Raceade med en Ferrari 360 challenge idag!

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

väntar spänt på förklaringen till att jag e en wannabe  big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
262turbo
14 september 2007 · 1 004 Inlägg

såg filmen nu smile vet inte om man drar
någon när man ligger bakom i flera minuter och sen kommer förbi när pizza räsern går in i höger filen smile eller?

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

koukou kouku *tittar* va e hardjim ??

Blev det svårt nu när du inte kan motivera din wannabe komentar till mig  ?

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

BEATNIK skrev:
väntar spänt på förklaringen till att jag e en wannabe  big_smile

Varför bryr du dig enns? Han har ju redan bevisat sin glappkontakt där uppe..

Köpes:
18T Turbo
Ashra
14 september 2007 · 346 Inlägg

Han rensar nog sin gästbok igen nu. han spammade andras sedan tar han bort alla inlägg i sin egen =P

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

pwei skrev:

BEATNIK skrev:
väntar spänt på förklaringen till att jag e en wannabe  big_smile

Varför bryr du dig enns? Han har ju redan bevisat sin glappkontakt där uppe..

För skojs skull vill veta varför en så högt respekterad grabb med en bil som e lika snabb som en modena kallar MIG för wannabe big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
tobo
14 september 2007 · 101 Inlägg

satan va dum han e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

BEATNIK skrev:

pwei skrev:

BEATNIK skrev:
väntar spänt på förklaringen till att jag e en wannabe  big_smile

Varför bryr du dig enns? Han har ju redan bevisat sin glappkontakt där uppe..

För skojs skull vill veta varför en så högt respekterad grabb med en bil som e lika snabb som en modena kallar MIG för wannabe big_smile

Men varför sitter du och hugger i denna tråden?
Då blir du en wannabe för du vill ju bara ha uppmärksamhet.
och ja, jag kallade den min tråd för jag skapade den.
bara tre personer som sitter och klankar ner på mig hela tiden gör ju att intresset minskar.
Så har jag ett jobb också så jag kan itne sitta vid datorn hela tiden, nu ska jag äta middag t ex.
Konstig att ni inte har bättre för er.

Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

^^ bra förklaring till att ja e en wannabe. Jag säger sanningen i ett roligt ämne, där en grabb påstår att han kör ifrån/hänger på en modena,trots att filmen klart visar hur modenan leker med dig gång på gång, sen säger du jag kom om han, ja det gjorde du , men efter han va nere i 70 km med sin bil å du laddade på för fullt, det kallar inte ja att dra något. Occh varje gång han kör om så blir han en flugskit p din ruta, men du förstår inte trots va alla säger till dig, visst du kanske upplevde det som att du "hängde" på men tyvärr så gjorde du det inte och kommer aldrig göra m den bilen som den e nu.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

Ashra skrev:
Han rensar nog sin gästbok igen nu. han spammade andras sedan tar han bort alla inlägg i sin egen =P

Känner igen det, jag frågade varför det stog "spöade" i bilden med ferrarin och hans 3000GT... Då hade han precis redigerat den och skrev tebax.

"Vem sade spöade da? det är en kul grej att komma om iallafall. "

Sen drog jag parlellen med F1 bilen.. och fick som svar..

"Men säg tillen f1 bil att det är race först då och se om du hänger på han. "

Ja jisses...

Köpes:
18T Turbo
Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

bra, du har helt rätt. nej han stod ju stilla när jag kom om. vi raceade aldrig jag bara hittade han på gatan och gled efter på 6an när han körde om några bilar sedan maxade jag min bil när han tvärnitade så att jag kom om honom. min bil är helt värdelös och kan inte hinna med någon bil överhuvudtaget. så jag får nog ställa av den nu och börja cykla.
Får väl även ta bort videon och bilen från denna sidan så kanske DU beatnik och ni andra som BARA gnäller blir glada tillslut. jag lever ju för att behaga er, det vet ni juh.
Nu måste jag faktiskt jobba så jag kan inte svara mer på nån timma eller så. Hoppas ni klarar er tills dess.

mojja
14 september 2007 · 41 Inlägg

BEATNIK skrev:
koukou kouku *tittar* va e hardjim ??

Blev det svårt nu när du inte kan motivera din wannabe komentar till mig  ?

Jag kan om inte trådskaperen kan.. Du e en jobbig individ som ifrågasätter allt för att få lite uppmärksammhet. För lite kärlek hemifrån kan var en anledning?

Du drar upp vilka bilar du kört o.s.v. för att du tror att folk ska bli avundsjuka:(

Min personliga uppfattning om dig är att du är en bortskämmd liten snorunge som inte fått någ med kärlek och måste hävda dig o skapa irritation för att få lite uppmärksammhet som du verkar sakna.


Till trådskaperen:

Ledsen men din bil är inte på något vis i klass med ferrarin varken prestanda mässigt eller status mässigt.

Den går bra men att säga att den drog en ferrari var lite väl att ta i. Hoppas att du någon ggn mognar och inser att man inte kan räkna en vinst när man ensam tävlar.
Måste vara två som tävlar för att en ska vinna. Han visade klart och tydligt var skåpet skulle stå 3ggr under filmens ggn. Att du drar honom när han slutat rejsa innebär inte för någon på detta forum att du dragit en ferrari.

Du har annars en shysst kärra som piskar det mesta av dom som kritiserat dig.
Skulle gärna köra mot dig med min e46 turbo. Skulle någ vara ett ganska kul och jämnt rejs.


//mojja

Senast redigerat av mojja (14 september 2007)

pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

Om du bara kunde erskänna att du blev frånåkt skulle den diskussion va över.

Senast redigerat av pwei (14 september 2007)

Köpes:
18T Turbo
Edman Busdriver
14 september 2007 · 389 Inlägg

Dom skriker "haha ÄGD" och "vi knullade han som inget ju" när inget av detta händer i filmen kan man ju undra om dom käkat LSD innan dom satte sig i bilen.

Senast redigerat av Edman (14 september 2007)

Jimm
14 september 2007 · 1 661 Inlägg

mojja skrev:

BEATNIK skrev:
koukou kouku *tittar* va e hardjim ??

Blev det svårt nu när du inte kan motivera din wannabe komentar till mig  ?

Jag kan om inte trådskaperen kan.. Du e en jobbig individ som ifrågasätter allt för att få lite uppmärksammhet. För lite kärlek hemifrån kan var en anledning?

Du drar upp vilka bilar du kört o.s.v. för att du tror att folk ska bli avundsjuka:(

Min personliga uppfattning om dig är att du är en bortskämmd liten snorunge som inte fått någ med kärlek och måste hävda dig o skapa irritation för att få lite uppmärksammhet som du verkar sakna.


Till trådskaperen:

Ledsen men din bil är inte på något vis i klass med ferrarin varken prestanda mässigt eller status mässigt.

Den går bra men att säga att den drog en ferrari var lite väl att ta i. Hoppas att du någon ggn mognar och inser att man inte kan räkna en vinst när man ensam tävlar.
Måste vara två som tävlar för att en ska vinna. Han visade klart och tydligt var skåpet skulle stå 3ggr under filmens ggn. Att du drar honom när han slutat rejsa innebär inte för någon på detta forum att du dragit en ferrari.

Du har annars en shysst kärra som piskar det mesta av dom som kritiserat dig.
Skulle gärna köra mot dig mot min turbo konveterade m3 e46a. Skulle någ vara ett ganska kul och jämnt rejs.


//mojja

bra svar. Jag har faktiskt sagt att hans bil var snabbare, men det va skönt att ens kunna hänga med, har även sagt att hanskulle vinna lätt på en bana.
Och ja, det va dumt att säga att jag dratt han, men vi sade att vi raceade och jag kom först fram. anledningen var att han var mer rädd om sin bil. det smällde i vägen. så sade han att han fick stenskott av mig med efter. Jag fick en hel del av han med faktiskt. Men jag tyckte det va skoj.
undrar om inte många bilentusiaster också skulle tyckt det.
MVH

Senast redigerat av Hardjim (14 september 2007)

pwei Mr.
14 september 2007 · 253 Inlägg

mojja skrev:
Du har annars en shysst kärra som piskar det mesta av dom som kritiserat dig.

//mojja

Det här är också något jag stör mig på, vad har det med någonting att göra om han drar de bilar som kritiserar honom.. Tråden handlar om hur han blir frånåkt av en ferrari och vägrar erskänna det. Inte om hur han skulle dra mig eller någon annan.. Bara hans 3000gt vs ferrarin..

Köpes:
18T Turbo
mojja
14 september 2007 · 41 Inlägg

pwei skrev:

mojja skrev:
Du har annars en shysst kärra som piskar det mesta av dom som kritiserat dig.

//mojja

Det här är också något jag stör mig på, vad har det med någonting att göra om han drar de bilar som kritiserar honom.. Tråden handlar om hur han blir frånåkt av en ferrari och vägrar erskänna det. Inte om hur han skulle dra mig eller någon annan.. Bara hans 3000gt vs ferrarin..

Säger han som drog upp det ena efter det andra o.t i detta ämne.
Vet inte om du försöker vara inställsamm gentiomt "presidenten" o få lite plus påäng där i hopp om att få lite kontakt med det motsatta könet eller om det e enbart för att mitt svar inte passar dig.

Skriver som alla andra att det var att ta i av trådskaparen att skriva i topic att han drog ferrarin o att han motbevisat sig själv.

Men rena fakta talar om att han drar dom mesta i denna tråd som skrivit en massa elaka och idiotiska kommentare där iblanb "president" som gjort personliga påhopp o kallat trådskaparen efterbliven.

//mojja

Senast redigerat av mojja (14 september 2007)

Alecci
14 september 2007 · 2 014 Inlägg

Tråden låst eftersom folk inte kan hålla en hyfsad ton vare sig de är överens eller ej, trots att Chrizz tidigare påpekat detta.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang