Olycka Silvrig Supra Mk4 E6:an gbg stigs center

Katamso Superstar
25 juli 2007 · 511 Inlägg

Kan man inte köra bil, ska man ge fan i det...

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Hee-Maan
25 juli 2007 · 3 113 Inlägg

En Toyota Supra har nu lämnat oss sad R.I.P

Semper Fi
mr_persiano *GULAN*
25 juli 2007 · 647 Inlägg

Får jag klargöra en grej.

Bilen var högerstyrd och den var så demolerad att räddningspersonalen inte fattade att den var högerstyrd utan dom trodde att föraren som satt där egentligen var passagerare.

LazyStance SR20 Spirit
25 juli 2007 · 335 Inlägg

Men fanken va illa, hoppas de gick bra för den som fördes till sjukhus! sad kan dom bara inte ha volvo 240 när de ska hända olyckor ;o sånna fina bilar är inte värda de sad

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
D_MAN ?
25 juli 2007 · 1 038 Inlägg

Saknas föraren brukar dom dra dit hundpatrullen å eftersöka, kan ju ligga väldigt skadad brevid vägen eller skog om de finns där omkring,  gjorde dom iaf när det smällde på E18 vid rinkeby förra sommaren och föraren saknades, volvo 855 kl16:30, dom vittnen som fanns sa att han klev ut och traska rakt in i skogen, sa inte ett ljud, titta inte ens på den andra bilen eller sin egen

Sen kan ju inte föraren klarat sig oskadd roll

Senast redigerat av Evo-Danne (25 juli 2007)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
tecman
25 juli 2007 · 1 741 Inlägg

mr_persiano skrev:
Får jag klargöra en grej.

Bilen var högerstyrd och den var så demolerad att räddningspersonalen inte fattade att den var högerstyrd utan dom trodde att föraren som satt där egentligen var passagerare.

någon du känner som körde eller var i närheten? neutral ser inte trevligt ut med en sådan smäll på en så fin bil. hoppas bägge (bilen och "föraren"?) repar sig tillslut.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
s_klerestig
25 juli 2007 · 83 Inlägg

Katamso skrev:
Kan man inte köra bil, ska man ge fan i det...

word,

P1TSTOP
25 juli 2007 · 121 Inlägg

För det första så snackar tidigen FÖÖÖÖÖÖR mycke skit... bilen va en högetstryd och amatörerna visste inte det. han va fast klämd så hur fan ska han kunna smita därifrån. han va på väg till mig på festa och han va Helt ensam prata med honom ca 1 min innan krocken..

det är min kusin som har krockat med hans supra och hade väldigt tur att han klara sig med inga alvarliga skador.


// Crazy

Think Feel Drive
SUBARU
BMW 530d "PITSTOP" (2005)
BMW 318 "STANCE" (1999)
Norde fotointresserad
25 juli 2007 · 2 307 Inlägg

s_klerestig skrev:

Katamso skrev:
Kan man inte köra bil, ska man ge fan i det...

word,

Onödiga kommentarer då ni troligtvis inte vet vad som ligger bakom kraschen?! Kan ju vara vad som helst som kan vara orsaken till olyckan så dumt att spekulera i hur kass föraren var..

Hoppas killen repar sig iaf!

MrTurbo Better than God \o/
25 juli 2007 · 1 883 Inlägg

NiclasT skrev:

Crazy_Vette skrev:
Hmm småpojkar som inte klarar av att hålla bilen på vägen. Tragiskt !!

Men alla gamla gubbar med Corvetter klarar det?

Vad är det för jävla skitsnack?

Var själv ute och körde igår kväll borta vid Stigs Center och man körde verkligen på vattnet, behövs inga hastigheter för att snurra in i räcket...

Hur kör man då? Sakta kanske...  "Gamla gubbar" läser riskerna bättre thats it.... 


Gott att han klarade sig bra i vart fall. Det fanns mao ingen mer i bilen?

Senast redigerat av MrTurbo (25 juli 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Hurricane DRIVER @ HWR.se
25 juli 2007 · 621 Inlägg

MrTurbo skrev:

NiclasT skrev:

Crazy_Vette skrev:
Hmm småpojkar som inte klarar av att hålla bilen på vägen. Tragiskt !!

Men alla gamla gubbar med Corvetter klarar det?

Vad är det för jävla skitsnack?

Var själv ute och körde igår kväll borta vid Stigs Center och man körde verkligen på vattnet, behövs inga hastigheter för att snurra in i räcket...

Hur kör man då? Sakta kanske. Hade de gjort det? Nej...  "Gamla gubbar" läser riskerna bättre thats it....

Hehe fyller själv 30 idag så jag kan bara instämma om gamla gubbar wink

Mest troligt har dom ju inte bara åkt i rätt hastighet med allt i sin ordning,
varför då "rymma" o lämna polarn när man ändå kan skylla på regnet???

Mer troligt är väl att "mjölet inte var så rent i påsen",
men men de är ju bara spekulationer!!

- V8 - 4 ever . . .
_________________
P1TSTOP
25 juli 2007 · 121 Inlägg

Katamso skrev:
Kan man inte köra bil, ska man ge fan i det...

så du menar att det bara du som kan köra bil eller.. kom så kommer ja äta upp dig på mindre en 1 sek när ja är upp i 100 så är du kanske uppe i 20 så du förstår skillnad på bilen du verkar inte ha koll på det... ja förstår att du aldrig kommer få sladd med din bil. när du har kommit upp till hästar som 500hk och har bak däck som är 295 bred så förstår du hur lätt det är att få vatten planing.. han körde i 100km/h... nästa gång öppna din käft när du vet nåt. eric krocka med sin skyline i samma väg.. om det är nåt så är du välkomen att skriva till mig.. eller ringa mig...


// Crazy

Think Feel Drive
SUBARU
BMW 318 "STANCE" (1999)
BMW 530d "PITSTOP" (2005)
P1TSTOP
25 juli 2007 · 121 Inlägg

Crazy_Vette skrev:
Hmm småpojkar som inte klarar av att hålla bilen på vägen. Tragiskt !!

säger du som inte ens har nån bil att visa på garaget.. va kör du da? en 65hk bil eller?
snacka inte när du inte ens känner personen..

Think Feel Drive
SUBARU
BMW 530d "PITSTOP" (2005)
BMW 318 "STANCE" (1999)
AdamOpel DraMinBil.nu
25 juli 2007 · 1 016 Inlägg

Hurricane skrev:

MrTurbo skrev:

NiclasT skrev:

Men alla gamla gubbar med Corvetter klarar det?

Vad är det för jävla skitsnack?

Var själv ute och körde igår kväll borta vid Stigs Center och man körde verkligen på vattnet, behövs inga hastigheter för att snurra in i räcket...

Hur kör man då? Sakta kanske. Hade de gjort det? Nej...  "Gamla gubbar" läser riskerna bättre thats it....

Hehe fyller själv 30 idag så jag kan bara instämma om gamla gubbar wink

Mest troligt har dom ju inte bara åkt i rätt hastighet med allt i sin ordning,
varför då "rymma" o lämna polarn när man ändå kan skylla på regnet???

Mer troligt är väl att "mjölet inte var så rent i påsen",
men men de är ju bara spekulationer!!

läs tidigare inlägg från crazy. Han smet aldrig. Bilen var högerstyrd och föraren var fastklämmd. Någon mer i bilen fanns alltså inte. Pressen har kass koll jämnt och vill skriva saker som får folk nyfikna.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
StiFf Wankel
25 juli 2007 · 1 080 Inlägg

Crazy_Vette skrev:
Hmm småpojkar som inte klarar av att hålla bilen på vägen. Tragiskt !!

ja för vem som helst kan ju inte ha otur, om man krockar så är man kass förare...........

MDS Västerås
mr_persiano *GULAN*
25 juli 2007 · 647 Inlägg

Skönt att det gick bra med kusinen Crazyarash.

Och ni andra som snackar en massa om att killen inte kunde köra ni kan vara tysta när ni inte varit i samma situation.

MrTurbo Better than God \o/
25 juli 2007 · 1 883 Inlägg

crazyarash skrev:

Katamso skrev:
Kan man inte köra bil, ska man ge fan i det...

så du menar att det bara du som kan köra bil eller.. kom så kommer ja äta upp dig på mindre en 1 sek när ja är upp i 100 så är du kanske uppe i 20 så du förstår skillnad på bilen du verkar inte ha koll på det... ja förstår att du aldrig kommer få sladd med din bil. när du har kommit upp till hästar som 500hk och har bak däck som är 295 bred så förstår du hur lätt det är att få vatten planing.. han körde i 100km/h... nästa gång öppna din käft när du vet nåt. eric krocka med sin skyline i samma väg.. om det är nåt så är du välkomen att skriva till mig.. eller ringa mig...


// Crazy

Men asså. Det är asså BILENS fel? Aha..  Farliga bilar ni har..  *skakar*

Om det går i 50kmh, 150kmh eller 300kmh så är det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Om bilen har 100hkr, 300hkr eller 600hkr ger väl ingen vattenplaning? Det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Om däcken är 175, 225 eller 325 breda spelar väl ingen roll det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Kör man med slitna däck är det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Sedan kan ju alla göra misstag, inget snack om det även jag har / kommer göra misstag i trafiken, men skyll det inte på bilen ffs...


I vilket fall gott att han klarade sig utan allvarliga skador tråkit med bilen men hälsa går ju före...

Senast redigerat av MrTurbo (25 juli 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
P1TSTOP
25 juli 2007 · 121 Inlägg

MrTurbo skrev:

crazyarash skrev:

Katamso skrev:
Kan man inte köra bil, ska man ge fan i det...

så du menar att det bara du som kan köra bil eller.. kom så kommer ja äta upp dig på mindre en 1 sek när ja är upp i 100 så är du kanske uppe i 20 så du förstår skillnad på bilen du verkar inte ha koll på det... ja förstår att du aldrig kommer få sladd med din bil. när du har kommit upp till hästar som 500hk och har bak däck som är 295 bred så förstår du hur lätt det är att få vatten planing.. han körde i 100km/h... nästa gång öppna din käft när du vet nåt. eric krocka med sin skyline i samma väg.. om det är nåt så är du välkomen att skriva till mig.. eller ringa mig...


// Crazy

Men asså. Det är asså BILENS fel? Aha..  Farliga bilar ni har..  *skakar*

Om det går i 50kmh, 150kmh eller 300kmh så är det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Om bilen har 100hkr, 300hkr eller 600hkr ger väl ingen vattenplaning? Det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Om däcken är 175, 225 eller 325 breda spelar väl ingen roll det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Kör man med slitna däck är det ändå FÖRAREN SOM KÖRT FÖR FORT! 

Sedan kan ju alla göra misstag, inget snack om det även jag har / kommer göra misstag i trafiken, men skyll det inte på bilen ffs...


I vilket fall gott att han klarade sig utan allvarliga skador tråkit med bilen men hälsa går ju före...

det är förarens fel men bilen har en STOR betydelse.. och 100km/h på E6 är inte så fort..

Think Feel Drive
SUBARU
BMW 318 "STANCE" (1999)
BMW 530d "PITSTOP" (2005)
Flashrider Drinking Buddy
25 juli 2007 · 89 Inlägg

bla bla nu håller vi sams

Lämna ditt bakomflutna före dej.
loudness
25 juli 2007 · 4 554 Inlägg

MrTurbo skrev:
Hur kör man då? Sakta kanske...  "Gamla gubbar" läser riskerna bättre thats it....

klart dom gör när dom ligger i 60 på en 90 vägwink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang