folk har råd och köpa dom, men kan inte köra dom

JonasPLind
16 september 2007 · 820 Inlägg

Westher skrev:

wh0re skrev:

Westher skrev:

HAHAHAHA!!!!! Så jag är en stor kärring nu bara för jag vet att jag har mina begränsningar och inte vill sätta bilen i diket? Whoooooookey lol

jaa. läste du inte mitt inlägg? wink
Det var mer så att man gärna tänjer lite på gränserna när man sitter i den bilen jämfört med vad farfar gör i sin Golf smile

Joo det är klart att man gör det..men en som har lite bakom skallen vet på ett ungefär var han/hon har sina begränsningar och lägger av innan han/hon sitter i diket eller rivit grannens träd! Så slipper man ju all det dyra med att reparera bilen!
Och varför har vi en dag på kinnekulle tex...där kan man ju ta och tänja på gränserna tills du sitter i räcket...men det drabbar ju förhoppningsvis ingen annan än dig själv !

Fast alla bra förare har kört av vägen ändå skulle jag tro smile

engineaddict
16 september 2007 · 1 060 Inlägg

Kolla denna länken http://www.wreckedexotics.com/

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
Muppsi Bessewisser
16 september 2007 · 556 Inlägg

Almen_88 skrev:

hampe4pet skrev:
Hur många ferrari bilar har vart i diket mån tro....?

säkert en hel del, men hur många Volvos har inte vart ner och vänt i diket?

Men sammtidigt går det juh 50 000 volvos på en ferrari tongue
OBS siffran kanske inte stämmer tongue

//SkyNard

How low
Lardi SQ
16 september 2007 · 1 343 Inlägg

synd på en sån kärra, tokfräsch annars!

Ljudnörd!
barta
16 september 2007 · 56 Inlägg

Jävligt synd på en sån bil. kunde gett den till någon i stället wink

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR
Mäki Långsam Perfektionist
16 september 2007 · 4 800 Inlägg

Westher skrev:
dock inte volvon går lika fort...kan man nog ha minst lika roligt i den ! cool

Öhrm. Jag hade nog haft roligare i en Ferrari än en Volvo, det är då ett som är säkert.! tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
16 september 2007 · 5 042 Inlägg

håller med Mäki.
Volvo kommer alltid kännas som en tung lastbil ....

C H E V R O L E T <3
Galad8
16 september 2007 · 1 997 Inlägg

AHAHAHAHA. Ja ställer den där eller hur var de nu? lol tongue

Senast redigerat av Galad8 (16 september 2007)

Sushikocken Sleeper
16 september 2007 · 3 084 Inlägg

LÅTER SOM AVUNDSJUKA! Dem kör väl lika bra som dem flesta andra? vad säger att just ni kör så mycket bättre som kör en 740 som toppar 140 på 2mils raka... det är ju lite skillnad att köra i 300!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
FireTraXX DFFL
16 september 2007 · 9 020 Inlägg

Sushikocken skrev:
LÅTER SOM AVUNDSJUKA! Dem kör väl lika bra som dem flesta andra? vad säger att just ni kör så mycket bättre som kör en 740 som toppar 140 på 2mils raka... det är ju lite skillnad att köra i 300!

Jag säger detsamma.

FireTraXX skrev:
Suck, jag känner en svag doft av avundsjuka ala sverige här.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Jimm
17 september 2007 · 1 661 Inlägg

Westher skrev:

wh0re skrev:

Westher skrev:

HAHAHAHA!!!!! Så jag är en stor kärring nu bara för jag vet att jag har mina begränsningar och inte vill sätta bilen i diket? Whoooooookey lol

jaa. läste du inte mitt inlägg? wink
Det var mer så att man gärna tänjer lite på gränserna när man sitter i den bilen jämfört med vad farfar gör i sin Golf smile

Joo det är klart att man gör det..men en som har lite bakom skallen vet på ett ungefär var han/hon har sina begränsningar och lägger av innan han/hon sitter i diket eller rivit grannens träd! Så slipper man ju all det dyra med att reparera bilen!
Och varför har vi en dag på kinnekulle tex...där kan man ju ta och tänja på gränserna tills du sitter i räcket...men det drabbar ju förhoppningsvis ingen annan än dig själv !

Jag kan ju av egen erfarenhet berätta att det är mycket lättare att överskatta sig själv i en snabb bil än i en långsam. Destu bättre acc man har destu 17 000 gånger tidigare måste du bromsa eftersom det genast blir sådana hastigheter som dem flesta bara kommer upp i på motorväg i medvind på 10min.

Bjork OEM <3
17 september 2007 · 6 957 Inlägg

Eisenhut skrev:
Skillnaden är väl att Volvo är betydligt långsammare och borde då inte hamna där så ofta som en Ferrari. wink

Kan ju vara svårt när en del Volvos har lika bra väghållning som en skokartong!

OEM <3
kohler
17 september 2007 · 671 Inlägg

Eisenhut skrev:
Kan ju vara svårt när en del Volvos har lika bra väghållning som en skokartong!

nää inte en till kasta paj tråd!

barta skrev:
Jävligt synd på en sån bil. kunde gett den till någon i stället wink

ser väl inte så kraschad ut? en framvagnsinställning bara så kan man ut gasa igen wink

Second is the first loser
Akka
17 september 2007 · 1 174 Inlägg

Vafan spelar det för roll? deras liv, deras pengar...

-Mike- Stolt tvåbarnsfar
17 september 2007 · 548 Inlägg

Hehe Dessa trädkramare! Är det den nya Skogsmaskinen måntro! Gillar kortet där strålkastaren ligger typ 20 meter framför bilen! Det behöver ju inte vara så att det var förarmisstag! Kan ju ha varit så att ngn gick/åkte ut framför bilen och han valde att rädda livet på den som gjorde detta genom att väja och satte bilen i ett träd! Eller var det så att han inte kunde hantera bilens krafter då den väger väl inte mer än att man slänger upp den på ryggen!

-Mike-
BMW 320i (2003)
moose46019 study
17 september 2007 · 772 Inlägg

sossesarna säger till om inköp.
jag säger bara sköt dit passar det sig inte kan man fly till ideal landet Ryssland.

ni har inte tänkt på att det bara står om när det är dyra bilar inte när det är en risigt 740 som har gjort något.
jag skulle säga så här hellre att en Ferrarin som kör i 200 än att en 740 eller någe annat ligger och kör i 130 för det första så klara Ferrarin av att bromsa ner snabbare än 740 eller någe annat. nog alltid lika illa men i alla fall

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang