratten..

haha den hade jag förträngt...ja den suger värre än en skönhetsklinik!

Team-Adolfsson Gödseldräng
23 juli 2007 · 4 529 Inlägg

den med flodhästen på 6an stör jag mig på

Woogensea Volvoturbo For Life
23 juli 2007 · 366 Inlägg

cebT skrev:
hm.... jag tror att jag har missat flykting-reklamen tongue men en reklam jag har blivit j*vligt trött på är Parlino och sina tomtenissar..
dom snackar hel konsigt plus att dom har lagt in baklänges effekt när dom snackar... sen att tomtenissarna helt plötligt gör 69'an gör inte saken bättre.. mad

"vad gör du med mig hoppas jag?"
"vet inte riktigt"
"fortsätt"

Helt rätt! Parlino helvetes *** äckel fan reklamen borde fan bestraffas me dödsstraff! Nåt så jävla dåligt trodde jag inte gick att komma på........

Död åt parlino tomten!!!!!

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
ErskPersk Svindåre
23 juli 2007 · 1 433 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Ja hatar den jävla kärringen som börjar babbla om flytningar och skit... Varenda jävla gång man sitter och käkar eller så kommer den där vidriga äckliga reklamen upp slår fan aldrig fel!!!

så fort den reklamen så kastar jag mig på dosan bokstavligen och byter kanal direkt! hatar den reklamen mad får fan kväljningar när man ser den.

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
lodan
23 juli 2007 · 217 Inlägg

jamba e också skukt kass. fattar inte att folk köper all den jävla skiten dom hittar på hela tiden.. men som sagt. den mesta reklamen e bara skit och man blir lika irriterad varje gånd det blir jävla reklampauser.

E30Tompa Rörpulare
23 juli 2007 · 1 453 Inlägg

ErskPersk skrev:

nissan 200sx skrev:
Ja hatar den jävla kärringen som börjar babbla om flytningar och skit... Varenda jävla gång man sitter och käkar eller så kommer den där vidriga äckliga reklamen upp slår fan aldrig fel!!!

så fort den reklamen så kastar jag mig på dosan bokstavligen och byter kanal direkt! hatar den reklamen mad får fan kväljningar när man ser den.

haha gör precis likadant! hit me kontrollen!! haha Men km på en annan som inte e speciellt trevlig de e ju den där- Har du också svamp i underlivet massa tjej som dansar runt och tror att dom e själva och håller på att ta och kliar sig i de fria:P

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E61 m5 (2007)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Hmm.
23 juli 2007 ·

Finns en jag kom tänka på.. den där nikotintuggumi reklamen. -> Där det sitter 2 gubbar på en parkbänk varav en av de tuggar sådant tuggumi. så går det förbi en het tjej och trycker in sin tunga in i halsen på 80+ åringen. usch

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang