Örebroare se hit! hjälp denna flicka och polisen! Smitning..

MarcusL #2573
24 juli 2007 · 1 489 Inlägg

Inte för att tjejen verkar bry sig så mycket om hunden, " Kunde varit jag istället "

Okej det stämmer men jaja wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
Dewen
24 juli 2007 · 231 Inlägg

fy fan!! va e de för jävla stil! Jag är nästan ännu mer upprörd på de personer som bara gick förbi henne efter smällen! Vem fan gör så..de e väl klart man stannar o tar hand om en liten flicka som just fått sin hund överkörd av en idiot till bilförare!

Det finns alltför lite medkänsla bland oss människor idag!

Saab 9-3 Aero SS "Come Out And Play" (2004)
pz_racing VAG entusiast
24 juli 2007 · 277 Inlägg

Dewen skrev:
fy fan!! va e de för jävla stil! Jag är nästan ännu mer upprörd på de personer som bara gick förbi henne efter smällen! Vem fan gör så..de e väl klart man stannar o tar hand om en liten flicka som just fått sin hund överkörd av en idiot till bilförare!

Det finns alltför lite medkänsla bland oss människor idag!

håller med

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
terazzi
24 juli 2007 ·

Dewen skrev:
fy fan!! va e de för jävla stil! Jag är nästan ännu mer upprörd på de personer som bara gick förbi henne efter smällen! Vem fan gör så..de e väl klart man stannar o tar hand om en liten flicka som just fått sin hund överkörd av en idiot till bilförare!

Det finns alltför lite medkänsla bland oss människor idag!

kunde inte sagt det bättre själv!

Zoe The world is mine
24 juli 2007 · 82 Inlägg

Jag blir förbaskat jävla trött på den här ryggradslösheten bland folk. Bara går förbi?!?!?! Låtsas som det regnar?! Jävla as!!!
Hoppas någon nitar den här idioten snarast så jag slipper sätta mig i bilen med kurs mot Örebro med ett riktigt otrevligt humör.

Bad like I wanna be
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
24 juli 2007 · 548 Inlägg

Bobo skrev:
Om killen/tjejen nu hamnat i chock tillstånd och kanske drar för att fly undan så borde man väl för tusan vakna till och ange sig själv sedan. Tycker dock det är synd att många går över med sina hundar och har hunden bakom sig, ser även det med föräldrar att de går först och barnen sedan, ska man inte alltid ha uppsikt på det man har kärt. Hade det varit min hund om jag hade en så vet jag inte vad jag skulle gjort, man skulle nog inte tänka riktigt klart precis som en förälder om sitt barn blev överkört.

Du är ju dummare än få! Du menar att jag skulle låta min grabb gå ut i gatan framför mig och sedan jag! Tror nog att jag tar smällen hellre och ligger skadad än att grabben flyger ur näven på mig och jag står kvar! Däremot blir jag förbannad när det finns förädrar som går med barnvagnen före ut i vägen! Vi har barnvagn så ni skall stanna! Tar alltid barnvagnen efter och sedan jämsides över gatan, samma med grabben!
Jag lider förresten med tjejen!

Senast redigerat av MikeAero (24 juli 2007)

-Mike-
BMW 320i (2003)
Slim_Kim Arbetssökande lokförare
24 juli 2007 · 170 Inlägg

MikeAero skrev:

Bobo skrev:
Om killen/tjejen nu hamnat i chock tillstånd och kanske drar för att fly undan så borde man väl för tusan vakna till och ange sig själv sedan. Tycker dock det är synd att många går över med sina hundar och har hunden bakom sig, ser även det med föräldrar att de går först och barnen sedan, ska man inte alltid ha uppsikt på det man har kärt. Hade det varit min hund om jag hade en så vet jag inte vad jag skulle gjort, man skulle nog inte tänka riktigt klart precis som en förälder om sitt barn blev överkört.

Du är ju dummare än få! Du menar att jag skulle låta min grabb gå ut i gatan framför mig och sedan jag! Tror nog att jag tar smällen hellre och ligger skadad än att grabben flyger ur näven på mig och jag står kvar! Däremot blir jag förbannad när det finns förädrar som går med barnvagnen före ut i vägen! Vi har barnvagn så ni skall stanna! Tar alltid barnvagnen efter och sedan jämsides över gatan, samma med grabben!
Jag lider förresten med tjejen!

De där me barnvagnar känner ja igen, har flera ggr fått väja för att folk kört ut barnvagnen mitt i vägen, inte kollar sig för lr nått. Då undrar man ju va fan dom tänker me

To get old and wise, you have to be young and stupid!!
Murvald Knegare
25 juli 2007 · 718 Inlägg

Bobo skrev:
Om killen/tjejen nu hamnat i chock tillstånd och kanske drar för att fly undan så borde man väl för tusan vakna till och ange sig själv sedan. Tycker dock det är synd att många går över med sina hundar och har hunden bakom sig, ser även det med föräldrar att de går först och barnen sedan, ska man inte alltid ha uppsikt på det man har kärt. Hade det varit min hund om jag hade en så vet jag inte vad jag skulle gjort, man skulle nog inte tänka riktigt klart precis som en förälder om sitt barn blev överkört.

Kan vara knepigt att itne ha vovven bakom, mna ska inte ha den framför,' för då tror den att den bestämmer, och att gå precis brevid är det inte många som klarar.. a'Krävs rätt mycket uppfostring för det.

Riktigt otäckt att sånt här ska hända. hmm

William 2009-02-20
Poon Knegare
25 juli 2007 · 302 Inlägg

Vilken fegis som inte stannar utan som kör vidare! Vågar han inte stå för vad han har gjort inför en 15 åring? Hmm.... fega svin!

Poon
Love the sound...
Bobo
26 juli 2007 ·

MikeAero skrev:

Bobo skrev:
Om killen/tjejen nu hamnat i chock tillstånd och kanske drar för att fly undan så borde man väl för tusan vakna till och ange sig själv sedan. Tycker dock det är synd att många går över med sina hundar och har hunden bakom sig, ser även det med föräldrar att de går först och barnen sedan, ska man inte alltid ha uppsikt på det man har kärt. Hade det varit min hund om jag hade en så vet jag inte vad jag skulle gjort, man skulle nog inte tänka riktigt klart precis som en förälder om sitt barn blev överkört.

Du är ju dummare än få! Du menar att jag skulle låta min grabb gå ut i gatan framför mig och sedan jag! Tror nog att jag tar smällen hellre och ligger skadad än att grabben flyger ur näven på mig och jag står kvar! Däremot blir jag förbannad när det finns förädrar som går med barnvagnen före ut i vägen! Vi har barnvagn så ni skall stanna! Tar alltid barnvagnen efter och sedan jämsides över gatan, samma med grabben!
Jag lider förresten med tjejen!

Tack för komplimangen, inte fan menar jag att du ska slänga iväg grabben ut i gatan några meter framför, utan man går väl över samtidigt, el precis framför dig. Jag ser sjukt många som går över före och låter barnen gå någon några meter bakom, det tycker jag är bra mycket farligare, har du något bakom dig så kan du inte se vad som händer, har du något framför dig så har du möjlighet att påverka situationen. Men du verkar ju riktigt smart så ha du din grabb bakom dig i forsättningen också om du inte bryr dig mera om ditt barn.

Nog med OT. Bilen är hittat AIDA är nummerplåten, ägaren är förhörd men förnekar allt såklart (en kvinna) får se vad som händer nu.

Lindstrom89
27 juli 2007 · 17 Inlägg

bara nåra hundra meter från där ja bor, åkte förbi där nån timme innan. håller koll efter den bilen, kan ju inte va så vanligt me den regplåten, såg nu att regplåten va AIDA, en frisör som klippte mig på dagistiden hmm

Senast redigerat av Lindstrom89 (27 juli 2007)

varför köpa en, när du får två till dubbla priset?
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
29 juli 2007 · 548 Inlägg

Bobo skrev:

MikeAero skrev:

Bobo skrev:
Om killen/tjejen nu hamnat i chock tillstånd och kanske drar för att fly undan så borde man väl för tusan vakna till och ange sig själv sedan. Tycker dock det är synd att många går över med sina hundar och har hunden bakom sig, ser även det med föräldrar att de går först och barnen sedan, ska man inte alltid ha uppsikt på det man har kärt. Hade det varit min hund om jag hade en så vet jag inte vad jag skulle gjort, man skulle nog inte tänka riktigt klart precis som en förälder om sitt barn blev överkört.

Du är ju dummare än få! Du menar att jag skulle låta min grabb gå ut i gatan framför mig och sedan jag! Tror nog att jag tar smällen hellre och ligger skadad än att grabben flyger ur näven på mig och jag står kvar! Däremot blir jag förbannad när det finns förädrar som går med barnvagnen före ut i vägen! Vi har barnvagn så ni skall stanna! Tar alltid barnvagnen efter och sedan jämsides över gatan, samma med grabben!
Jag lider förresten med tjejen!

Tack för komplimangen, inte fan menar jag att du ska slänga iväg grabben ut i gatan några meter framför, utan man går väl över samtidigt, el precis framför dig. Jag ser sjukt många som går över före och låter barnen gå någon några meter bakom, det tycker jag är bra mycket farligare, har du något bakom dig så kan du inte se vad som händer, har du något framför dig så har du möjlighet att påverka situationen. Men du verkar ju riktigt smart så ha du din grabb bakom dig i forsättningen också om du inte bryr dig mera om ditt barn.

Nog med OT. Bilen är hittat AIDA är nummerplåten, ägaren är förhörd men förnekar allt såklart (en kvinna) får se vad som händer nu.

Du har inte barn märker jag! Eller har du barnet i koppel en halv meter framför dig? Jag markerar att jag skall gå över och självklart så har man inte barnet en meter bakom sig utan håller barnet i handen jämsides som jag skrev i tidigare inlägg! Jag citerar
" Tar alltid barnvagnen efter och sedan jämsides över gatan, samma med grabben!"
Men men läs för all del inte allt jag skrev!
Så ägaren visste inget om ngn hund som guppade till alltså?

-Mike-
BMW 320i (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang