Hur träffades du och din partner?

Bettan_Nostdal
16 augusti 2007 · 204 Inlägg

Min största kärlek träffade jag på en fest i Landskrona. Tre fester senare blev vi tillsammans utan att ens veta vad vi hette wink Tre månader senare var vi förlovade och efter 8 månaders förhållande lämnade han mig. Varken han eller jag ångrar någonting i förhållandet och är förtfr nära vänner... Nu är är han dock tillsammans mä min bästis wink

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
Diabel
17 augusti 2007 · 172 Inlägg

Bettan_Nostdal skrev:
Min största kärlek träffade jag på en fest i Landskrona. Tre fester senare blev vi tillsammans utan att ens veta vad vi hette wink Tre månader senare var vi förlovade och efter 8 månaders förhållande lämnade han mig. Varken han eller jag ångrar någonting i förhållandet och är förtfr nära vänner... Nu är är han dock tillsammans mä min bästis wink

Låter som ett seriöst förhållande ...
1. vad är d för förhållande när man inte vet vad den andra heter  ?
2. VEM FAN förlovar sig efter 3 månader ?
tongue


fy va jag låter negativt i den här tråden tongue

Kör du först så väntar jag där framme
Murvald Knegare
17 augusti 2007 · 718 Inlägg

Träffade min brulla utanför busstationen.. Var bekanta sen tidigare och jag stod och väntade på bussen. Hon kom och började snacka med mig och retade mig för jag läspade (hade piercat tungan dagen före). Iallafall vi började smsa, snacka på msn och så. Sen en kväll när jag skulle till samhället frågade jag ifall hon ville följa med ut och hitta på något.. Nu har vi varit tillsammans i 4a månader och 9 dagar.. smile

William 2009-02-20
kimme-320i
17 augusti 2007 · 191 Inlägg

jag å min nuvarande flickvän va på samma fester ett par gånger utan att veta om de, på en fest kom hon fram till mejj å frågade om hon fick ha sin jacka i min väska. (hon kände några av mina kompisar så hon tyckte nog att jag var ofarlig å att jag kunde "vakta" jackan). nån månad senare gick jag å mötte henne å en gemensam kompis till oss(gick ca 7 km), senare började vi umgås allt mer å mer. gjorde slut med hon jag var tillsammans med innan å en månad senare va de jag å min nuvarande. Nu har vi varit tillsammans i ungefär 3 månader.

precision
17 augusti 2007 · 2 652 Inlägg

genom skolan = 1 barn på snart 2år

Golf_bunny The Queen
17 augusti 2007 · 200 Inlägg

Diabel skrev:

Bettan_Nostdal skrev:
Min största kärlek träffade jag på en fest i Landskrona. Tre fester senare blev vi tillsammans utan att ens veta vad vi hette wink Tre månader senare var vi förlovade och efter 8 månaders förhållande lämnade han mig. Varken han eller jag ångrar någonting i förhållandet och är förtfr nära vänner... Nu är är han dock tillsammans mä min bästis wink

Låter som ett seriöst förhållande ...
1. vad är d för förhållande när man inte vet vad den andra heter  ?
2. VEM FAN förlovar sig efter 3 månader ?
tongue


fy va jag låter negativt i den här tråden tongue

Svar på fråga 2!

Ja, min pojkväns syster och hennes pojkvän har vart tillsammans i över 5 år och förlovade sig efter 3 månader och det håller än tongue

Golf Racing*
kyzen
17 augusti 2007 · 88 Inlägg

på lunarstorm av alla ställen, hon kommer från skövde btw ;p

Volvo V50 1.6D Summum Start/Stop MY10
FireTraXX DFFL
17 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

Golf_bunny skrev:

Diabel skrev:

Bettan_Nostdal skrev:
Min största kärlek träffade jag på en fest i Landskrona. Tre fester senare blev vi tillsammans utan att ens veta vad vi hette wink Tre månader senare var vi förlovade och efter 8 månaders förhållande lämnade han mig. Varken han eller jag ångrar någonting i förhållandet och är förtfr nära vänner... Nu är är han dock tillsammans mä min bästis wink

Låter som ett seriöst förhållande ...
1. vad är d för förhållande när man inte vet vad den andra heter  ?
2. VEM FAN förlovar sig efter 3 månader ?
tongue


fy va jag låter negativt i den här tråden tongue

Svar på fråga 2!

Ja, min pojkväns syster och hennes pojkvän har vart tillsammans i över 5 år och förlovade sig efter 3 månader och det håller än tongue

Jag har varit tillsammans med min flickvän i över 3 år och har inga planer på att förlova mig inom en nära framtid.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Darkie dARKiE
17 augusti 2007 · 5 031 Inlägg

kyzen skrev:
på lunarstorm av alla ställen, hon kommer från skövde btw ;p

lunar här med ;D höhö. 1 år i oktober

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
17 augusti 2007 · 5 042 Inlägg

Casanova här tongue
Nee men offtast på krogarna/nattklubb
En gång när jag var mindre ca 12 år snodde jag min bästa väns tjej haha. Han blev as sur på mig i 2 dagar sen var vi vänner igen å umgicks fast jag var ihop med henne tongue
Mobbar honom än idag för det xD Hade han gjort så mot mig hade jag nitat honom tongue

C H E V R O L E T <3
Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
17 augusti 2007 · 327 Inlägg

Audikrille skrev:
Började maila med min nuvarande flickvän på någon sida.
Inne på sjätte året och första tösen.
Så kan det gå..

Grattis vad kul, stolt förstår jag. smile

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
TRYIT Teddan
17 augusti 2007 · 2 495 Inlägg

jag träffade min nuvarande tjej genom hennes bästis, som jag var tillsammans med då hehehe.

funkade ju skit bra å ragga på brudens polare .. det är 7år sedan vi är fortfarande tillsammans å dom hatar varandra fortfarande HAHAHA

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Forza_740 Hardstyle forever <3
16 mars 2008 · 522 Inlägg

Jag blev kontaktad på internet av en tjej och hon frågade chns på mig på och då svarade jag och då blev vi ihop då, och vi är fortfarande tillsamman. Det är den bästa kärleken jag har haft under hela mitt liv, och vi har varit ihop i ett år

Senast redigerat av Forza_740 (20 maj 2008)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
decib3L Körv
16 mars 2008 · 3 535 Inlägg

Oj vad seriöst det låter..

Truckdriving Man
klimpan
16 mars 2008 · 2 600 Inlägg

ha varit ihop me en tjej i hela mitt liv =/ och det va på lågstadiet tongue hoppas man träffa nån snart känner sig så ensam nu för tiden.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Lady_Milla Alecci's fästmö
16 mars 2008 · 708 Inlägg

Träffade min kille här inne...komentaren snygga baklyktor..sen att jag skrev i fel här och la upp i fel forum så han flyttade de sen fortsatte vi prata tongue och ha varit ihop i ca 1 ½månad nu

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Karlzzon The One Evolution
16 mars 2008 · 1 627 Inlägg

en annan har alltid varit singel verkar alldrig hitta nån

Fäll ner pungen och landa
Muttley
16 mars 2008 ·

via internet sen träffades vi irl. och snart varit tillsammans i 2 år

m1ck3h
18 augusti 2008 · 280 Inlägg

Vi börja faktiskt prata här för typ 6 månader sedan pga av vi bodde i samma by men aldrig sett var andra smile sen har vi kört förbi varandra nu men aldrig reagerat . har hållt kontakten på garaget och msn .

så för ett litet tag sedan var det dag tyckte jag tongue

Ja då fråga jag om vi skulle träffas ! OCh vips så är vi ihop:)

Felax
18 augusti 2008 · 1 963 Inlägg

På en fest hon hade spanat in mig några år tidigare och hört massa goa rykten om mig mohaha!
Så träffades vi o blev ihop o de har varat i 2 år o snart 8 månader=)

Men are not born - Men are made
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang