STULEN: the ONE

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
25 juli 2007 · 1 098 Inlägg

ska hålla ögonen öppna...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
skumtezz
25 juli 2007 · 306 Inlägg

man får fan inte ha något i fred för helvete!
hoppas att bilen kommer fram iafl.
håller ögonen öppna här också man vet ju aldrig vart den har rullat iväg

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
turbodeath
25 juli 2007 · 2 452 Inlägg

ang bilderna det blev inget med kameran,men kan säga lite om lastbilen iallafall...pojken o ja är inte helt överens när det gäller färgen på lastbilen...jag säger rödorange,men pojken säger mera orange ,typ en konstig skiftning av den....lastbilen kan släppa ner hela bakdelen så att den kunde glida ner om ni förstår vad jag menar...



p.s nån som fått sin 855 stulen nyligen som är blå...finns att hitta i gbg utan fälgar är också en bil som är stulen...inga skyltar..


volvo240tic
Idag 11:37:39 Edward ( turbodeath ) jag tror fan du sett alla snodda bilar nu de senaste åren.
99% av alla efterlyst annonser på TPC har du sett. Är du överallt .....svar under

jupp jag vet o den sista bilen hittades i göteborg av vem annars om inte mig 240 tic...är o läser i många forum nu...

döden kommer tillbaka
NightCruiser
25 juli 2007 · 1 163 Inlägg

Så grymt tråkigt.....

Hoppas verligen den återkommer, och som så många ndra säger, vem fan är så dum att man snor en One of a kind car???

turbodeath
25 juli 2007 · 2 452 Inlägg

den som snott den måste trott att det går att tjäna en liten slant på den...har säkert åkt utomlands isåfall...

döden kommer tillbaka
barta
25 juli 2007 · 56 Inlägg

Lider oxå verkligen med dig. Har spridit ordet och bild till några lastbilschaffisar. får se det var ju oxå ett par dagar sedan och dom har inte sett något sad tyvärr

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR
P-G Säl-Tämjare...
25 juli 2007 · 1 024 Inlägg

skit i om bilderna är kassa, ladda upp de ändå

Vilket jävla drag :)
E-son
25 juli 2007 · 245 Inlägg

P-G skrev:
skit i om bilderna är kassa, ladda upp de ändå

Tycker jag också!

airflow Avstängd
25 juli 2007 · 653 Inlägg

E-son skrev:

P-G skrev:
skit i om bilderna är kassa, ladda upp de ändå

Tycker jag också!

om han nu ens har tagit några bilder....hmm

Jag har rätt i vad jag än säger.
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
25 juli 2007 · 548 Inlägg

bojboj skrev:
Vadå låt stackarn vara. Vill han ha ut pengar så låt han få det. Hehe. Det kan dom gott betala försäkringsbolagen. Så mycket som dom tar betalt för att ha sin bil försäkrad hos dom!!

Inte farligt korkad!!!

-Mike-
BMW 320i (2003)
P-G Säl-Tämjare...
25 juli 2007 · 1 024 Inlägg

airflow skrev:

E-son skrev:

P-G skrev:
skit i om bilderna är kassa, ladda upp de ändå

Tycker jag också!

om han nu ens har tagit några bilder....hmm

Jo det är sant

Vilket jävla drag :)
2jzinside Fartygsingenjör
25 juli 2007 · 550 Inlägg

Turbodeath det låter som lite väl mycket BS från din sida. Först har du bilder och nu helt plötsligt finns inga. Och om du nu såg lastbilen så kan du väl beskriva lite mer än att den är orange! Vad var det för modell?, ny, gammal? svenska plåtar? Tror "the ONE" uppskattar om bara folk som har konkret fakta hör av sig.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Bobo
26 juli 2007 ·

Alltid samma visa när folk pratar om foton, inte första gången man läser om att folk sitter inne med foton på viktiga saker, men när de väl ska komma fram så finns det inga bilder.

Senast redigerat av Bobo (26 juli 2007)

turbodeath
26 juli 2007 · 2 452 Inlägg

hade gärna beskrivit lastbilen om jag hade kunnat,men jag kan inte lastbilar...sen ang plåtar på lastbilen lite väl svårt att se när man kör på motsatta sidan...men man missar inte the one bilen som var uppe på flaket....flaket kan du köra ner....så mycket fattade jag...lastbilen var hyffsad ny för den var ju inte sketen....ang foton så är det inte jag som tog dom utan pojken o den kameran vet man aldrig om den tar kort eller inte...den har inte ens tagit hans systers dop...så frisk är kameran nu...så reta inte upp er på det nu...kan inte ge mer info än det jag gjort...är ute o kör som chaufför själv så jag ser mycket och av dom bilarna som volvo 240 tic nämner så har jag sett o hittat 4 av dom...o då har 2 av dom lämmnats i nästan samma skick som dom var innan...

döden kommer tillbaka
volvo240tic Egen företagare & Flockare
26 juli 2007 · 314 Inlägg

men om lastbilen kom på mötande sida hur han du/sonen få upp telefonen o knäppa kort på den?roll
Måste ha bra syn:D

Volvo 240 turbo 4 life
Hurricane DRIVER @ HWR.se
26 juli 2007 · 621 Inlägg

volvo240tic skrev:
men om lastbilen kom på mötande sida hur han du/sonen få upp telefonen o knäppa kort på den?roll
Måste ha bra syn:D

Kanske alltid sitter med sin trasiga kamera riktad på mötande trafik hmm?!?

* Skojade bara


Låter ju mer spektakulärt att sno en så speciell bil och
ställa överst helt synlig på en biltransport och dra igenom landet???

men men de finns ju folk till det mesta!!!

Ha det bäst alla bildiggare!!!

- V8 - 4 ever . . .
_________________
Flizan85
26 juli 2007 · 11 Inlägg

Förstår mig inte på avundsjukan i detta land!    Att man inte kan låta bli andras egendom!      Håller öron och ögon öppna sprider ordet vidare.!!             

Nötter fattar inte altså   men men
Lycka Till !
//// Flizan

Torlejf Bilvårdstönt.
26 juli 2007 · 1 109 Inlägg

Flizan85 skrev:
Förstår mig inte på avundsjukan i detta land!    Att man inte kan låta bli andras egendom!      Håller öron och ögon öppna sprider ordet vidare.!!             

Nötter fattar inte altså   men men
Lycka Till !
//// Flizan

Att någon stjäl en bil har väl kanppast att göra med avundsjuka?
Att nån repar en bil, slår sönder, eller snackar skit om en bil kan kallas avundsjuka.
Men inte att stjäla en bil.
Stjäl man en bil vill man tjäna pengar.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)
GurraG INGET ANNAT!!
26 juli 2007 · 1 725 Inlägg

fan den får inte vara stulen.. sadsad Sånt fint bygge verkligen

krutmats
26 juli 2007 · 1 892 Inlägg

Fan det är ju helt sjukt att den skulle vara stulen! Känns overkligt!  Det finns inga ord för känslan! Tänk alla timmar o alla pengar!  nej fy fan!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang