Någon som fotar i linköping ?

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

vill ha bilen fotad när den rullar på vägen, kanske finns någon i linköping som e duktig på det och vill göra det för skoj skull ??

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Turbomatte Lackerare/Rekondare
14 september 2007 · 834 Inlägg

Har en kompis i mjölby som är grymmt duktig, det är han som tagit bilderna på bmw:n. Kan höra med honom om han vill göra ett försök^^

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Turbomatte skrev:
Har en kompis i mjölby som är grymmt duktig, det är han som tagit bilderna på bmw:n. Kan höra med honom om han vill göra ett försök^^

OK , för det e väl lite spec när bilen rullar å så va jag har förstått , min flicvän tog lite bilder men det blev inte bra, men hör gärna med han.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
firefreak Eldknast
14 september 2007 · 915 Inlägg

BEATNIK skrev:

Turbomatte skrev:
Har en kompis i mjölby som är grymmt duktig, det är han som tagit bilderna på bmw:n. Kan höra med honom om han vill göra ett försök^^

OK , för det e väl lite spec när bilen rullar å så va jag har förstått , min flicvän tog lite bilder men det blev inte bra, men hör gärna med han.

Går att lösa hyffsat i photoshop dessutom. Inte helt perfekt men oftast tillräckligt för att det ska bli lite wow-faktor över bilderna.

Allt ni behöver är en kamera där ni kan ställa slutartiden så borde det inte vara nått problem.

Lite långt till skåne annars kanske... hehe...

Tiden är rolig när det går fort... :)
D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

firefreak skrev:

BEATNIK skrev:

Turbomatte skrev:
Har en kompis i mjölby som är grymmt duktig, det är han som tagit bilderna på bmw:n. Kan höra med honom om han vill göra ett försök^^

OK , för det e väl lite spec när bilen rullar å så va jag har förstått , min flicvän tog lite bilder men det blev inte bra, men hör gärna med han.

Går att lösa hyffsat i photoshop dessutom. Inte helt perfekt men oftast tillräckligt för att det ska bli lite wow-faktor över bilderna.

Allt ni behöver är en kamera där ni kan ställa slutartiden så borde det inte vara nått problem.

Lite långt till skåne annars kanske... hehe...

Jo jag vet men vi har ingen bra camera hmm
tyvärr...sen kan ingen av oss PS heller tongue

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Turbomatte Lackerare/Rekondare
14 september 2007 · 834 Inlägg

BEATNIK skrev:

Turbomatte skrev:
Har en kompis i mjölby som är grymmt duktig, det är han som tagit bilderna på bmw:n. Kan höra med honom om han vill göra ett försök^^

OK , för det e väl lite spec när bilen rullar å så va jag har förstått , min flicvän tog lite bilder men det blev inte bra, men hör gärna med han.

Ska snacka med honom åter kommer i pm när detta har skett

//mattias

D-No Avstängd
14 september 2007 · 658 Inlägg

Turbomatte skrev:

BEATNIK skrev:

Turbomatte skrev:
Har en kompis i mjölby som är grymmt duktig, det är han som tagit bilderna på bmw:n. Kan höra med honom om han vill göra ett försök^^

OK , för det e väl lite spec när bilen rullar å så va jag har förstått , min flicvän tog lite bilder men det blev inte bra, men hör gärna med han.

Ska snacka med honom åter kommer i pm när detta har skett

//mattias

OK tack

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
AudiS LicensSvetsare
14 september 2007 · 280 Inlägg

Lite off topic men hittade en sida, kunde vara tufft men en sånhär bild på bilen( när man väl har en bra bild)

http://www.pixelfotodesign.se/

Slår man yxan i båten får man ro som fan!
Audi S3 (2000)
D-No Avstängd
16 september 2007 · 658 Inlägg

roll

Senast redigerat av BEATNIK (16 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
cuppre negativ..
16 september 2007 · 167 Inlägg

snacka med caffe.. han heter så här på garaget..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
16 september 2007 · 4 418 Inlägg

Då får komma upp till Stockholm ist big_smile

pwei Mr.
17 september 2007 · 253 Inlägg

Funtar på att dra ut och fota lite bil snart, är du riktigt snäll får du kanske hänga med.. Även andra intresserade får givetvis hänga på wink Blir så fint nu när hösten på på G, alla färger i träden o såååååååå...

Köpes:
18T Turbo
D-No Avstängd
17 september 2007 · 658 Inlägg

pwei skrev:
Funtar på att dra ut och fota lite bil snart, är du riktigt snäll får du kanske hänga med.. Även andra intresserade får givetvis hänga på wink Blir så fint nu när hösten på på G, alla färger i träden o såååååååå...

Jag vill ha min fotad när den rullar, kan du ?

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
pwei Mr.
17 september 2007 · 253 Inlägg

Jag kan fota på alla rullar..

Köpes:
18T Turbo
Sebee
20 september 2007 · 6 Inlägg

Hahha, ja kan fota på alla rullar..   Klockren! wink


Jo ja fotar oxå en del, har inte testat rullande foto än men det borde inte vara allt för svårt. En bil med mjuk fjädring o nån som kör vettigt så kan man ju ligga i bagaget o fota din bil! :> Kanske inte fota i stan då direkt.. 

Bor i Mjölby, va på Mantorps-träffen i helgen så du kanske känner igen mej. Ja e inget proffs men kanske kan få till nåt endå, bara säga till om du är intresserad! Det blir ju billigt då wink

// Sebee

come join the darkside we have cookies!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang