fuck!! hur skall jag göra har blivigt erbjuden jobb!!

Tom Darth Vader
21 september 2007 · 1 644 Inlägg

Go for it!
Se bara till att göra det du ska så vill de säkert ha dig, efter 6 månader lär du lärt dig allt som det arbetet går ut på och på så sätt vara duktig på det.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
moose46019 study
22 september 2007 · 772 Inlägg

jag skulle ha tagit det på en gång. varför inte och de kommer troligtvis att rivas med dig.
go for it tiger.

Erick
22 september 2007 · 4 767 Inlägg

Satsa, ta det nya jobbet! Man måste våga lite för att klättra i karriärsstegen och i lön smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
ghost_boy83 CREW
23 september 2007 · 2 594 Inlägg

Snoppen skrev:
Hade det inte varit för den otroligt omogna topicen hade jag gett dig ett seriöst svar.
FUCK!!!!!1111

eehh och det ska komma från nån som heter snoppen ??  hahah tönt tror inte du skulle kunna ge ett seriöst svar en om du ville

till er andra tack för ett bra stöd tror jag ska chansa smile

ScottaN Medlem 5280
23 september 2007 · 552 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

Snoppen skrev:
Hade det inte varit för den otroligt omogna topicen hade jag gett dig ett seriöst svar.
FUCK!!!!!1111

eehh och det ska komma från nån som heter snoppen ??  hahah tönt tror inte du skulle kunna ge ett seriöst svar en om du ville

till er andra tack för ett bra stöd tror jag ska chansa smile

Haha riktigt bra svar!

MKarlsson Tunnelmaster
23 september 2007 · 348 Inlägg

Har inte orkat läsa alla svar. Men har du skött dig på det nuvarande jobbet och dom tycker om dig så är det nog inte så svårt att komma tillbaka. Säg att du blivit erbjuden ett nytt jobb som du vill testa.

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang