Hur träffades du och din partner?

Rushman Evolution Garage
26 augusti 2008 · 1 299 Inlägg

Tiger1978 skrev:
Körde på min med moped för 13 år sedan, på torsdag gifter vi oss..

Haha kungligt, ska mata ner nån me 740:n å hoppas!

Sky´s the limit...
MrLego Volvonörd
26 augusti 2008 · 1 187 Inlägg

Rushman skrev:

Tiger1978 skrev:
Körde på min med moped för 13 år sedan, på torsdag gifter vi oss..

Haha kungligt, ska mata ner nån me 740:n å hoppas!

Passa lacken tongue haha

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
MrLego Volvonörd
26 augusti 2008 · 1 187 Inlägg

Jag träffade min Linda på jobbet för ett år sedan men inget uppstod då, sen etanolkonverterade hennes x min bil å vi vart lite närmare sen en kväll i Hudik sa det pang från Amor för 1 månad sen å sen dess har det gnistrat om oss, så hon flyttade från han till mig för 2 veckor sedan efter jag gjort slut med min dåvarande flickvän. Men men det går inte alltid som man tänkt sig.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
linda_xtravagant
26 augusti 2008 · 116 Inlägg

träffade min då ja gick i 8an å han i 9an... där vi sedan blev tillsammans me varandras bästa vänner,,, problemet var ju att vi båda visste att det egntligen skulle vara vi 2..efter tio års vänskap blev det jag och han och har varit så i 3,5 år snart...tongue

Lika Barn Leka Bäst..
Mitsubishi Eclipse "LINDAZ" (1999)
IceEyes Varningar: För många..
27 augusti 2008 · 2 552 Inlägg

Jag träffade min tjej genom att hålla på med hennes kompis innan tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Xtravagant 1337
27 augusti 2008 · 1 343 Inlägg

linda_xtravagant skrev:
träffade min då ja gick i 8an å han i 9an... där vi sedan blev tillsammans me varandras bästa vänner,,, problemet var ju att vi båda visste att det egntligen skulle vara vi 2..efter tio års vänskap blev det jag och han och har varit så i 3,5 år snart...tongue

Japp så är det.. Och jag älskar henne mer för varje dag!
Allt som behövs ibland är lite vilja så går det att lösa det mesta.
tongue

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
LillaHjartat Linuz<3
27 augusti 2008 · 42 Inlägg

Hmm..
Jag och min nyvarande pojkvän har träffats flera gånger i samma umgänge, men aldrig pratat med varandra.. Och så har de varit i över ett år..
Men till slut så tog han faktiskt kontakt med mig här, över garaget..
Sen ledde de nu till att vi blev tillsammans nyligen ^^ smile

Kärlek växer inte på träd, de byggs i japan ;) | Linuz<3
Pikey
27 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

Lång historia: När jag gick i 6an för 6 år sedan så spana jag som fan på henne, visste inte vad hon hette utan kallade henne för "hon den snygga". Hon gick då i 7:an.
Jag spanade som fan på henne genom ett fönster då hon gick in i matsalen tidigare än mig.
Jag skaffade mig hennes nummer genom en riktigt fjant som gick i hennes parallel klass.

Jag skickade sms som fan hela sommaren mellan 6an och 7an sen dog det ut lite pga en annan tjej.
Sen återupptog jag det när jag börjat 7an.
Jag vågade inte prata med henne i skolan så jag och en kompis som hade moppekort tog moppen till henne mitt i natten och pratade med henne i drygt 3 timmar.

Så höll vi på 3 ggr sen skicka vi sms och pratade efter det men bara i telefon.
Sen en dag när hon sov över hemma hos mig så fick hon liksom dra ur orden på mig för jag ville
fråga om vi var ihop och då svarade hon ja.

Sen var vi ihop i 5 år och nu är det lite sisådär, tagit slut en massa gånger pga olika saker som är privata.

Kan säga att jag aldrig tyckt om en person som henne.

R.I.P. Michael Jackson!
eldiablo666 im a good old rebel
27 augusti 2008 · 46 Inlägg

för snart exakt 2 år sedan skulle jag köra 2 polare te grannbyn,,(uddevalla)men vi missade bilfärjan så jag tänkte va fan vi kör runt,,väl borta i en håla som heter brastad va jag tvungen att tvärnita då bilen framför mig hängde sig på bromsarna av nån andledning,bakom mig hör jag ett jävla skriande ,jag ser i inre backspegeln att det kommer en vit bil med as hög fart mot mig,den vita bilen får ej stopp utan dönar rätt in i arslet på min bil som jag för övrigt ägt i 5 dagar,jag kliver ur och där står e mkt charmig tjej och 2 skarja ungar,,dagen efter skrev vi lite papper och på den vägen va det vi träffades,,p,s det skulle kosta över 35000:- att laga min bil efter detta,,,sålde skiten,,,,

im a good old rebel,i piss barbwire
Audi 100 2.0e "vita faran" (1990)
Joqe
28 augusti 2008 · 123 Inlägg

Träffade min flickvän när jag gick på högstadiet, jag gick i nian och hon i sjuan.. Jag visste inte vad hon hette, så jag kallade henne "Den snygga sjuan" (haha!) när jag snackade om henne med mina kompisar. Hon märkte nog blickarna jag gav henne för efter ett tag så tog hon kontakt med mig på lunarstorm och vi började snacka och träffas.

Nu har vi varit tillsammans i 4 och ett halvt år och allt är kanon mellan oss! smile

Pikey
28 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

Decibel skrev:
TV4;as text-tv chatt för 10 år sedan
Still going strong och nyss landat tvillingar som utökning.

Mes annorlunda sättet? tongue

R.I.P. Michael Jackson!
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
28 augusti 2008 · 560 Inlägg

Träffades genom garaget, tack vare kärleken till samma bil wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Founder
28 augusti 2008 · 1 414 Inlägg

Jag träffade min Johanna på Lunarstorm av alla platser =P Efter några veckor av mess o msn o sms så skulle jag ner till Göteborg för att flyga på eftermiddagen o hade inget att göra på förmiddagen så vi bestämde för att träffas... åkte in till stan, gick på promenad längs kusten. När jag skulle åka fick jag en kram och efter drygt en timme ett sms där det står "Jag tycker om dig"... Det va min lyckligaste dag. Några dagar senare va vi ett par, detta va drygt 4,5 år sedan smile

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Bilgalningen Bildelsskruvare
28 augusti 2008 · 255 Inlägg

Ja träffa min gubbe på Nightlife. På min pressentation hade ja skrivit:
- Till alla ensamma grabbar... Ta å knulla en ko i nosen, då blir ni slickad på pungen samtidigt.
Token min såg det när han kiakde på min sida en gång, tog å svara på det å skrev att de va jäkligt svårt att springa efter kossorna i hagen me blå-stånd å byxena nere vid knäna. Efter ett tags kontakt via dator/msn, sms....... Så blev de som de blev, å de blev vi, å är det fortfarande smile

My life, My mess
945_turbo
28 augusti 2008 · 112 Inlägg

jag träffade  min över  nätet  på spray date  vi satt och prata ett par månader sen börja vi  träffas och gjorde det regelbundet idag  är vi gifta sedan den 7 juni och började  prata  i januari

pimpad740
28 augusti 2008 · 812 Inlägg

Gone-in-60-sec skrev:
"U CANT BUY TASTE *pekar på volvos med osthyvlar*"

"Att äga en volvo är som att sätta på sin mormor.
Säkert skoj, men vem fan vill göra det egentligen?"

"Anti-volvo"   så mycket volvo hat.. mad ni är nog bra männsikor innerstinnerst inne... de tror jag faktiskt..  smile

säger hon som åker 945a?!

man lever bara en gång..
Volvo 762 T5R "2dr Widebody" (1985)
jenni_112
5 september 2008 ·

min nuvarande kille som jag bor tillsammans med å har barn med träffade jag genom hans syster...
hans syster å jag gick gymnasiet tillsammans men umgicks aldrig förränns jag gått ur gymnasiet och hon fyllde år å bjöd mig för hon tyckte att jag skulle komma tillsammans med mitt ex å bli tillsammans med honom...men det hade inte jag planer på *ler*
sen träffade jag hennes bror ett par gånger tongue

Smajly
5 september 2008 · 3 059 Inlägg

945_turbo skrev:
jag träffade  min över  nätet  på spray date  vi satt och prata ett par månader sen börja vi  träffas och gjorde det regelbundet idag  är vi gifta sedan den 7 juni och började  prata  i januari

Träffades ni regelbundet idag?
Ja de måste vara ett supernice förhållande.. !
Gifta sedan 7 Juni
Började prata i Januari

Blev det inte lite tyst och tråkigt??


roll

SoL Eigenbrötler
5 september 2008 · 1 237 Inlägg

Hon (WiKKi) var ihop med min kompis i några år, och vi var alla bra vänner tills, hon ledsna på honom och hans beteende och gjorde slut, och jag ledsnade på min dåvarande tjej och gjorde slut, sen efter ett tag blev vi (Jag och WiKKi) ihop istället big_smile

vi har vart ihop i snart 2 år, men vi har känt varandra i snart 5 år, och vi köpte ett hus tillsammans förra året och allt är asbra big_smile

så om ni har svårt att hitta tjejer, ta nån som är nära till hands, det funkade ju för oss... hehe big_smile

(jag tar inte ansvar för eventuella konflikter som kan uppstå mellan er och era vänner)

och till er som säger "vänner är viktigare än brudar" GO FUCK YOUR FRIENDS THEN wink

näe men allvarligt, livet går i stora drag ut på att fortplanta sig, och det känns enklare att göra det med en sambo av motsatt kön, i jämförelse med en vän av samma kön big_smile




och eftersom många är så jävla känsliga och inte fattar ironi/sarkasm/skämt så passar jag på att be om ursäkt till de som blev upprörda över mitt inlägg.

* jag vill påpeka att ovanstående text är mina åsikter och mina tankar och det betyder inte att hela världen tror/tycker som jag.
Utan det är bara jag som tycker som jag, och ingen ska ens uttala sig om vad jag ska tycka är rätt eller fel, det avgör jag, och eventuellt lagen.

Senast redigerat av Solstice (5 september 2008)

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
Aga_Diff Bärs!
5 september 2008 · 3 456 Inlägg

eehm... "to nasty to tell" faktiskt... tongue

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang