KeZZeb
20 augusti 2012
· 397 Inlägg
mickius skrev:
KeZZeb skrev:
nissan 200sx s13
BÄSTA BILEN HELT KLART
* lätt turbo bil med bakhjulsdrift
* sjukt billiga delar, gratis på nogs
* finns även med taklucka
* bra växellåda
* lättskruvad, lättare en volvo 240
* helt problem fri bil
* riktig kul att köra
* bra drifting bil
* sport bil för en billig peng
* lätt och billig att trimma 300hk till 400hk för 7000kr
* bodykit för 4995kr inport med frakt
* banditen bakom dom 2 svart sträcken på gatan
Ägt ett par av detta o de du skriver stämmer inte mycket du!
Visst en helt Original så håller dom men börjar du öka effekten några pollar så som steg 2 säger vi!!!
Kopplingen kan du kasta någon stanns.
Växellådan brukar ifs orka med 350-400hk om den är i bra skick! men dom kan lika gärna rasa vid lite mer effekt!
Köra utan oljekyl o du lär rasa den motorn relativt snart! Pissig oljenivå som Org och den sketna vatten/oljekylaren som sitter org kan du slänga någon stanns då den är i princip värdelös!
Utan oljekylare kommer lagrena rasa så snart man börjar köra lite hårdare med motorn allt annan kan du försöka lura en kille med nytaget körkort!
Bodykit för 5000? varsegod o köp skiten du lär få lägga x antal timmar på att passa in kittet! Ja köpte ett äkta URAS för 12000:- DÄR ÄR PASSFORM!
400hk för 7000? JA GRATTIS!
Sportbil för en billig peng? Nae va? Så mycket pengar man får lägga på den där motorn i slutändan så är den inte längre speciellt billig tyvärr!
Ska det hålla måste det byggas seriöst och då kostar det flis så då är den inte så billig längre
Där emot en BMW m50 kan du plocka ur 450-500 utan att ens röra motorn där kan vi börja prata billigt att trimma!
Vet mycket om s13 då jag själv ägt 3st och närmaste polaren 3 st och vi har fått meka arslet på dom där jäkla bilarna! snygga är dom men absolut inte ett dugg billiga!
växellådan pallar med 400hk
motorn håller bara du byter olja
de finns knappt nått för 12000
nä om man inte sköter om sin s13 klart skiten rasar
vi tar en ferrari i stället där får du ut 600hk utan och pilla på nått
bara man sköter om dom så håller dom, har en polare som har flytta till Finland nu men när han bodde här så hade han en s13 i 4 5 år och den hade en gt30 eller om de va en gt35 med väldigt sent ladtryck och chippad andra spridare och hemma gjort insug den hade original vev lagerna och han körde utan olje kyl. den där 200an höll han, de ända som gick sönder åt han de va driv knutarna back och däcken
Senast redigerat av KeZZeb (20 augusti 2012)