Tatuera vad?

Daaze Rent A Retard !
26 september 2007 · 674 Inlägg

alltså, det finns ju oändligt mkt saker som man kan tatuera in,

Finns det nått som du dyrkar tex.?

sök på internet, du kanske hittar en riktigt snygg tribal, det går ju alltid.

har du nått smeknam.

tänk efter, finns det nått som, vad som helst som bara skriker dig ?

tatuera in hudjävelns ansikte.

nejj, men ta bara en tribal om du inte kmr på nått..  be tatueraren laborera och ta fram en unik som ingen annan har.. lite unikt iaf.

annars ta bara det som symboliserar dig mest ! smile

hoppas det kunde vara till hjälp smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
decib3L Körv
26 september 2007 · 3 535 Inlägg

Har typ bestämt mig för en en stjärna, ska se om jag inte hittar länk också smile

http://www.lapodcasters.com/images/StarTattoo300.jpg (Men dock blått istället för rött)

Känns som att det är den jag kommer trivas med och kunna ha resten av livet.

Tack för alla förslag smile

Junior2@ Haha, nej tack smile

Truckdriving Man
chrno RE-雨宮
26 september 2007 · 481 Inlägg

Jag tycker att tribals, hur "Coola" dom än är, sällan blir unika eller speciellt orginella. Har bara sett en tribal någonsin jag tyckte var ok. Och sen såg jag den på 2 ställen till. Och då föll hela konceptet. Tribals är nog det mest uttjatade å tråkiga man kan göra.

Fråga tattueraren vilka färger som sitter bäst också. Har för mig att rött inte gör det. Men jag är nog så lite expert man kan bli.

RE-Amemiya Kitted FD3S
niclas_swe bitter besserwisser
26 september 2007 · 644 Inlägg

decib3L skrev:
Men jag vill iaf inte att det ska vara litet, men däremot kanske en 10x10 centimeter i diameter...


Har ni något förslag eller något som ni har gjort?

Jag har ingen som helst aning..

Och ursäkta ifall någon skulle störa sig på min tråd tongue

Borrar du fyrkantiga hål med?

gå in och kolla p åwww.bmezine.com så ska du nog få lite inspiration.

GurraG skrev:

Malm3n skrev:
Ingen jävla Tribal bara.. skitfult med det jue !tongue

Sen är det skillnad på tribal och tribal.. wink

och ändå är de lika tattiga och fula.


volvo_dude skrev:
såg en rätt cool tatuering på en bild från en bilträff som va för nått år sen va nån som gick förbi en snubbe som tog av sig törjan då hade tatuerat in Volvo på ryggen såg lite fränt/unikt ut

Du tycker alltså på fullt allvar att det är ballt med en tatuering på ryggen som lyder "volvo"?
det är ju skrämmande.
Lika coolt med tex Biltema?
Jag hoppas verkligen övriga människor och även du tänker efter lite innan man gör en sådan grej.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
decib3L Körv
26 september 2007 · 3 535 Inlägg

niclas_swe, det var bara nåt jag drog till med så att folk får en uppfattning..

Truckdriving Man
zebbmachine Mr X
26 september 2007 · 122 Inlägg

http://www.fragbite.com/?threadID=364850 - Fragbite har svar på alla frågor.
Borde finnas något du blir inspirerad av iaf smile

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH
niclas_swe bitter besserwisser
26 september 2007 · 644 Inlägg

decib3L skrev:
niclas_swe, det var bara nåt jag drog till med så att folk får en uppfattning..

jo jag hajade det, dock när du la upp den så fint kunde jag inte motstå.
Man glömmer ju hela tiden att det inte går att skämta på nätet.

personligen så tycker jag att du ska köra lite Old school insiprerad gadd. lite typ Sailor Jerry, kanske inte är något för dig men det är förbannat snygga gaddar.

kolla under user galleries och old school på BME så hittar du mycket snyggt.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
henkebenke
26 september 2007 · 1 703 Inlägg

Varför inte Steve Mcqueen
http://www.spiritofsport.co.uk/images_versions/483.jpg

Förra århundradets kallaste kille cool

Eller en hederlig pinuppa:
http://paravet.ca/images-large/asahi_beer_pinup.jpg

http://www.rainfall.com/posters/images/pinups/PINUP133.JPG

Eller varför inte en skitsur karp:
http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2527032/2/istockphoto_2527032_koi_fish.jpg

Senast redigerat av henkebenke (26 september 2007)

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
D-No Avstängd
26 september 2007 · 658 Inlägg

Malm3n skrev:
Ingen jävla Tribal bara.. skitfult med det jue !tongue

Finns väl nån nörd tattuerare som fortf gör tribals...men de flesta vill inte ha med tribals å göra...personligen så HATAR ja tribaler..wannabe tattoo ursäkta men " Svenne tatto" !!!!



:EDIT gör ingen stjärna som du skrev..ALLA har stjärnor...isåfall be han göra den i combo med nått annat.
En gadd ska va unik och ha nått med dig att göra tycker jag, men det kanske en stjärna har, du kanske är en STAR wink


Här har du min första  gadd, gjorde den på mig själv med en rakapparat, SKITFUL är den nu mååånga år på nacken sliten big_smile




http://i61.photobucket.com/albums/h44/papamangas/DSC00080.jpg

Senast redigerat av BEATNIK (26 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
henkebenke
26 september 2007 · 1 703 Inlägg

BEATNIK skrev:

Malm3n skrev:
Ingen jävla Tribal bara.. skitfult med det jue !tongue

Finns väl nån nörd tattuerare som fortf gör tribals...men de flesta vill inte ha med tribals å göra...personligen så HATAR ja tribaler..wannabe tattoo !!!!

Ja, och satan va pengar alla tattuerare pumpade in på alla snabba kladdstreck. Aka. discotattuering.

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
D-No Avstängd
26 september 2007 · 658 Inlägg

henkebenke skrev:

BEATNIK skrev:

Malm3n skrev:
Ingen jävla Tribal bara.. skitfult med det jue !tongue

Finns väl nån nörd tattuerare som fortf gör tribals...men de flesta vill inte ha med tribals å göra...personligen så HATAR ja tribaler..wannabe tattoo !!!!

Ja, och satan va pengar alla tattuerare pumpade in på alla snabba kladdstreck. Aka. discotattuering.

Som faan

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Cizla Pfffft
26 september 2007 · 906 Inlägg

Scan märke on my ASS

Umadbro?
sereLL
26 september 2007 · 6 Inlägg

ja säger såhär ja, skulle aldrig göra en tatuering bara för att göra en? "hmm, ja vill tatuera mig, men vad?" är mitt tycke, tycker att på nått sätt skall de ha en mening eller liknande, annars blir de någon ungdomssynd som man helst vill gömma efter ett par år,

som volvo_dude skrev, att någon tatuerat Volvo på ryggen, tror inte han skulle göra de om han då inte brann för volvo, och kände att de va någon han verkligen ville ha där?


när ja gaddade mig senast kom de in en kille å ville ha en tatuering, boije frågade då vad. "näee ja vet inte? , tribal eller nått" "tribaler gör vi inte här, inte svank tatueringar eller stjärnor för den delen heller" eh.för mig skall de ha någon betydelse eller nånting åt de hållet,  jag har gillat ornament sen riktigt många år tillbaka, och har därmed har ja knåpat själv med gadden min, ornament, blommor och skallar som går ihop i varandra.

Senast redigerat av sereLL (26 september 2007)

kombi is the sh*t
henkebenke
26 september 2007 · 1 703 Inlägg

En rolig händelse som tog plats i en av stans tattuerarhak.
En kvinna (troligtvis blondin) steg in i salongen.
"Hej! Jag vill tattuera in en delfin på mitt skulderblad"
"Tyvärr, delfinerna är slut"
"Jaha ajdå, okej, hejdå!"

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
sereLL
26 september 2007 · 6 Inlägg

har en polare som är rätt egen sådär.

han har christer pettersson som reser sig ur en grav tatuerad. sen en massa andra konstiga saker! big_smile

kombi is the sh*t
decib3L Körv
26 september 2007 · 3 535 Inlägg

Okej, för det första.. Jag har kollat upp den här stjärnan, och den står för att man ska hitta tillbaka hem i svåra tider.. Och det senaste året varit ett rent helvete, så där är mitt motiv till just den här tatueringen, dessutom är den sjukt snygg (Enligt mig)..

Förövrigt ger jag blanka fan i om alla andra har den. Däremot kan jag tänka mig flera små såna stjärnor, eller shooting star med denna.. Nåväl, alternativen är många. Och jag har bestämt mig, tack för alla förslag. All kritik och debbaterande smile

Truckdriving Man
Y_Not Truckdriver!
26 september 2007 · 68 Inlägg

Kan rekomendera House of pain i karlskoga Sebbe är mycket duktig och Krille är bra han också.

Kör Vw Caddy 1,9 TDi och Volvo V70
På jobbet Scania R560 -14 Liftdumper
D-No Avstängd
26 september 2007 · 658 Inlägg

decib3L skrev:
Okej, för det första.. Jag har kollat upp den här stjärnan, och den står för att man ska hitta tillbaka hem i svåra tider.. Och det senaste året varit ett rent helvete, så där är mitt motiv till just den här tatueringen, dessutom är den sjukt snygg (Enligt mig)..

Förövrigt ger jag blanka fan i om alla andra har den. Däremot kan jag tänka mig flera små såna stjärnor, eller shooting star med denna.. Nåväl, alternativen är många. Och jag har bestämt mig, tack för alla förslag. All kritik och debbaterande smile

Jag har själv en sån stjärna du visa fast B&W och dem e schyssta men när ja gjorde den så va det inte många som hade det, nu vimmlar det av stjärnor på allas armar.....men bra att du bestämmt dej.

lycka till....hitta en bra tattuerare för stjärnor är svårare än va man tror att göra.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
henkebenke
26 september 2007 · 1 703 Inlägg

Räcker det inte med att vara en jävla stjärna? big_smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
decib3L Körv
26 september 2007 · 3 535 Inlägg

Tack Beatnik för råden!

henkebenke: Alla måste ju få veta det också big_smile

Jag har börjat fundera på en design som jag har i huvudet nu.. Tror det kommer bli skitsnyggt! big_smile får väl prata med tattueraren också smile

Y_Not@ Tack för tipset! Kanske åker dit isåfall smile

Truckdriving Man
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang