Någon som vet hur man kan få tag på den här låten?

Nyman_
14 november 2007 · 602 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=j-zMDlvjxY4

helt omöjligt att hitta, det enda settet är väl att man får tag i Dj:s msn heh..
är det ingen här som kan fixa den på något sett? eller har den?

Hade

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone
Volvo V90 R-design "Rödingen" (2017)
indiehjaerta fritidsforskar
14 november 2007 · 45 Inlägg

Du har PM.

Norde fotointresserad
14 november 2007 · 2 307 Inlägg

indiehjaerta skrev:
Du har PM.

PM:a mig med wink

Mr_EmCom Med.lem
14 november 2007 · 3 759 Inlägg

Norde skrev:

indiehjaerta skrev:
Du har PM.

PM:a mig med wink

eller skriv bara vad den heter så man kan söka sj så slipper du agera brevbärare smile

vågar du inte, PM:a mig med smile plz

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Hunda
14 november 2007 · 147 Inlägg

Norde skrev:

indiehjaerta skrev:
Du har PM.

PM:a mig med wink

+1

Nyman_
14 november 2007 · 602 Inlägg

så ni gillade låten?big_smile

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone
Volvo V90 R-design "Rödingen" (2017)
Kesler
14 november 2007 · 3 650 Inlägg

jag vill också ha låten big_smile

alex_side Neerd
14 november 2007 · 1 596 Inlägg

jag har den med^^ bara adda alex_side@hotmail.com

Senast redigerat av alex_side (14 november 2007)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
snoddas
15 november 2007 · 1 142 Inlägg

om du hittar något på youtube du vill ha så går du ut på www.keepvid.com och skriver in url sen download link döp om till get_video.flv sen spar du den i datan sen efter de går du in på www.mediaconvert.com och så laddar du upp filen där (get_video.flv) och väljer tex mp3 som i detta fall alla vill ha sen converterar du den på hemsidan och laddar ner den och vips så har du den fast i mp3 format

Scratch
15 november 2007 · 719 Inlägg

snoddas skrev:
om du hittar något på youtube du vill ha så går du ut på www.keepvid.com och skriver in url sen download link döp om till get_video.flv sen spar du den i datan sen efter de går du in på www.mediaconvert.com och så laddar du upp filen där (get_video.flv) och väljer tex mp3 som i detta fall alla vill ha sen converterar du den på hemsidan och laddar ner den och vips så har du den fast i mp3 format

eller så går man in i temporära internet filer och döper om den till .flv istället!
sen konverterar. fast inte alltid bästa kvallen på youtube men denna verkar funka!

Fast ska man bara ha musik så kör record me cool edit bara o spara dirr till mp3 funkar fin fint och funkar till allt ljud/musik man vill ha.

live free, die young.
snoddas
15 november 2007 · 1 142 Inlägg

Scratch skrev:

snoddas skrev:
om du hittar något på youtube du vill ha så går du ut på www.keepvid.com och skriver in url sen download link döp om till get_video.flv sen spar du den i datan sen efter de går du in på www.mediaconvert.com och så laddar du upp filen där (get_video.flv) och väljer tex mp3 som i detta fall alla vill ha sen converterar du den på hemsidan och laddar ner den och vips så har du den fast i mp3 format

eller så går man in i temporära internet filer och döper om den till .flv istället!
sen konverterar. fast inte alltid bästa kvallen på youtube men denna verkar funka!

Fast ska man bara ha musik så kör record me cool edit bara o spara dirr till mp3 funkar fin fint och funkar till allt ljud/musik man vill ha.

sant sant de brukar vara dålig kvalla på dom på youtube men letar man ett tag till brukar man få tag på en bra verision.....annars så finns ju alltid www.mp3nerds.org

svanstrom a
15 november 2007 · 414 Inlägg

alex_side skrev:
jag har den med^^ bara adda alex_side@hotmail.com

Du är addad big_smile

hej
street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
15 november 2007 · 426 Inlägg

*host* youtube downloader *host*

/Street
Finnmerchant Oseriös Aktör
15 november 2007 · 592 Inlägg

Jag gör så att jag har ett inspelningsprogram typ Goldwave och har input på min högtalarutgång så kan man banda direkt från Youtube,Gick bra med denna eftersom den hade bra kvalitet

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
Racing_
16 november 2007 · 228 Inlägg

snoddas skrev:
om du hittar något på youtube du vill ha så går du ut på www.keepvid.com och skriver in url sen download link döp om till get_video.flv sen spar du den i datan sen efter de går du in på www.mediaconvert.com och så laddar du upp filen där (get_video.flv) och väljer tex mp3 som i detta fall alla vill ha sen converterar du den på hemsidan och laddar ner den och vips så har du den fast i mp3 format

äsch, hittar ju inte vart man laddar upp filen... min engelska är inte va den borde vara smile haha..

Man schulle kansche scjhöpa sig en schaab ;)
Lowenhart fälg fantast
16 november 2007 · 1 086 Inlägg

1.google
2.ladda ner ACE HIGH MP3 RECORDER
3. SPela upp på youtube samtidigt som du spelar in me Ace high
4. du har den som mp3 nu

inte såsvårt va

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
FL3JM Inga konstigheter
16 november 2007 · 2 064 Inlägg

Va fan, är ni seriösa? Det är ju pisskvalle på youtube, går ju inte lyssna på det här! Vi måste få tag på högkvalité-versionen. Låten är ju skön som fan. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang