Eftermonterad farthållare, tips?

MOVIEMENT
31 oktober 2007 · 592 Inlägg

Jag går i tankar att köpa en ny bruksbil och är just nu inne på att köpa en Ford Focus SW 99-01. Sen är det så att jag har problem med mitt högra ben och har därför svårt att hålla gasen jämn när man kört en längre sträcka. Jag har försökt hitta en Focus med farthållare orginal som inte är så dyr, men det är lättare sagt än gjort. Så jag undrar hur det är med eftermonterade farthållare, funkar de bra? Vill ju inte ha nåt som gasen lämnar på med när man kör 100km/t tongue Finns det några kompletta paket som inte är alltför dyra?

2much.fi
Accessories for your DSLR
blacken
31 oktober 2007 ·

http://www.hejbilist.nu/fart.html
Här har du lite tips om en bra och billig farthållare:D.

Senast redigerat av blacken (31 oktober 2007)

bojboj
31 oktober 2007 ·

blacken skrev:
http://www.hejbilist.nu/fart.html
Här har du lite tips om en bra och billig farthållare:D.

lollollollol HAHA

zovix Maskinbefäl
1 november 2007 · 1 038 Inlägg

Jag har själv funderar på samma sak då jag inte har orginal farthållare monterad i min audi. vill inte byta bil bara för en sådan sak.

Har sett på www.conrad.se att det finns eftermarknadsfarthållare som är Tüv godkända. Tror inte att de skall vara några problem att montera, men de verkar kräva att man har vajergas och inte elektronisk gas som jag har.

Kvallité har jag ingen aning om, men sämre mycke sämre än orginal tror jag inte det är om man bara installerar dem rätt.

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
moose46019 study
1 november 2007 · 772 Inlägg

jag är också lite sugen på att montera en farthållare i min bil. det skulle ju vara skönt att ha det. ensak du kan göra är ju att kolla på ebay

MOVIEMENT
2 november 2007 · 592 Inlägg

Tror inte jag vågar beställa från Ebay, betalar nog hellre mer för en härifrån som man vet fungerar. Conrad.se hade ju förmånliga priser, men är det kompletta paket? Står ju inte riktigt vad som följer med.

Magic Speed MS-400
Magic Speed MS-50
CRUISE CONTROL ZT 50N

2much.fi
Accessories for your DSLR
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang