någon som är intresserad/utövar kamport

Hamilton
9 april 2008 · 8 865 Inlägg

Brukade följa Jérôme Le Banner´s bravader. Men det var ju ett tag sedan han var på topp.
Duktig var han i alla fall.

Fotograf på tierpidag.se
Decibel
10 april 2008 · 2 911 Inlägg

Köpte en kurs i Polen 96 eller 97 tror jag de va, en hel sommar i en gammal försvarsteknik som om man ska tro dem komma från asien. Vad den hette minns jag inte, men de handlade inte så mycket om att ge någon annan på snoken utan förutse, avläsa och framförallt avstyra de vanligaste attackformerna.
Polska armén har detta i agendan också.

Var en rolig tid, en kall bärs kostade mer än damerna utanför smile

Morrgan
10 april 2008 · 94 Inlägg

Tränar o tävlar i Taa Kwon Do, WTF. Har tagit första Dan, typ för 100 år sen o inte orkat gradera mig mer. Tävlingsbiten e det roligaste med TKD. Gillar snabbheten o flexibiliteten som krävs när man tränar denna sport. Har även tränat Kickboxning i något år, var kul men saknade Tkd som sport. Annars är Kick/Thai grymt roligt. Svårt att blanda dessa sporter, speciellt om man ska tävla i någon av dom....

skyhawk
10 april 2008 · 56 Inlägg

själv har man tränat boxning men det är allt ..benhinns inflamationen fick stop på  boxningen o fotbollen men nu e den borta hoppas jag och funderar på o börja träna igen smile ..
funderar på thai/kick boxning, jiujitsy lr hur man nu stavar det eller TKD..
kan ni rekomendera nått kul ??
vad tycker ni ??

*Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile.. winning's winning!*
Ford Mondeo "Econetic" (2012)
Ford Mondeo St220 "BeaST220" (2003)
Muttley
10 april 2008 ·

tränat tkd i typ 7 år och kom upp till 1dan. blev domare och tränare
skulle ta över klubben men blev lurad så den lades ner istället tyvärr. sen dess har jag inte tränat smile
tävlat en jävla massa gånger smile

får väl börja hos ali i hässleholm sen igen=) när jag får orken till de.

Liner
10 april 2008 · 583 Inlägg

gills de att man slåss häftigt i assassins creed?

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
DonAps
10 april 2008 · 11 Inlägg

Tjena Tränade TKD (WTF) i ca 10 ÅR, tävlade fram till -98. Sedan har jag testat på en hel del stilar, Thaiboxning, Krav Maga, MMA och sedan 4 år kör jag Kali Sikaran som är, utan tvekan den bredaste arten för "försvar".

Senast redigerat av DonAps (10 april 2008)

StiFf Wankel
10 april 2008 · 1 080 Inlägg

Abbster skrev:
finns det några kampsports intresserade här på garaget?? Jag är främst intresserad av MMA ( pride,Ufc) 

har tränat shootfighting och brottnig förut men sysslar mest med thaiboxning nu..

kört thaiboxning sen 2004, och i september började jag med mma..
gått nån enstaka thaiboxningsmatch och en submission-tävling, men det kommer bli mycket mer den närmaste tiden wink

MDS Västerås
StiFf Wankel
10 april 2008 · 1 080 Inlägg

skyhawk skrev:
själv har man tränat boxning men det är allt ..benhinns inflamationen fick stop på  boxningen o fotbollen men nu e den borta hoppas jag och funderar på o börja träna igen smile ..
funderar på thai/kick boxning, jiujitsy lr hur man nu stavar det eller TKD..
kan ni rekomendera nått kul ??
vad tycker ni ??

mma är ju klart roligast tycker jag, mest variation i sporten (sen är man ground&pounder själv wink
finns kanske tyvärr inte alltför många klubbar än men det är på väg uppåt i sverige så lita på att det kommer fler och fler

Senast redigerat av StiFf (10 april 2008)

MDS Västerås
CarpeDiem German Engineering
10 april 2008 · 9 083 Inlägg

Jag har tränat Taekwondo men det var länge sen smile Funderar på att börja igen, fast kickboxning smile

Senast redigerat av CarpeDiem (26 maj 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
DonAps
10 april 2008 · 11 Inlägg

Morrgan skrev:
Tränar o tävlar i Taa Kwon Do, WTF. Har tagit första Dan, typ för 100 år sen o inte orkat gradera mig mer. Tävlingsbiten e det roligaste med TKD. Gillar snabbheten o flexibiliteten som krävs när man tränar denna sport. Har även tränat Kickboxning i något år, var kul men saknade Tkd som sport. Annars är Kick/Thai grymt roligt. Svårt att blanda dessa sporter, speciellt om man ska tävla i någon av dom....

Vilken Klubb tränar/tävlar du för? tävlade själv  mellan 1993 och 1998. tränade på Tao i GBG.

volvotomten
10 april 2008 · 274 Inlägg

kick boxning kom en bit på stegen ville tävla men dt kommer fler gånger  skall försöka ta tag i skiten igen

Minitruckern
10 april 2008 · 34 Inlägg

Nu ska jag kolla på "The.Ultimate.Fighter.S07E02"

Gulmun * Klåpare
10 april 2008 · 1 718 Inlägg

Tränade Ninjutsu ett tag för ett antal år sedan. När det var dags att träna med vapen så blev jag dock avskräck att klättra i graderna... De med högre grad fick saftiga smällar av instruktören med diverse pinnar och de smärtsamma vrålen sa allt.
Jag har ganska låg smärtgräns så jag insåg mina begränsningar, packade väskan och började läsa Bilsport istället. big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
10 april 2008 · 5 042 Inlägg

Tränat brottning i 1 år när ja var 14år, Sen gick jag karate nästan 2 år & gick på gym i 2 år med. Men idag är det ingenting & oallt har poffsat sig bort från min kropp hmm  tongue   Måste börja gymma igen

C H E V R O L E T <3
Vitamin
11 april 2008 · 719 Inlägg

tränar kickboxning och ska även börja med goshindo

Breexiz
11 april 2008 · 341 Inlägg

Tränar Thaiboxning just nu och har gjort i mer än ett år. Dock har jag kommit av mig lite nu på senaste tiden. Det är meningen att jag ska börja tävla lite längre fram förhoppningsvis smile Fast då blir det nog en tripp ner till Thailand 1-2 månader först big_smile

Senast redigerat av Breexiz (11 april 2008)

Drive it like you stole it
5aratoga
30 juli 2008 · 12 Inlägg

Tränar

MMA, Sw och thaiboxning för tillfället. Skitkul med sw roligaste jag tränat iaf. Bra träning oxå. rekomenderas starkt till alla. smile


// Saratoga

------------------------------------
Min gaspedal är digital av lr på hur är din?
Kim2000
30 juli 2008 · 219 Inlägg

Gjorde första graderingen i Krav Maga för ett tag sedan

Rajs
30 juli 2008 · 27 Inlägg

Har hållit på med olika kampsporter från och till i ca 20 år nu Wushu. taekwondo, boxning och brottning.
Tävlade i Taekwondo och boxning. Men roligaste tränigen var nog Wushu.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang