CFP:s Pre Cut solfilm någon som har provat?

Granathe
24 september 2007 · 136 Inlägg

http://www.scstyling.com/ShowProduct.as … p;cat=2468

hej är det någon som har provat "CFP:s Pre Cut" solfilm? hur är den att "applicera" är den ustskuren så att man ska plocka ut bakrutorna eller är den skuren så att det bara är att sätta dit den men att man får en skarv när man hissar ner för listen etc. ni förstår vad jag menar. finns den där filmen i olika styrkor, samt hur blir ljuset innefrån. aja nu föstår vad jag är ute efter! berätta era efarenheter om denna film så vore jag mycket tacksam!

filmen ska sitta på bakrutan, lilla sido rutorna och bakdörrarna på en 97:ans sedan passat!

tack på förhand// Victor

VW Passat 1.8T. 97-
Granathe
25 september 2007 · 136 Inlägg

är det ingen som har provat denna film?hmm

VW Passat 1.8T. 97-
Xtravagant 1337
19 oktober 2007 · 1 343 Inlägg

http://webshop.xtravagant.nu
Färdigskuren solfilm som även är formad efter formen på rutan.
Det blir inga veck bubblor och dylikt..

Bara att "smaska" på...

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
19 oktober 2007 · 329 Inlägg

Cfp är riktigt bra.........

Granathe
20 oktober 2007 · 136 Inlägg

okej.. hörde mig för med lite folk som jag känner som jobbar inom branschen och den var mer eller mindre crap som det lät.. iaf om man jämför med "riktigt" film som glasfirmor etc säljer.. slutade iaf med attt jag lämmnade in min och fick det gjort med riktigt film smile värt varenda krona!

VW Passat 1.8T. 97-
Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
20 oktober 2007 · 329 Inlägg

Cfp säljs och marnadsförs av Solfilmsmontören I Helsingborg och har flera års erfarenhet.  www.solfilm.se eller www.cfp.se .Filmen dom använder är samma som dom själva använder i sin montering och är av högsta kvalitet! 

Har själv oxo testat deras produkter och är helnöjd.Är ingen super expert på at sätta film heller!! Kan dock inte jämföra med annan färdigskuren film dp jag inte testat annan!!

Men att få det gjort av någon som verkligen kan är ju det bästa!!

/Stefan

Senast redigerat av Stefan Elg (20 oktober 2007)

Xtravagant 1337
28 november 2007 · 1 343 Inlägg

Hur vet du att det är samm film som dom själva använder??
För att dom skriver det?
Kan inte det vara ett sätt att få sålt det bara?

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
blue_saint
8 januari 2008 · 50 Inlägg

mm bra att det kommer ifrån dig som gör reklam för din solfilm i varje solfilms tråd wink

Xtravagant 1337
9 februari 2008 · 1 343 Inlägg

blue_saint skrev:
mm bra att det kommer ifrån dig som gör reklam för din solfilm i varje solfilms tråd wink

Jag ger folket lite alternativ.
Min film jag säljer är garanterat kvalité...

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
DJTOGGE
10 februari 2008 · 74 Inlägg

Granathe skrev:
http://www.scstyling.com/ShowProduct.as … p;cat=2468

hej är det någon som har provat "CFP:s Pre Cut" solfilm? hur är den att "applicera" är den ustskuren så att man ska plocka ut bakrutorna eller är den skuren så att det bara är att sätta dit den men att man får en skarv när man hissar ner för listen etc. ni förstår vad jag menar. finns den där filmen i olika styrkor, samt hur blir ljuset innefrån. aja nu föstår vad jag är ute efter! berätta era efarenheter om denna film så vore jag mycket tacksam!

filmen ska sitta på bakrutan, lilla sido rutorna och bakdörrarna på en 97:ans sedan passat!

tack på förhand// Victor

Blev riktig nöjd med denna solfilm till min v70. Nu är det dags att gå projekt nr 2 s40 t5 smile

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
10 februari 2008 · 605 Inlägg

Xtravagant skrev:

blue_saint skrev:
mm bra att det kommer ifrån dig som gör reklam för din solfilm i varje solfilms tråd wink

Jag ger folket lite alternativ.
Min film jag säljer är garanterat kvalité...

Vad skulle du annars påstå?! Att den skit lr?....roll

Kan förstå din vilja att göra reklam för din produkt / ge god råd osv.
Men att göra det genom att ifrågasätta andras produkter e inte så snyggt gjort.hmm
Det vore nog allt bättre om du upplyser om alla fördelar som just din film har i förhållande till konkurenterna...skulle iaf se snyggare ut än att dissa andras produkter...

Men men bara min ytterst personliga åsikt.....smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang