Ta bort skärm blinkers vad säger SBP ?

MTY120
24 oktober 2005 ·

jag har funderat på att ta bort mina skärm blinkers & sätta Z3 gälar, och istället för markerings blinkers sätta M3 speglar med inbyggda blinkers ,
och jag undrar om någon vet vad SBP säger ?

det var bara en tanke, det är ännu bara i planerings stadiumet.

tack för eventuella svar.

Darpa
24 oktober 2005 · 5 Inlägg

du måste ha skärmblinkers.

Volvo 850 (1993)
BMW 320 cab (1994)
BMW M3 Cab (1994)
MTY120
24 oktober 2005 ·

Darpa skrev:
du måste ha skärmblinkers.

måste ?
är du helt 100% säker på det eller tror du?

tänkte för om man ersätter med andra så borde det gå bra.

Malmoe SSS -12
24 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Du kan fråga på besiktningen nästa gång du är där! Ska nog besiktia bilen snart, jag kan fråga... Jag pratade med en polis om ljus lite varstans! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Berra85
24 oktober 2005 · 62 Inlägg

Hmm nya Mercor har bara blinkers i speglarna och inga på skärmarna. Varför inte maila frågan till bilprovningens kundtjänst? Så gjorde jag ang en fråga jag hade och fick svar en två dagar efter. Gör så!
Mvh Berra

Astra_power YAMAHA
24 oktober 2005 · 81 Inlägg

du måste ha en blinkers på sidan! sen om den sitter i skärmen eller i t.ex backspegeln har ingen betydelse!

m.v.h Danneman

carawelle
24 oktober 2005 · 460 Inlägg

Tänk bara på att lampan ska ha ett godkännande nummer på glaset så är det inga problem

MTY120
25 oktober 2005 ·

Berra85 skrev:
Hmm nya Mercor har bara blinkers i speglarna och inga på skärmarna. Varför inte maila frågan till bilprovningens kundtjänst? Så gjorde jag ang en fråga jag hade och fick svar en två dagar efter. Gör så!
Mvh Berra

tackar ! om du orkar är det bara att fråga smile annars ska jag fråga då jag har besiktnings tid ( i december ) ,



Tackar föresten till alla andra som svarat så pass snabbt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang