kåpor får torkarfästen v40

Ronnberg
28 juli 2007 · 19 Inlägg

Hej
Behöver lite hjälp med att hitta små plastkåpor som täcker torkar fästena när man tagit bort torkarna, som alltså sitter på stötfångaren.
Volvo hade dom inte som original kan tillägas.

tacksam för svar!

ToXtreme
28 juli 2007 · 3 627 Inlägg

Finns inte att köpa till V40, vill du ha sådana så är det bara att börja plasta wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
dj_padde
28 juli 2007 · 1 813 Inlägg

ta dom som sitter där redan å fyll dom med glasfiberspackel å sen slipa tills det blir snyggt å lacka bara;) kostar ju max 100:- å göra det;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
mecamartin
28 juli 2007 · 115 Inlägg

Jo passar inte några Audi lock där om man har Fas2.. tror bestämt att de gör det

ToXtreme
28 juli 2007 · 3 627 Inlägg

mecamartin skrev:
Jo passar inte några Audi lock där om man har Fas2.. tror bestämt att de gör det

Utan visst moddande? Har jag väldigt svårt att tro, men om man moddar till ett par Audi så visst, då passar de säkert!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
dallelito med lem
28 juli 2007 · 1 147 Inlägg

dj_padde skrev:
ta dom som sitter där redan å fyll dom med glasfiberspackel å sen slipa tills det blir snyggt å lacka bara;) kostar ju max 100:- å göra det;)

smart idé. tycker du ska köra på den

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
mecamartin
28 juli 2007 · 115 Inlägg

http://www.x40nordic.com/viewtopic.aspx?tid=184684



ToXtreme skrev:

mecamartin skrev:
Jo passar inte några Audi lock där om man har Fas2.. tror bestämt att de gör det

Utan visst moddande? Har jag väldigt svårt att tro, men om man moddar till ett par Audi så visst, då passar de säkert!

ToXtreme
28 juli 2007 · 3 627 Inlägg

Okej, du hade rätt tongue Att de skulle täcka hålena tvivlade jag aldrig på, det va själva fastsättningen jag inte trodde funka ihop mä Volvo plasten smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang