Åka på crusing med en "vanlig" bil?

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
24 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Vad tycker ni om folk som åker på en crusing med tex en volvo 740, supra. ?

Alltså ingen jänkare.


Skoj att veta smile


ha det bra folks.

I do it my way
neckwomen_88
24 oktober 2007 ·

klart man ska få göra det!!    alla vill ju visa upp sin bil...!  är ju cruising vid träffar t.ex...


däremot är jag skeptisk till att bryta in en random bil i en jänke-cruisng, ajja bajja!




(inga japan-lådor bland jänkarna tack ^^ (intern pik))

Rojpen
24 oktober 2007 · 2 230 Inlägg

jag tycker det är helt okej, men är det en anordan jänkar crusing så kan man ju helst låta bli att åka med annat än jänkare i tåget.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
BMW-328I
24 oktober 2007 ·

Varför ska man inte kunna? roll

om bilen är jävligt snygg o fräsh så

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
24 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Det är på en jänke crusing jag menar, kanske ska skriva det också tongue

I do it my way
camaro67 Meister
24 oktober 2007 · 6 763 Inlägg

Jag tycker att alla fräna bilar ska vara med.. Alltså inte rollade 740is men de kapade fjädrar eller nerpissade vanar

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
bmx
24 oktober 2007 · 7 100 Inlägg

haha,ja brukar ju åka med saaben ja på crusingar,fast det är inte uppskattad av många tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Hamilton
24 oktober 2007 · 8 868 Inlägg

Nej..nej...på cruising är det USA bilar som gäller. Ser bara fjantigt ut med plastiga europér och riskokare på cruisingarna.

Fotograf på tierpidag.se
Lars-P
24 oktober 2007 · 427 Inlägg

Om det är tänkt att vara endast USA bilar e det klart att det inte ska komma en 740 och åka med. Ganska självklart tycker jag big_smile

Lindberg88
24 oktober 2007 · 1 418 Inlägg

själv uppskattar jag en cruising som mest när det är blandat med bilar och inte bara äckliga raggarsvin i deras "tuffa" jänkare smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
bmx
24 oktober 2007 · 7 100 Inlägg

Lindberg88 skrev:
själv uppskattar jag en cruising som mest när det är blandat med bilar och inte bara äckliga raggarsvin i deras "tuffa" jänkare smile

precis,håller med dej där!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Gurrathaman
24 oktober 2007 · 155 Inlägg

En jänkecrusin är ju en jänkecruising, själv tkr jag det är roligare med både och. men som sagt: är de för jänkare ska de va jänkare..

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 oktober 2007 · 5 753 Inlägg

svår fråga... jag tycker det är intressant och kul att se alla olika bilar.. men är igentligen emot vanliga bilar på en jänke crusing.. så jag vet faktiskt inte vad jag tycker smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
motor_power
24 oktober 2007 · 221 Inlägg

240 som högst man kan få åka i typ 240 cabbe de e en rikigt pilsnerhäck hehe! om grusa runder på dan går de bra med typ supror o sånt men inte när kvällen närmar sig då ska de va fylla o v8 haha

BMW 320i "Mpower" (1989)
Pellefax
24 oktober 2007 · 644 Inlägg

Själv skulle jag skämmas över att åka på cruising i en svennebil eller stylad plastgris.. det finns så många andra dagar på året det går att köra med såna så lämna dom hemma när det är cruising så blir alla glada och staden vackrare..

Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
24 oktober 2007 · 741 Inlägg

isåfall skulle ni skämmas om ni kom med en riktig gammal datsun silvia eller skyline på tex classic car weekend i rättvik då.

riktiga klassiska japanska bilar?

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
evilaudio
24 oktober 2007 · 16 195 Inlägg

på crusing ska de va snygga bilar.. inte en jävla massa rishögar som rullar omkring.. sen kvittar de om en jänk,tysk elle japs.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
neckwomen_88
24 oktober 2007 ·

Är det random crusing vill man ju se många, många och olika bilar...både jänkare, bananpråmar och japanlådor! mums!


MEN, är det jänkecrusing är det jänkecrusing, klart att det bara ska vara jänkare då?! ...annars är det ju ingen jänkecrusing cool
(undantaget om det är en väldigt fin bil som passar in väldigt bra)

jontedampar Living life sideways
24 oktober 2007 · 23 Inlägg

Är det en cruising som är avsedd för amerikanska/äldre bilar så är det klart att cruisingen ska hållas enbart för dom, men annars är det väl till för att man ska visa upp sina byggen och då spelar det ju ingen större roll om det är en mallig challenger eller om det är en vrålhottad supra. Klart man kan åka runt i en 740, men ingen ska ju tro att dom får uppmärksamhet för att bilen är snygg. Volvo 740 är en bra bil som är lätt att hantera mejslarna med...men snygga är definitivt inte deras grej...

evilaudio
24 oktober 2007 · 16 195 Inlägg

finns inget värre en nån jävla pilsnerhäck me fulla raggare i..*S*  de ska va snygga bilar..big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang