5570
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

Administratör
11 967 Inlägg
1 augusti 2007
lelleman skrev:
som det skrevs lite tidigare så är det väl google som styr reklamen och betalar myspons de så

Endast den reklam som är markerad med "google-annons" är från google (man kan filtrera bort domäner man inte önskar göra reklam för också) men majoriteten (all just nu) reklam till höger är det jag som har hand om direkt med respektive företag.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 911 Inlägg
1 augusti 2007
nixon89 skrev:
Jag personligen tycker att vi borde utmärka mr decibel på något sätt big_smile när han väl är framme så löser sig allt ^^

Det behövs inte, jag blir glad om ni får tillbaka era slantar wink

5 Inlägg
1 augusti 2007
Ja beställde från ridetech i maj och har fortfarande inte fått nå varor fast dom fått pengar av mig redan(genom kreditor) mail verkar dom inte veta hur dom svarar på,telefon höll jag på som en idiot och försöka få tag dom på,men jag har lyckats prata med nån av stollarna där 2 gånger och blivit lovade nya varor.Men har det kommit nått ännu? Nej.. börjar bli förbannat trött kan jag säga.Kommer jag beställa nått mer från dom framöver? Knappast...
Räknar inte heller med att få tillbaks nå pengar eller varor för den delen.Nästan så att det skulle vara värt att åka till dom och...
Senast redigerat av jimpa77 (1 augusti 2007)

285 Inlägg
1 augusti 2007
Först en stor eloge till Decibel,  sen får jag väl tyvär säga att jag har svårt att förstå hur man kan ingå i ett avtal med ett "bolag" som säger du ska betala för något men inte veta vad. (som jag skrivit innan)
hoppas & tror även att ridetech kommer försvinna iom detta.
för troligen får den här snubben näringsförbud, man lackar ur så när man ser sånt här, får hoppas att polisen för en gångs skulle kan göra sitt.
hade jag råkat ut för detta hade jag personligen åkt iväg till ägaren och bett han slänga upp mina 700 kr sam ersättning för bensin & tid.

en satans jävla Volvo.

Administratör
11 967 Inlägg
1 augusti 2007
Nån som har nummret till den/de bakom myspons.se? Skicka PM till mig.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

381 Inlägg
1 augusti 2007
Tummen upp Decibel för all info och hjälp!!!

Ja dom 700:- tillbaka och ersättning det hade inte varit fel!!! Hoppas dom får så dom tål! Sverker på plus han hade nog slängt både ridethec och my spons i tunnan så de bara hade visslat om det!!

346 Inlägg
1 augusti 2007
prova ringa ridetech samma ägare verkar det som.

346 Inlägg
1 augusti 2007
Nu är iaf dekalart.se och totalljud.se upplysta om denna tråd.

1 741 Inlägg
1 augusti 2007
lelleman här på garaget har fått svar av sin "sponsor" dom var medvetna om hans spons iaf. men vet inte mycket mer än det.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

129 Inlägg
1 augusti 2007
jag gjorde en anmälan mot myspons nyss. polisen sa att vår störta chans är att så många anmälningar görs som möjligt så de får se ett mönster, så ni som blivit av med pengar gör en anmälan.

jo mitt företag är medvetna om mitt "avtal" och de verkar stå god för det

2 911 Inlägg
1 augusti 2007
lelleman skrev:

De förstår jag, det är ju vänner till Ridetech som sponsrade dig.

Verkar vara de enda två som är medvetna om de avtal som skickas ut.
Senast redigerat av Decibel (1 augusti 2007)

160 Inlägg
1 augusti 2007
lelleman skrev:
jag gjorde en anmälan mot myspons nyss. polisen sa att vår störta chans är att så många anmälningar görs som möjligt så de får se ett mönster, så ni som blivit av med pengar gör en anmälan.

ska man bara gå in på polisstationen o göra en anmälan?

för poliserna här i eslöv kommer nog itne bry sig. dom e helt bakom flötet många av dom. big_smile

2 911 Inlägg
1 augusti 2007
Bästa är om ni ringer till polisen i motala och hör vad de gäller, då företaget är därifrån.

129 Inlägg
1 augusti 2007
går att göra vilken station som helst
de skickar anmälan till motala bara och då får de fortsätta därifrån

Golden Gross Owner
312 Inlägg
1 augusti 2007
Fick ett mail om att jag fått sponsorkontrakt med Blueride.

Får se om det blir samma visa som för fler av er.

10 Inlägg
1 augusti 2007
jag ska göra en anmälan ikväll eller i morgon mot myspons då det sponsor avtal jag har fått inte är giltligt då min sponsor inte visste ett dugg om detta. dom ksa även dom göra en anmälan mot myspons i morgon. har ringt min bank o försökt stoppa betalningen till myspons då pengarna inte är dragna ännu

2 911 Inlägg
1 augusti 2007
lelleman skrev:

Massa extra dagar iom. postgång o så, får samma utredare alla anmälningar direkt kan dom agera snabbare också.

129 Inlägg
1 augusti 2007
Decibel skrev:
lelleman skrev:

Massa extra dagar iom. postgång o så, får samma utredare alla anmälningar direkt kan dom agera snabbare också.

det är kanske sant.

5 Inlägg
1 augusti 2007
Decibel skrev:
KHRacing skrev:
Decibel skrev:
Jag fick just ett samtal till firmaluren.

Det var någon som inte var så glad på mina inlägg och hotade med de ena och det andra.
Dom ville att jag skulle radera mina inlägg.

lol

Skojjar du ?

Vill du skriva ner exakt vad som sades är du snäll så alla kan få ta del utav det ?

Förnamn på personen som ringde upp hade inte skadat heller !

hare bäst sålänge

& du, du har PM:

MVH/
.......Kristian

Klanten räknade nog inte med att han ringde genom vår företagsväxel där allt spelas in o läggs som mp3-filer, inte ens skyddat nummer orkade han bemöda sig med.

Får se hur det utvecklar sig om jag ska släppa filen framöver, men just nu håller jag på den om dom får för sig att göra nåt mer.

Jo lägg ut den så får vi höra wink

Saaboholic
3 129 Inlägg
1 augusti 2007
Bojkotta fanskapen smile

Tummen upp för decibel och hans för vår skull positiva snokande hehe wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök